Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chcę w tym roku kupić nowy ciągnik do mojego godpodarstwa i szukam coś w granicach 120-160KM i tak do 60tyś zł. Jako iż mam teraz ursusy c360 i c385 chcę kupić coś większego i wygodniejszego, a właśnie ostatnio wpadł mi w oko Antares 130. I tu mam pytanie do użytkowników, jak ten ciągnik się sprawuje, na co patrzeć przy zakupie, jak wypadają koszty eksploatacji i części? Jak wypada ten ciągnik z awaryjnością na tle innych podobnych zachodnich konstrukcji? Z tego co się dowiadywałem to silniki Deutza są bardzo dobre ale są problemy ze skrzynią biegów.

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :)

Opublikowano

To tak: Same Antares jak na swoje lata ma ciekawy wygląd i wnętrze, marka Same wiadomo mniej trwała niż Case, czy JD, sam mam Same i Case z podobnych lat i Same jest awaryjniejszy, spalanie jest rewelacyjne, no i w porównaniu do innych zachodnich ciągników Same jest tańszy. Części są łatwo dostępne ale niestety nie tańsze niż do innych zachodnich ciągników. Przy zakupie zwróć uwagę na całokształt, musi być zadbany i wszystko musi być sprawne bo jak mówiłem wcześniej ciągniki te nie słyną z wytrzymałości ;)

Opublikowano

Ja osobiście posiadam Case5150 o mocy 125 koni. Maszyna nie do zajechania, 95r, a przeskoczyłby nie jeden nowy ciągnik, ja kupiłem 2 lata temu za ok. 50tyś, jeżeli miałbym polecić Case do ok. 50 tyś. zł w tych mocach to jak najbardziej 5150 bądź 5140, a jak masz trochę więcej pieniędzy to Case MX 120 albo MX 135, to jest następca 5150. Ja osobiście gdybym miał wybierać pomiędzy Same, a Case to bez zawahania wziął bym Case. Oczywiście też musisz poszukać ładny, zadbany egzemplarz bo jeżeli ktoś nie dba o maszyny to marka raczej dużo nie zmienia ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v