Skocz do zawartości

Renault 90-32 i 68-12 do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oba z pewnoscia nie malowane,

na plus dla 90 obciazniki, duza kabina i na tyle nie ma polskich opon,

widzialem ogloszenie wczesniej i bardzo mi sie spodobala, tylko cena troche za wysoka jak za ciagnik bez napedu

 

reszte mozna tylko powiedziec ogladajac na zywo

Opublikowano (edytowane)

 

widzialem ogloszenie wczesniej i bardzo mi sie spodobala, tylko cena troche za wysoka jak za ciagnik bez napedu

 

reszte mozna tylko powiedziec ogladajac na zywo

 

Coś jak jest tańsze, to na miejsce jak się pojedzie, to zwykle trup. Tego 90-32 pewnie za 32 tys. zł by kupił.

O co Ci chodzi z tymi oponami nie polskimi na tyle ? :) Myślisz, że ten 90-32 dałby sobie radę z pługiem 3-skibowym obrotowym 3x30 na lekkich ziemiach? Bo ten 68-12 to nie wiem czy podoła.

Edytowane przez miki1983
Opublikowano

mam uraz do polskich opon, po prostu, nic z tym nie zrobie :D

ta 68 ma wlasnie stomilki czy kormorany na tyle, pewnie komus sie spodobaly te co na nim byly  :P

mysle ze z takim plugim nie bedzie problemu, pokusilbym sie nawet o 3x40 ew. ze zmiennym rozstawem

Opublikowano

bez napedu moze byc ciezko, chociaz sasiad w tamtym roku oral 4 grudziadzka renia 651.4 

 

ten czerwony element to czesc sprzegu do blizniakow

 

Czyli ciągnik pracował na bliźniakach ? Bo rozumiem, że standardowo ta część do sprzęgu nie była montowana ? 

W sumie ciekawe co robił na bliźniakach :)

Opublikowano (edytowane)

Przebieg na liczniku 7400 mth - super niski. Chyba, że cyfra "2" z przodu się zgubiła :)

Szkoda, ze zdjęcia są tak zrobione, że dużo z nich nie wynika, nie ma zbliżeń silnika, tyłu ciągnika, tylnego bieżnika opon, środka kabiny,itp., itp.

Na jednym ze zdjęć końcówkę eurohaka widzę, także fajnie, że ma.

Zawsze jak coś sensownego jest w ogłoszeniach (bynajmniej ze zdjęć), to 300-400km ode mnie :(

W sumie można by utworzyć jakieś forumowe wzajemne koło pomocy przy kupnie ciągnika :) Zawsze jak ktoś ma blisko, mógłby pojechać, zobaczyć, porobić dokładne zdjęcia, nagrać z film z pracy ciągnika (jak odpala, jak pracuje silnik, itp),  komuś, kto mieszka 300-500 km dalej, a jest zainteresowany danym ciągnikiem. Lepiej "odpalić" komuś na dobrą flaszkę, żeby pojechał i zobaczył wstępnie, jak ma blisko, niż jechać kilkaset kilometrów a na miejscu zastać złom.

Edytowane przez miki1983

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v