Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

czy ktos przerobil/widzial gdzies przerobiona odme w c360 ? Chodzi mi oczywiscie o dorobienie krocca i odprowadzenie oparów z olejem wezem do oil catch tanka/lub pod ciagnik tak by cala przednia pokrywa po ciezszej pracy nie byla zapaćkana w oleju. I na dodatek by udało się to zrobić bez spawania alu i zdejmowania pokrywy rozrzadu.

zdjęcia i opisy mile widziane. :)

 

pozdrawiam

Opublikowano

Widzałem miał dekle z Zetora i odmę rurką do dołu ale korek ma fabryczny z 360 i jest trochę brudny przy korku nawet ma wlew z prawej strony jak w zetorze takie dekielki zakupił i założył do c-360

Opublikowano

Vitoma masz założoną korkową uszczelkę pod to sitko we wlewie? U mnie 60-ka jeździ kupę lat i olejem nie rzuca. Pokrywa jest co najwyżej zasyfiona kurzem.

Opublikowano

No właśnie. Skoro rzuca olejem to może warto pomyśleć o remoncie? 

A jeśli już koniecznie chcesz mieć inaczej to zrób jak ma zetor. Korek wlewu oleju i odma są w pokrywkach popychaczy z prawej strony silnika.

Opublikowano (edytowane)

Poki ciśnienie oleju trzyma to remontować nie bede. Odpala w mrozy, moc jest- nic sie nie dzieje wlasnie pozatym pluciem olejem spod korka. Uszczelke z korka mam.

 

Jakis link do zdjecia jak wyglada ten zetorowski wlew ?? :)

 
 
Edytowane przez vitoma
Opublikowano

OK czekam na zdjecie na c-360 :). A korek oleju od zetora mozna także dokupić bez problemu ?

 

Wtedy ten orginalny wlew oleju w c360 moge nawet zaspawać, prawda ??

 

Ten mały wylot w tej pokrywce to jest wlasnie odma , tak ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tu to widać dokładnie  74921665_2_644x461_czesci-zetor-3011-501 {fotki z neta}

Nie wiem czy to będzie lepiej, jeżeli Ci wywala oryginalną olej, to: albo brak uszczelki pod sitkiem, albo wali spalinami {walnięta uszczelka pod głowicą} bo nawet jeżeli byłby wyrąbany silnik to i tak akurat w 60-ce tam powinno być sucho, a jeżeli wali spalinami do środka to sam nie będziesz wiedział gdzie w końcu jest tłumik na dole czy u góry.    :P  Lepiej zlikwidować przyczynę wywalania tego oleju niż takie przeróbki. Jeszcze jedno jeżeli leci odmą olej, a leciał będzie skoro zapapruje teraz, to nawet po zgaszeniu ciągnika postawisz go w garażu na betonie, a rano będzie plama bo zawsze jeszcze spadnie przez noc kilka kropel z rurki, 60- ma to rozwiązane akurat dobrze. Ty tylko odkręć te pokrywy z boku od popychaczy i jak uruchomisz to będzie widać czy nie wali spod którejś głowicy.

Taką jak zawsze były, gumową uszczelkę spróbuj jeszcze założyć a nie tam z korka   0046502050.jpg

Edytowane przez KORSARZ1
Opublikowano (edytowane)

Obstawiam na nieszczelność na styku gładź cylindra pierścienie tłokowe,pewnie niewielka skoro odpala w mrozy,ale wystarczająca żeby wywalić trochę oleju.Zawory to raczej olej z wydechu.

Edytowane przez Piotr778
Opublikowano

W 4011 miałem 4 milimetry luzu na zamkach pierścieni i całkiem dobrze paliła. 

Co do uszczelki to nie zobaczysz ale może usłyszysz jak będziesz ręcznie kręcił. W każdym razie jeśli pod tłoki dostaje się za dożo spalin to może pluć z odmy olejem. Z drugiej strony w 60-ce to musi już być na prawdę dużo. 

Opublikowano

No tak u mnie kiedyś ciekło z pokrywy przy kole pasowym(odrzutnik) jak już silnik prosił się o remont na zamkach też coś koło 4mm i próg na tulejach a mimo to przy odmie było sucho.Po wymianie zestawów koło koła też wyschło.

Opublikowano

Jak robiłeś remont to zawory pewnie też, i tu tkwi sukces.Wiem co mówię bo u mnie po samej naprawie głowic, bez ruszania reszty pomogło.A doradził mi to stary, dobry mechanior.

Opublikowano

Zawory raczej wpływu nie mają na wydmuchiwanie oleju odmą.  Jedyne miejsce to prowadnica wydechowego. A przy czterech prowadnicach nie przeleci tyle spalin żeby dało takie objawy. Prędzej jakiś zbieg okoliczności.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Mowy nie ma by spaliny dostawały się do skrzyni korbowej przez prowadnice zaworów czy nieszczelne zawory tak by dym szedł odmą, nawet jakby były nieszczelne to spalin nic nie blokuje w ujściu do kolektora wydechowego.

A jeżeli komuś pomogła naprawa głowicy to miał walniętą uszczelkę pod głowicą i nawet o tym nie wiedział.

Edytowane przez KORSARZ1
  • Like 1
Opublikowano

No właśnie jedyna droga spalin do skrzyni korbowej prowadzi przez cylindry a uszczelka pod głowicą też niewiele ma do rzeczy chyba żeby poleciała pomiędzy komorą spalania a drążkami popychaczy ale to raczej niewielkie ilości spalin mogłyby się dostać przez wałek rozrządu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Co? chyba żartujesz że uszczelka pod głowicą ma mało do rzeczy. Jak ją już tam przepali gdzie podałeś to dymem pruje aż się kurzy.

Edytowane przez KORSARZ1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

A gdzie olej spływa z klawiatury?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v