Skocz do zawartości
jerzyWA

Witam wszystkich

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jerzyWA    0

:( Pozdrawiam serdecznie z Szopienic- to dzielnica Katowic.  Studiuję w Bielsku_białej na ATK marketing i zarządzanie. Wybiorę chyba specjalizację- zarządzanie produkcją rolną, bo tematyka rolna mnie interesuje.

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam, widzę że mało się tu dzieje:P

bratrolnika    2113

również pozdrawiamy , ale po co nam te informacje??? szukasz kogoś kto tam studiuje, potrzebujesz informacji, czy chcesz się pochwalić, bo na daną chwilę nie widzę sensu tego tematu

Wiadomość z agroFakt.pl

Vektorrr    3

:( Pozdrawiam serdecznie z Szopienic- to dzielnica Katowic.  Studiuję w Bielsku_białej na ATK marketing i zarządzanie. Wybiorę chyba specjalizację- zarządzanie produkcją rolną, bo tematyka rolna mnie interesuje.

zalisz sie czy chwalisz?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez matpol91
      Witam jestem studentem Rolnictwa(II stopień) na SGGW. Piszę prace magisterską na temat wprowadzania nowych rozwiązań w gospodarstwach. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
      https://docs.google.com/forms/d/1FW7l0Z2l_QwDeqrka1vDu0YgRpRcvLA0zEvbp46L09g/edit
    • Przez Divinegirl
      Halo, halo czy są tu może jakieś osoby które wybierają się na magisterkę (UTP Bydgoszcz)???? Studia niestacjonarne????
    • Przez matpol91
      Witam,
      Jestem studentem Rolnictwa(II stopień) na SGGW. Piszę prace magisterską na temat wprowadzania nowych rozwiązań w gospodarstwach. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
      https://docs.google.com/forms/d/1FW7l0Z2l_QwDeqrka1vDu0YgRpRcvLA0zEvbp46L09g/edit
    • Przez Poettinger