Skocz do zawartości

Polecane posty

Uczęszczał ktoś do owej szkoły? A może planuje iść w najbliższym czasie ?

sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma.

I jak wrażenia? Jaki kierunek? Dziennie, zaocznie , podyplomowe?

sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma.

Wiadomość z agroFakt.pl

Adam8550    14

WSA (Wyższa Szkoła Alkoholizmu)

Wrażenia jak najbardziej pozytywne, czasami było sie trzeba troszkę uczyć ale było warto. Rolnictwo I st. (inż) stacjonarnie.

sopel2111    2

A jak oceniasz poziom? Bo interesuja mnie studia zaoczne bo aktualnie studiuję na Politechnice Białostockiej na kierunku Inżynieria Rolno-Spożywcza i Leśna i jestem ciekaw czy studia zaoczne na tej uczelni wzbogaciły by moją wiedzę w zakresie rolnictwa?

Grabos1981    236

ja też skończyłem wsa

fakt ze kierunek studiów minął się z tym co faktycznie robię. ale z drugiej strony kto pracuje w wyuczonym zawodzie

:-)

Adam8550    14

Na Łomży krąży opinia że WSA to fabryka inżynierów, ale są wykładowcy którzy potrafią czegoś nauczyć, wiele zależy od ciebie.

Gabros kiedy skończyłem wsa?

nightmare    81

moja znajoma się tam uczyla i zawsze była zdania ze bardzo niski poziom, ale dla wielu to chyba lepiej bo latwiej ukanczyc.

sopel2111    2

Czyli chyba lepiej zamiast wydawać kasę na naukę i dojazdy bo miałbym ok 90km w jedną stronę to lepiej będzie skończyć ten kierunek a więcej informacji szukać w internecie czy innych źródłach.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez sabuliga