Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kiedyś gdzieś wyczytałem że jest kilka wersji zestawów naprawczych do tego silnika, mianowicie kilka firm je produkowało. Jak to jest w rzeczywistości?? Na opakowaniach jest oznaczenie original albo PDC original, które lepiej kupić?? Różnica w cenie to u okolicznych sprzedawców którzy twierdzą że mają wszystko prosto z Czech to ~390zł brutto a w zetor polska 400zł netto.

Opublikowano

Mi tłumaczono to tak: zestaw z tym pierwszym oznaczeniem czy tez z tym drugim, oba zestawy sa produkowane w czechach, rôznica w oznaczeniach wynika ponoc z tego ze jedne ida prosto do sklepow z czech a drugie ida najpierw do polskiego zetora i z tamtad dopiero na inne polskie sklepy, jak kupowałem nie zwruciłem na to uwagi dopiero przy zakladaniu sie okazalo ze jeden tlok nie ma oznaczenia loga zetora i to chyba byl ten z oznaczenie pdc w obecnej chwili sa zalozone tak jak kupilem, ciagnik przerobil juz okolo 600 mtg. Narazie nic nieporzadanego sie nie dzieje a remont bylo jakos w sierpniu/wrzesniu

Opublikowano

Wyczytałem że firma w kaliszu która nazywa się TZM sprzedaje oryginalne zestawy naprawcze takie same jak były ładowane przy montażu tych ciągników zestawy są czeskie, na słowackich sworzniach i pierścieniach Buzuluku

Opublikowano (edytowane)

jeśli chodzi o zestawy sprzedawane pod logiem " Genuine Parts "  , to nie tylko oni je mają .

Wstawiałem te niby oryginały ( PDC Zetor Oryginal ) i nie jestem z nich zadowolony jeśli chodzi o pracę silnika , także to na pewno nie jest to samo co montują w fabryce !!

 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD
Opublikowano (edytowane)

czy najlepszym nie potwierdzę ,ale skoro pochodzą z czeskiej firmy Promot i niby szły na pierwszy montaż to można zaryzykować.

Tak w ogóle to zadzwoń do firmy Agrozeto w Kaliszu , szefem jest pan Tomasz Kałużny (kiedyś pracował w Agromie Kalisz ) ,wie bardzo dużo o częściach do Zetorów ,więc może potwierdzićarrow-10x10.png autentyczność tych zestawów, bo wszystko dobrze ,pięknie dopóki nie kupisz a później w razie czego  martw się sam.
 Do silnika wystarczy Turdus(15W40 ) ,nie wytrąca osadów i dość dobre właściwości myjące . Do skrzyni to tylko coś  o gęstości Hipolu (np 80W)  ,żadnych typu 15W40, bo zabrania tego instrukcja napraw !!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v