Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
miki1983

Renault 90-32 i 68-12 do oceny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
izydor6280    464

oba z pewnoscia nie malowane,

na plus dla 90 obciazniki, duza kabina i na tyle nie ma polskich opon,

widzialem ogloszenie wczesniej i bardzo mi sie spodobala, tylko cena troche za wysoka jak za ciagnik bez napedu

 

reszte mozna tylko powiedziec ogladajac na zywo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1983    0

 

widzialem ogloszenie wczesniej i bardzo mi sie spodobala, tylko cena troche za wysoka jak za ciagnik bez napedu

 

reszte mozna tylko powiedziec ogladajac na zywo

 

Coś jak jest tańsze, to na miejsce jak się pojedzie, to zwykle trup. Tego 90-32 pewnie za 32 tys. zł by kupił.

O co Ci chodzi z tymi oponami nie polskimi na tyle ? :) Myślisz, że ten 90-32 dałby sobie radę z pługiem 3-skibowym obrotowym 3x30 na lekkich ziemiach? Bo ten 68-12 to nie wiem czy podoła.

Edytowano przez miki1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    464

mam uraz do polskich opon, po prostu, nic z tym nie zrobie :D

ta 68 ma wlasnie stomilki czy kormorany na tyle, pewnie komus sie spodobaly te co na nim byly  :P

mysle ze z takim plugim nie bedzie problemu, pokusilbym sie nawet o 3x40 ew. ze zmiennym rozstawem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1983    0

A 68-12 w 3x30 obrotowym typu Lemken 90 da radę ?

Czy oryginalnie w Renault na tylnych felgach jest ten czerwony pasek malowany jak w tym 90-32 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

bez napedu moze byc ciezko, chociaz sasiad w tamtym roku oral 4 grudziadzka renia 651.4 

 

ten czerwony element to czesc sprzegu do blizniakow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1983    0

bez napedu moze byc ciezko, chociaz sasiad w tamtym roku oral 4 grudziadzka renia 651.4 

 

ten czerwony element to czesc sprzegu do blizniakow

 

Czyli ciągnik pracował na bliźniakach ? Bo rozumiem, że standardowo ta część do sprzęgu nie była montowana ? 

W sumie ciekawe co robił na bliźniakach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

dokladnie

ciagnik bez napedu i blizniaki to pewnie siew czy jakies prace uprawowe przed siewem, takim ciagnikiem na zachodzie nikt nie wykonywal ciezkich prac jak orka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki1983    0

Przebieg na liczniku 7400 mth - super niski. Chyba, że cyfra "2" z przodu się zgubiła :)

Szkoda, ze zdjęcia są tak zrobione, że dużo z nich nie wynika, nie ma zbliżeń silnika, tyłu ciągnika, tylnego bieżnika opon, środka kabiny,itp., itp.

Na jednym ze zdjęć końcówkę eurohaka widzę, także fajnie, że ma.

Zawsze jak coś sensownego jest w ogłoszeniach (bynajmniej ze zdjęć), to 300-400km ode mnie :(

W sumie można by utworzyć jakieś forumowe wzajemne koło pomocy przy kupnie ciągnika :) Zawsze jak ktoś ma blisko, mógłby pojechać, zobaczyć, porobić dokładne zdjęcia, nagrać z film z pracy ciągnika (jak odpala, jak pracuje silnik, itp),  komuś, kto mieszka 300-500 km dalej, a jest zainteresowany danym ciągnikiem. Lepiej "odpalić" komuś na dobrą flaszkę, żeby pojechał i zobaczył wstępnie, jak ma blisko, niż jechać kilkaset kilometrów a na miejscu zastać złom.

Edytowano przez miki1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

w wiekszosci przypadkow przebiegi sa cofniete lub zerowane po remoncie

ten jako pomocnik wiele mogl nie nastukac, ale trzeba przyjac ze ok. 15ys. godzin ma

 

zdjecia pewnie by porobil i wyslal Ci bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×