Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem niedawno renault 103.14 i od jakiegoś czasu zauważyłem ze opona w lewym przednik kole jest od środka bardziej przycięta. Kolo wydaje się ze prosto stoi.Co możne być tego przyczyna, przedni napęd chodzi malina.Nie ma luzów na osi i prawe kolo jest okey ;p opony SA nowe także trochę szkoda,poproszę o pomoc :D

Opublikowano

Może rozleciało się łożysko na zwrotnicy od spodu. Nie widać tego bez odkręcenia pokrywy, a ma to znaczenie dla zbieżności i pochylenia koła.

Opublikowano

Ale co do tego maja opony ?? prawe kolo równo się ściera i jest okey a lewe jest starte od środka a od zewnątrz nic. gołym okiem nie widać zęby kolo było pochylone albo coś...

Opublikowano

daj nam foto na prosto z kołami od przodu bo tak nic nie ocenimy. Nikt tu nie wróży z fusow jak juz pisałem i diagnozy nie postawi na oślep. 

idziesz do lekarza i co ? na początek bada później diagnoza.

Opublikowano

Taki już kopiłem :D dobra jutro zrobię zdjęcia. koleś mi mówił ze założył nowe opony i tak się lewa lekko ścina. A cisnienie jest identyczne :P

Opublikowano

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

Opublikowano

Słuszną propozycję podał Ci @maniek0277:

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

 

Oczekujesz pomocy a sam nie kiwniesz nawet palcem!!!

Przez tydzień czasu nie sprawdzić jaką masz oponę: radialną, czy diagonalną - wybacz.

Spradź, jakie masz opony?

Unieś koło i sprawdź luzy.

Znajdziesz przyczynę lub ją wykluczysz. Zapewne dolne łożysko zwrotnicy lub końcówka drążka.

Opublikowano

Jedziemy wszyscy zobaczyć jakie opony ma kolega i zobaczymy też zbieżność. Razem damy radę. Chcesz pomocy a sam nie sprawdzisz w czym problem. To nie jest skomplikowane, schyl się i zajrzyj.

Opublikowano

Sory ale miałem problem z komputerem. a przez telefon to można gówno zrobić  jutro wstawię zdjęcie całego przodu. Chyba ze to aż taki problem to przepraszam...

Opublikowano (edytowane)

Opony są radialne. luzów na kole nie ma :P nie czuć nic również podczas jazdy wszystko wydaje się być okey :P jeszcze tylko sprawdzę czy na drążkach kierowniczych jest dokładnie ustawione :D Sory ze tak późno odp ale mało czasu a  roboty :D

 

 

post-13478-0-09293200-1423325740_thumb.jpg

post-13478-0-36539700-1423325794_thumb.jpg

post-13478-0-08475700-1423325854_thumb.jpg

Edytowane przez KIbul
Opublikowano

Ale na zdjęciu może tego nie widać zbyt dobrze ale trochę tak :D zobacz jak wygląda opona lewa od środka ;p w realu to sporo bardziej widać :P prawa jest spoko ;p równo się ściera :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v