Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moc- 100 i 110KM. spalanie identyczny poziom.Plus -oba silniki MWM. Awaryjność jak kazdy używany coś sie znajdzie zawsze w nieodpowiednim momencie. Ile chcesz przeznaczyć gotówki?

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano (edytowane)

Do 40tysi już znajdziesz. Tak z ciekawości przegladalem i sa ładne niektóre egzemplarze. Napewno coś znajdziesz. Tylko nie podejmuj pochopnie decyzji. Ja 2 mies szukałem ponad 1500km wyjezdzone i zakup udany. :)

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano (edytowane)

Nie patrz na to, że daleko. Ja też tak myślałem, ale nie ma się co pieprzyć. wyselekcjonować kilka egzemplarzy z tego rejonu i jechać.

Edytowane przez Kuba1212
Opublikowano

Na zdjęciu to tak jest, ładny jak ta lala a na zywo nie ma na co patrzec. Jak jechalem oglądać to upatrzylem na trasie kilka sztuk i ogladałem. Jeden był taki ładny na foto prawie jak nowy Mf 3050 :) Mysle ze jak zobacze to kupie odrazu. To ja w drogę 70km. dzwonie do goscia ze jade i zaraz bede. Zajezdżam do goscia stoi maszyna,stan jak na foto autentyczny, ładny. Kupuje pierwsze słowo. Oglądam oglądam.... patrze pod podłogę i tu zoonk, nie ma podłogi ruda sie sypie, pytam co sie staneło a ona gada ze solarke tylko woził w drogówce. No to juz kupilem, instalacja elektryczna poszla w du... i sama izolacja z kabli została. :P Tak sie jedzie kupować gdy sie cuda zobaczy na zdjeciu. Droga przejechana po to zeby popatrzec... :D


Jak już chcesz z serii xxx.14 to pomyśl o ładowaczu czołowym. Opłaca sie dorzucić tego tysiaca i brać z turem. Tur sie przydaje

Opublikowano (edytowane)

Wiem wiem ale kupie bez a dodam tura bo tunie daleko przyjeżdżają do ciągnika wymierzają rame i za 2 dni zakładają ;P // . A przedni most mniej zużyty dłużej po chodzi :P

 

Edytowane przez kamsen8473
Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie dno. Opony ledwo ledwo. Brak zaczepu transportowego, brak obciaznikow i pewnie innych rzeczy. Mocno zjechana. Nie zadbana zbytnio

Ta druga trochę lepsza ale też biedna . Nie napalaj się mocno żebyś na minę sie nie nadzial.

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

pierwsza złom, jeszcze ma jakąś ramę od ładowacza, od tego skrzynia 24/8, sądząc po wyglądzie to będą problemy z elektroniką

113 może i lepiej wygląda, ale opony tył raczej import, założone na sprzedaż, skrzynia 12 

 

takiego środka jak w 145 jeszcze nie widziałem  :lol:

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v