Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PiotrZadurski

Dzwignie w renault 75-14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

piotr26    7

Dołącze się do tematu ponieważ też oglądałem tą samą renówke i powiem tak zdjęć nie posiadamy ale dokładnie opisujac ta dzwignie to jest ona w kabinie po prawej stronie zaraz nad gazem jest ona tak dłuższa i działa na zasadzie takiej że jak się ja pchnie do przodu to coś zapewne załącza hydraulicznego a jak się ją puści to powraca. Jeden z przewodów od niej biegnie w kierunku silnika a drugi na tył i trzeci na dół do bloku skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Według mojej teorii jeden przewód doprowadza olej bezpośrednio z pompy , pozostale odprowadzają olej do złącza przyczepy i kolejny do rozdzielacza podnośnika oraz ostatni prowadzi nadmiar prosto do skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazało się żę bizulek mówił prawdę. dzwidnia jest od hamulca przyczepy. Ciągnik zakupiony i teraz prosił bym o pomoc odnośnie olei bo trzeba powymieniać. ciągnik to renault 75-14ls. w czasie oglądania wszystko było pięknie a w drodzę powrotnej na dołkach zaczęło być słychać jakieś delikatne stuki w skrzyni i nie wiem co to może być. możę ktoś miał taki przypadek. jadąc słychać jakby zaczepiał o coś tryb, takie mataliczne stuki, biegi wchodzą pięknie nic nie zgrzyta przy zmianie i ładnie się zapinają jeszcze w orce nie sprawdzony. po powrocie okazało się żę jest zła ilość i na pierwszy żót oka olej jest w złym stanie i nie wiem czy to może być wina pojawienia się tych stuków. proszę o pomoc odnośnie olei :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    484

przy niskim stanie oczywisci ze bedzie cos tam slychac

lej przekladniowo-hydrauliczny 10w40 fuchs, mobil, total czy shell, NIE zalewaj tylko agrolu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×