Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam zetora 7211, chciałem podłączyć nowy reflektor, wszystko podłączyłem i gdy chciałem włączyć spalił sie bezpiecznik ;) wcześniej na tych samych kablach był kogut i działał ;) czy przyczyną może być to że kable były mokre i doszło do zwarcia? bo były one nie schowane do kabiny i były na deszcze, było to może z miesiąc temu, ale dzisiaj je podłączyłem i nadal mogły być wilgotne?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie. Przyczyną jest zbyt duży pobór prądu na tym obwodzie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Żeby nie było zbytniego bałaganu i bezsensownych postów to wstaw zdjęcia lampy i podłączenia. Bo teraz pisanie nie ma sensu.

Opublikowano (edytowane)

będzie działać jak minus pójdzie na obudowę lampy ,bo chyba NIE POŁĄCZYŁ MASY Z ZASILANIEM? . Nie ważne jaki by nie był ten twój reflektor ( zakładam ,że max moc żarówki to 55wat)  to nie jest w stanie  jednym ,krótkotrwałym podłączeniem spalić bezpiecznika 8 amperowego  . Masz gdzieś zwarcie w lampie i od tego zacznij  !!

 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Większość wie ale nadal nie wiadomo dokładnie co to za lampa ani jak Ty tą instalacje zrobiłeś. Na zdjęciu zaznaczyłeś jakieś puste miejsce i masz do tego 2 złącza wyżej. Prawdopodobnie to z nich musisz skorzystać. Dać zasilanie na jeden, a drugi pójdzie do masy. Jednak to nadal tylko gdybanie jest...

Opublikowano

Czarny kabel z zasilanie zakończony przyłączem konektorowym żeńskim podłączyć do jednego z pinów przełącznika widocznego na zdjęciu, potem znowu czarny kabel zakończony jak wcześniej podłączamy do w/w przełącznika a drugą jego stronę do kabelka żarówki H3. Następnie należy wykonać kabel koloru niebieskiego lub żółto zielonego zakończyć jego brzegi odpowiednio do potrzeb i jeden jego brzeg podłączyć do ramy kabiny względnie innej ramy pojazdu a drugą stronę do oprawy żarówki H3 w lampie. Miejsce zaznaczone na czerwono powinno być puste. Pamiętajmy aby obwod zasilający lampę był zabezpieczony bezpiecznikiem.  

Opublikowano

bezpiecznik tak jak kolega gdzieś wyżej pisal 8 amper

jak miałem zetora to wszystkie zalozone mialem te biale bodajże 5 amperowe i dawały rade czasami ktorys sie przepalal

Opublikowano

Zakładając, że żarówka pobiera 60W, zgodnie ze wzorem I=P/U, zatem I=60W/12V=5A. Musisz zatem dobrać nieco większy, 8A w zupełności wystarczy, większych nie zakładaj, bezpiecznik jak sama nazwa wskazuje ma zabezpieczać instalację i tym samym w pierwszej kolejności ma przepalić się bezpiecznik niż przewód :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v