Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
e2visionamd

obciążnik orka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
corrado    217

Tak by wyglądało bo pisze że używa ale pyta czy zakładać czy nie nie. Jak podrywa przód albo się przód ślizga podczas orki to zakładać jak nic się nie dzieje to nie bo po co obciążać przodek gdy jest to zbędne. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

e2visionamd    1

nie ma sensu się chwalić są o wiele bardziej " bajeranckie" ciągniki. no podrywać nie podrywa na pewno a slizgać się też raczej nie ale zobaczę dokładnie przy okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

W orce i ciężkiej pracy do 6630 zawsze używam balastu na przednim TUZie. W transporcie nie. I taka jest jego zaleta w stosunku do obciążników, łatwo zdjąć i założyć kiedy jest potrzeba. A poślizg jest zawsze mniejszy przy obciążeniu przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
e2visionamd    1

ano używam i niczego niepokojącego w poślizgu nie zauważyłem wezmę 2 osobę i z bliska sprawdzę . Szopen a ciężki masz pług ?

Edytowano przez e2visionamd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Ten jd jest 6 cio cylindrowy. Jeśli pług nie za ciężki to 1,1 tony na przodzie to gruba przesada.  Taki balast przyda się gdy przy pługu jest wał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Mój obciążnik ma 700 kg. Pług overum 4 na najdłuższej ramie i najwyższych redlicach. masa coś ok 1,5T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
e2visionamd    1

hubertus 1,1 tony to ma pług a obciążnik mam 400 kg.. przy pługu ani się nie podnosi ani nie ma poślizgu ( wiec obciążenie stanowi tylko przedni tuz ) za to w agregacie upr-siew też nie ma poślizgu ale podnosi go jak pełny wiec trzeba dać te 400kg na przód. Teraz tylko czy czasem nie spali więcej pomimo niezauważalnego poślizgu bez obciążnika w pługu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

A mierzyłeś poślizg? U mnie nawet z obciążnikiem pomiędzy prędkością podaną na zegarach a GPS jest 0,5 km/k różnicy. Przy 8km/h to daje ok 6% poślizgu. Ciekawe ile bez obciążnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×