Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzis gdy zalewałem moja c-330 woda weszło jej daosc duzo zdziwiło mnie to troszke ale to zniewazyłem i pojechałem bez obciazenia wywaliło mi korek oleju z pokrywy glowic i olej dostal sie do chłodnicy troszke go było z 250 mil ale był widoczny na zeberkach w sroduk a w tamtym roku była kapitalka robiona silnika co sie sało i co teraz mam zrobic??

Opublikowano

Wywaliło Ci uszczelkę pod głowicą. Po kapitałce, dobrze jest po kilkudziesięciu motogodzinach dokręci głowicę. Nie wiem czy robili Ci plantowanie głowicy, bo jak nie, to może by zwichrowana. Przed założeniem nowej uszczelki sprawdź głowicę, lub oddaj do sprawdzenia i ewentualnego plantowania, bo problem będzie Ci się powtarzać. Pozdrawiam. Ps. Sprawdź też, czy nie przybyło oleju w misie i czy nie zrobił się szary. W takim wypadku, olej w silniku też do wymiany. I wtedy raczej nie jeżdż ciągnikiem, no chyba, że musisz, ale to szkodzi panewkom i możesz zatrze silnik na wale.

Opublikowano

Zrobiles co radził miscol, rozebrałeś ?? Tylko wtedy możesz wiedzieć co się stało-uszczelka uszkodzona to silnikowi nic nie jest. A olej w chłodnicy to nic pare razy spuścisz i niema to najmniejszy problem.

Opublikowano

Kurde a u nas dzisiaj tatko leje wode do chlodnicy w 30 a tu konca nie ma, lalo sie z miarki oleju :blink: Poszła dzisiaj już do mechanika, jak myślicie, co moglo sie stac? Woda z chłodnicy poszla do silnika :D(

Opublikowano

Podejrzewam że to przez to jak ojciec pojechał ze zbożem, mróz był woda niby spuszczona była ale jak jechał to sie grzał, kila razy, i chyba przez to bo od tamtej pory dopiero teraz go odpaliliśmy i od razu taka niespodzianka :blink:

Opublikowano

Na pewno poszła uszczelka :D kiedyś jechaliśmy kawałek po wywar i musieli nas scholowac :( bo już kopcić się zaczęło :blink: A tata teraz zapomniał z Mtza wody spuścić najpierw wlał 2 wiadra ja patrze a z boku silnika kolo korka woda leci wiec tata to wbił i było OK kazał mi iść po wiadro wody ale zanim doszedłem do wiaderka usłyszałem O KU**A ! (ale oleju było pod dostatkiem :D ) rozebraliśmy ale tylko korek pod zaworami wypchnęło i nic nie pękło ........

Opublikowano

Jak się przegrzał, mogły pójść oringi na tulejach (na złączeniu tulei z blokiem), a jak została woda na mróz mogło wywalić zaślepki w głowicy (są 4, dwie na zewnątrz od strony zbiornika i dwie pod klawiaturą). Kiedyś wywaliło mi te zaślepki, jakoś dziwnie woda nie zciekała przez syf w kraniku, aż się wtedy zdziwiłem, wodę zalewałem, a ona szła jak dzika do misy bez żadnych oporów. ;) @ MiRol w 330 przy dużym mrozie często jest taki numer: na dolnej gumie przy chłodnicy tworzy się korek z lodu, zalewasz wodę i niby jest ok a podczas jazdy zaczyna się grzać, więc jak się grzeje po zalaniu wody to sprawdzajcie najpierw tam bo sam się nie rozpuści ;)

Opublikowano
@ MiRol w 330 przy dużym mrozie często jest taki numer: na dolnej gumie przy chłodnicy tworzy się korek z lodu, zalewasz wodę i niby jest ok a podczas jazdy zaczyna się grzać, więc jak się grzeje po zalaniu wody to sprawdzajcie najpierw tam bo sam się nie rozpuści ;)

Dokładnie w tamtym miejscu było zmarznięte , ojciec niby sciskał to gume i zalał gorącą wodą, jechał z kilomter było spoko a dalej juz sie pie**lilo ;) Jutro będzie widać co i jak. Żeby to chociaż uszczelka była a nie tuleja czy jakieś inne ustrojstwo :D

Opublikowano

Odświerzam troszke temat:) uszczelka zalożona wszystko poskładane ale jest jeden problem ;) Po odpaleniu słychać coś jakby ocierało, takie gwizdanie nie wiadomo co ;) Podejrzewamy pompe olejową, może cos ją przytarło po jeździe na tej galarecie :D?? Jak myslicie, do pompa ma takie wycie??

A i jeszcze jedno, jakie powinna mieć cisnienie C330 bo po zmierzeniu manometrem wyszło na wolnych 2 atm a na wysokich obrotach 2.5 :) nie za małe???

Opublikowano

Jeżeli na minimalnych obrotach masz 2 to super najniższe ciśnienie może być 0,5-0,6 coś koło tego przy 600 obr ale że najwyższe masz 2,5 tylko dziwne może masz za małe ciśninie ustawione na zaworze bo strasznie mały zakres Masz

Opublikowano
Witam dzis gdy zalewałem moja c-330 woda weszło jej daosc duzo zdziwiło mnie to troszke ale to zniewazyłem i pojechałem bez obciazenia wywaliło mi korek oleju z pokrywy glowic i olej dostal sie do chłodnicy troszke go było z 250 mil ale był widoczny na zeberkach w sroduk a w tamtym roku była kapitalka robiona silnika co sie sało i co teraz mam zrobic??

A nie pękła tuleja??

Opublikowano

Panowie może ktoś z was coś doradzi.

Oto problem.swojego czasu rano pojechałem zawież drzewo i ciągnik od razu się zagrzał tak do 80* i jadąc z ciężarem w momencie zgasł i wyrzuciło mi wodę spod kurka chłodnicy i poszedł minimalnie olej po bokach spod uszczelki pod głowicą.Po chwili Odpaliłem traktor normalnie i chodzi do dziś.Problem w tym że idzie mi olej do wody do chłodnicy.Zdjąłem głowicę zawiozłem do sprawdzenia i jest szczelna.Założyłem nową uszczelkę ....a olej dalej idzie do wody do układu chłodzenia.dziwne jest to że olej w układzie korbowym jest czarny bez wody i nic tam nie przybywa........

Mi już brakło pomysłu.......

Poradzicie coś? :(

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Głowica była splanowana, czy tylko sprawdzona na szczelność?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No właśnie, równie dobrze może być głowica zwichrowana, a po założeniu nowej uszczelki zaraz działo się to samo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez silver1830
      Potrzebuje opini na temat silników Perkinsa euro 3 i Słowackich silników Martin disel po roku 2000 wszystko mnie interesuje awaryjność spalanie i częśći zamienne i remonty
    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v