Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozebrać to i sam rozbierzesz :) Jest roboty sporo ale samemu to zrobisz. Wałek albo zregenerować albo nowy :)

Musisz zdemontowac wałek od napędu i obudowę jego, odkręcić nakrętki na tym wałku ataku, pod lewarować go delikatnie potem odkręcić z przodu tą podstawę przedniego mostu i powinno wyjść no i przewody od wpomagania oczywiście odkręć i od blokady ;) Jak już odjedziesz to musisz odkręcić ten dekiel w którym siedzi wałek , zeby go wyjąć trzeba pół osie po wyciagać po trochu czyli i boki musisz poodkręcac i powykręcac łożyska bo je sie chyba ściąga na wykręcanie o ile pamiętam . Potem wyciagasz półosie bez rozpinania drążka od kierowania ( tego z siłownikiem ) i wyjmujesz atak dalej to już będziesz widział jak to rozebrać ;) 2 śróby chyba na klucz 24 odkręcisz i powinno wyjść. Jeśli czegoś nie wpomniałem przepraszam dawno tego nie przerabiałem :)

Opublikowano

Witam . Też będę ten temat przerabiał , u mnie zostały zęby na samym końcu  na odcinku 1cm  od nakrętki . Mam dylemat bo mój ciągnik to 3670 , rozmiar przedniej gumy 16,9 r30 a znajomy ma na części 3655 miał mniejsze koła z przodu , nie znam rozmiaru. Mogę kupić wałek atakujący tylko ciekawe czy się nada bo są  różne wersje liczby frezów  np: 11x45, 8x38, 8x39, 9x44 i chyba jak w 3125 10x39. Ja jeszcze Przerobię  te dwie frezowane tuleje czyli wywiercę jeszcze jedną dziurę na środku tulei i nagwintuję na gwint kalamit-ki żeby smarować połączenie frezowane , zmniejszy to delikatnie zużycie tego połączenia . Mam takie podobne rozwiązanie w sieczkarni , napęd od skrzyni zwolnic przez wał z tulejami frezowanymi coś podobnego jak w Bizonie BS . A co do wałka atakującego to regeneracja .   

Opublikowano

Dawno mnie nie było ,  na razie wyjąłem wał napędowy i tak śmigam bo i tak daje sobie rady. Wezmę się za ten napęd po robotach polowych ( Burak , Kukurydza) . Ale jeszcze będę miał jeden duży wydatek bo opony przednie mają 90% a tylne 15% . Mam używki 60 % Kleberga 20.8 R42 tylko że się okazało są popękane od środka na wytłoczeniach protektora ( dużo łatania ) więc muszę nowe zakupić bo tolerancja wynosi ( o ile się nie mylę ) 30%  zużycia bieżnika . Muszę też go trochę odmalować przy okazji  :P .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v