Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Ostatnimi czasy zaczął szwankować mi przekaźnik w Zetorze 8540 a mianowicie po włączeniu wałka kręci się lecz bardzo wolno startuje a po podczepieniu nawet najmniejszej maszyny np rozbijaka wałek zatrzymuję się. Wymieniłem mikro-pompkę gdyż polecił mi to mechanik lecz i to nie przyniosło żadnego  rezultatu. Wymieniłem olej na nowy lecz nic to nie dało. Tarczki były wymieniane 1,5 roku temu. Na dodatek na zimnym oleju zaczął mi szarpać tur jak i podnośnik. Nie wiem w czym może tkwić problem. Proszę o pomoc gdyż zbliża się okres pracy na polu.

 

Opublikowano

najpierw zacznij od diagnostyki cisnienia bo w ciemno to tylko w koszty wejdziesz tak jak z ta mikropompką. po za tym w przedniej czasci skrzyni  jest taki dekielek po jego zdjęciu w wałku jest pierscień uszczelniający on może być uszkodzony i tam traci ciśnienie ale to tylko domysły najpierw diagnostyka

Opublikowano (edytowane)

Wiem o co ci chodzi z tym pierścieniem bo wielokrotnie już go wymienialem lecz nie wiem czy nie pęka on od razu przy zakladaniu dekielka bo po każdym ponownym rozbieraniu jest on  pęknięty. może doradzi ktoś jak go założyć??

Edytowane przez tomekgr500
Opublikowano (edytowane)

sprawdz cisnienie dochodzące na kosz potem stratę ciśnienia w koszu wpinając sie manometrem za pomocą trójnika (najpierw sprawdz cisnienie bezpośrednio potem porównaj ze spadkiem ciśnienia na koszu) w ten sposób zobaczysz czy to wina ciśnienia, zaworu,-  czyli sterowania czy czesci wykonawczej czyli uszczelnien kosza tego dekielka itp. jezali wszystko bedzie ok to szukaj w czesci mechanicznej czyli kosz tarczki itp. pozdrawiam

Edytowane przez Agrotech1111
Opublikowano (edytowane)

najpierw zacznij od diagnostyki cisnienia bo w ciemno to tylko w koszty wejdziesz tak jak z ta mikropompką. po za tym w przedniej czasci skrzyni  jest taki dekielek po jego zdjęciu w wałku jest pierscień uszczelniający on może być uszkodzony i tam traci ciśnienie ale to tylko domysły najpierw diagnostyka

 

koledzy , o jakim dekielku piszecie ?

Co do szarpania na zimnym oleju to prawdopodobnie filtr ssący pompy jest zapchany

Edytowane przez DarekD
Opublikowano (edytowane)

podam Ci wartości opisane w instrukcji napraw : przy obrotach  silnika 800, ciśnienie obowiązujące przy włączonym lub  wyłączonym WOM-ie to  minimalne 10,5atm. - max 13,3atm.  Także myślę ,że  te 0,5atm poniżej wymogów  to nie powód do zmartwień :ph34r: ,chyba ?

 
 
 
 
 
 
Edytowane przez DarekD
Opublikowano

Witam właśnie mam rozebrany ciągnik i po oględzinach też mam  pęknięty ten dekielek, możesz mi powiedzieć jak go założyć żeby znów nie pękł.

 

Opublikowano

Witajcie potrzebuje pomocy!!!! przy rolowaniu siana rozłączył się przekaźnik mocy odkręciłem  rurkę, która idzie do załączania przekaźnika i nie leci z niej olej .Myślałem,że to cięgiełko do załączania się rozłączyło w środku,ale okazało się ,że wszystko jest w porządku,olej nie dochodzi na zasilaniu.Pompa wiosna założona nowa,podnośnik podnosi ,na szybkozłącze też idzie tylko nhiek działą Wom do którego nie dochodzi olej.

Co to może być poratujcie.

Opublikowano
 

od wałka i wzmacniacza masz oddzielną pompę ( jak staniesz przed filtrami hydrauliki to masz ją z lewej strony korpusu filtrów) ,więc działanie podnośnika nie ma tu nic do rzeczy . Z tego co tu wcześniej czytałem mógł się ukręcić wałek napędzający tą pompkę albo w samej  pompce coś poszło skoro nie masz zupełnie ciśnienia . 

 
 
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v