Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko nikt z was panowie nie bierze pod uwagę ,sytuacji w której przychodzi klient podstawiony z urzędu (wiem mało realne ale życzliwi się zdarzają)i nie wystaw rachunku albo powiedz że bez będzie taniej .pytam czy warto ryzykować bo wg. mnie nie

 

Opublikowano

To ze ktoś nie ma działanosci to nie znaczy ze partacz a po 2 taki Zdzisiu co tam naprawia u siebie w garażu jakby zalozyl firme to pewnie ledwo by mu starczylo na opłaty wiec by musial podniesc ceny wiec automatycznie stracil by wielu klientów i by tylko charowalna opłaty.

Opublikowano

tylko nikt z was panowie nie bierze pod uwagę ,sytuacji w której przychodzi klient podstawiony z urzędu (wiem mało realne ale życzliwi się zdarzają)i nie wystaw rachunku albo powiedz że bez będzie taniej .pytam czy warto ryzykować bo wg. mnie nie

Warsztaty na wsiach i małych miastach znają 80% swoich klientów, a zapłata za 50% napraw jest na poczekaj :)  to nie metropolie że pierwszy raz na oczy widzisz.

Opublikowano (edytowane)

Szara strefa to zakalstwo dla prowadzacych dzialalnosc ktorzy musza zarobic na zusy podatki i pensje i wiadomo roboczogodzina bedzie drozsza. Na pensje prezesa zus i wyplaty politykow troche polakow sie musi zrzucic:p a gdzie reszta urzednikow:D

Edytowane przez Agrotech1111
Gość Profil usunięty
Opublikowano

tylko nikt z was panowie nie bierze pod uwagę ,sytuacji w której przychodzi klient podstawiony z urzędu (wiem mało realne ale życzliwi się zdarzają)i nie wystaw rachunku albo powiedz że bez będzie taniej .pytam czy warto ryzykować bo wg. mnie nie

Nawet nie zdajesz sobie sprawy ilu takich podstawionych jest. Ale to i tak stanowczo za mało żeby skontrolować wszystkich.

 

To ze ktoś nie ma działanosci to nie znaczy ze partacz a po 2 taki Zdzisiu co tam naprawia u siebie w garażu jakby zalozyl firme to pewnie ledwo by mu starczylo na opłaty wiec by musial podniesc ceny wiec automatycznie stracil by wielu klientów i by tylko charowalna opłaty.

I o to chodzi żeby podniósł ceny. Jak ja mogę prowadzić legalną działalność to on też. Poza tym ja nie mam żadnych oporów przed wysłaniem odpowiedniego maila do US. Tak jest na całym świecie tylko nie w Polsce. W Niemczech jak sąsiad widzi, że ktoś robi coś nielegalnie to od razu to zgłasza. A u nas to jest od razu wielkie donosicielstwo. No i też dużo by pomogło jakby każdy żądał paragonu. Miałem taką sytuację z 10 lat temu. Jest sobie serwis pomp wtryskowych Bosch i w tym samym budynku za ścianą działa druga firma (właściciel serwisu i tej drugiej firmy ten sam), która regeneruje głowice. Zawiozłem wtedy głowice od 3P do regeneracji, wykasowali mnie wtedy sporo. Zapłaciłem, głowicę pod pachę i już w drzwiach mówię, że chce fakturę. A oni na to, że awaria komputera i nie może wypisać. No to ja, że chociaż paragon. On na to, też nie da. Wtedy wyjmuję telefon i mówię, że dzwonię do US. Pracownik zawołał właściciela, ten oddał mi pieniądze za usługę i powiedział, że mam się tam już więcej nie pokazywać. Głowicę miałem zrobioną za darmo, więc nie ciągnąłem sprawy dalej, a powinienem. I teraz będzie tak samo. Zdzichu nie da paragonu to będzie musiał robić za darmo.

 

Opublikowano

Z tą pompą to raczej odosobniony przypadek gdzie gość na firmowym sprzęcie dorabiał na lewo( za ścianą), bo normalnie to, gdy prosisz o fakturę to mówią; plus Vat proszę i masz prosty wybór- usługę w cenie netto bez VF lub brutto z fakturą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:
       
      2:
       
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :


      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
       

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v