Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

No właśnie miałem to pisać. ;)

Zapowietrzony i tyle.

A tak w ogóle @pawelT25 chodziłeś do szkoły?

Język polski tam mieliście? Tak długiego zdania dawno nie widziałem. :o  Ciężko się czyta.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano

No właśnie mtracz po 1 odpaleniu jak postoi przez noc i podczas kręcenia rozrusznikiem to idą pęcherze przelewem wraz z paliwem i nie wiem czemu tak się to dzieje przecież odpowietrzałem go juz kilka razy więc nie wiem skąd te pęcherze sa w wężyku

Opublikowano

Ale to by pokazało może że się siączy paliwo czy nawet by kapało gdzieś :( kiedyś był taki moment że nie równo chodził na obrotach wysokich i cały gaz jak się wcisnęło to max obr miał 1500 i słaby był i mechanik stwierdził że wtryskiwacze ojciec pojechał w pole to samo było później okazało się ze pompka zasilająca siadła ojciec kupił założył i to samo było


Tak stawia opór pompka dokładnie 4 razy i opór stawia

Opublikowano

Można zrobić próbę. Odłączyć przewód paliwowy łączący filtr paliwa z pompą wtryskową. A do pompy wtryskowej podłączyć wężyk który będzie zasysał paliwo bezpośrednio z jakiejś bańki czy kanistra. Jeżeli przy tej próbie zapali lepiej niż poprzednio to będzie wiadomo że zapowietrza się układ paliwowy na odcinku zbiornik-pompa

Opublikowano (edytowane)

Lukaszt25a odpalałem jakieś 9 lat temu jak były słabe aku i oryginalny rozrusznik wtedy tak się robiło a stał zazwyczaj to dzien góra dwa dni ale ojciec się wkurzył pojechał do agromy po aku dał rozrusznik do naprawy i nie było siły żeby nie zapalił mógł stać nawet miesiąc nie odpalany i po 3obr zapalił.. Ale zobacze jeszcze jak piszesz z bańki pociągne paliwo
Andrzej6131 filtry założyłem dopiero w tamtym roku na wiosne więc filtry nie mogą być już brudne a do tej pory jeździłem bez filtrów czyli jakieś 6 lat czy ok 6 lat i kiedyś jeszcze nie miałem odstojnika tylko bez pośrednio z baku ciągnął paliwo

 

Edytowane przez pawelT25
Opublikowano

U mnie rok temu było coś podobnego, ale wystarczyło że jedna osoba odpala ciągnik a druga szybko pompuje pompką ręczną i ciągnik zaczął odpalać, możesz spróbować

Opublikowano

Hari123 próbowałem z ojcem już tak tylko u mnie pompka działa chyba dobrze bo podczas kręcenia rozrusznikiem i gdy ojciec pompował pompka chodzia strasznie ciężko jednak nie odpalił odrazu tylko po 10 obr i przed odpaleniem też staram się pompować i nic nie daje

Opublikowano

Może ten rozrusznik za wolno kręci. Nie męcz  tak rozrusznika i akumulatora. Jak nie chce zapalić po kilku sekundach to zrób z pół minuty przerwy. Przegrzejesz rozrusznik to będziesz musiał go dać do naprawy albo kupić nowy. U mnie we władku jak był spalony wirnik rozrusznika to  rozrusznik kręcił, ale dosyć wolno że nie było mowy o odpaleniu ciągnika. 

Opublikowano

No ok wiem tam pisało i facet mowił w sklepie ze 10s i przerwa minutę ale co jak ci jest potrzebny ciągnik na już to musi palić nia ma to tamto u Ciebie są może i mrozy u mnie jest na + w garażu było +7stopni to nie takie zimno jest kiedyś paliłem było -17 i zapalił... Nawet w lato kiedy jest +40st i palić ma ciężko

Opublikowano

Czy problemów z odpalaniem nie masz przypadkiem od czasu kiedy zakładałeś nowe filtry ? W swoim władku miałem tak że po wymianie filtra paliwa nie chciał mi odpalić. Ciągnik nawet na holu nie chciał odpalić. Doszedłem sam do tego że krzywo włożyłem uszczelkę przy skręcaniu obudowy filtra. Przez co powietrze dostawało się do paliwa. Jak rozkręciłem to jeszcze raz poprawiłem uszczelkę i zmontowałem jeszcze raz to odpalił za pierwszym razem z kluczyka  :D  

 

Opublikowano

masz rację jeśli uszczelka jest ze złej gumy lub nie weszła w kanałek to się będzie zapowietrzał , swego czasu też miałem taki przypadek, uszczelka się powiększyła bo był zła guma i przy składaniu gdzieś mi przycięło , ale z bańki palił bez problemu możesz spróbować

Opublikowano (edytowane)

Lukaszt25a jak tam mam ze 6 lat juz z tym zapalaniem że tak słabo pali mi.. Ale moim zdaniem może pompa dawać troche słabsze ciśnienie i wtryskiwacz nie rozpyla tylko leje paliwo bo może tak być ja wczoraj nawet wziąłem mam wtryskiwacz i założyłem aby na sam przewód i nic nie pokazało żeby tam paliwo nim rozpylało. A po za tym jakby uszczelki były źle pozakładane to by ciekło paliwo bo u szefa żeśmy silnik składali i jak źle założył uszczelke to leciało paliwo jak cholera :/


andrzej6131 sprawdze jak piszesz że z bańki pociągne paliwo bo może jest rurka w baku gdzieś pęknięta i zasysa powietrze :( już sam nie wiem co jest grane i chce jakoś to zwalczyć bo szkoda mi rozrusznika jest i aku chociaż one nie są już nowe bo już mają 8 lat ale jeszcze kręci na nich jeszcze i od tamtego momentu tak jest jak ten machanik zaczął kręcić przy tej pompie że ciągnik nie chce odpalać żeby nie on to pompa by do dziś miałą blomby czyli 25lat

Edytowane przez pawelT25
Opublikowano

To mówisz że podczas kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacz nie rozpylał. Musisz dobrze przykręcić przewód do wtryskiwacza. W swoim władku miałem tak że po przykręceniu wtryskiwaczy do głowicy, ciągnik chodził na jeden cylinder. Spanikowany pojechałem do mechanika, a on mówi żeby tylko dokręcił przewód przy wtryskiwaczu. Pomogło, władek zaczął pracować na 2 cylindry :)

Gdyby pompa podawała za niskie ciśnienie to wtryskiwacz nie otworzyłby się. A to że wtryskiwacz leje a nie rozpyla to tylko wina zużytej końcówki wtryskiwacza. Nie wiem na jakie ciśnienie otwarcia ustawione są twoje wtryskiwacze. Wcześniej ktoś pisał żeby sprawdzić króćce wtryskiwaczy, więc sprawdż to. Odpalasz z wciśniętym pedałem gazu ?

Opublikowano

Tak tak wciśnięty gaz do oporu a wtryskiwacze są ustawione na 175atmosfer chyba że się zapiekły gdzieś. A co do odpalenia na jeden cylinder to nie ma mowy. A jeszcze jedno kiedy wyjąłem odprężnik paliwo sika na ok 15cm a kiedy go wpuszczę to ledwo co daje paliwo nawet nie tryska porządnie tylko wiesz jak krew z nosa czyli musi coś być z tym bo wuj powiedział że ona powinna tak samo dawać czy odprężnik wyciągnięty czy wpuszczony on miał tak by najmniej :/ a i jeszcze jedno jak kęce rozrusznikiem i podczas wciśnięcia odprężnika to gazem ruszam i trochę szybciej łapie czyli jakby czegoś mu brakowało tego kopa na rozruch tej dawki porządnej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v