Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem posiadaczem ursusa c-330 który nie miał przeglądu z 10 lat i rejestracja zardzewiała i lampy przednie tylko działają tylko długie pomyślałem aby wymienić całą instalacje bo działa tylko odpalanie i te lampy.Jak go przygotować do przeglądu oprócz lamp ?

Nie ma ręcznego hamulca to i tak przejdzie przegląd bo tak ma hamulce.

Opublikowano (edytowane)

Mam tam jakieś kable z tylnych lamp tylko nie są podłączone.

Najwyżej to jakoś ogarnę a na przegląd jedzie w czerwcu bo wtedy robię prawo jazdy.Będę nim woził drzewo z przyczepką hds.

Jest tylko że ten ząbek co jest przy tej dźwigni nie zazębia się z tymi zębami przy pedale.

Edytowane przez denis667
Opublikowano (edytowane)

Ok dzięki za odpowiedź.Po południu popróbuje bo do 15 szkoła. :(

A oryginalnie to najpierw się naciskało ten hamulec nożny a potem tą wajchą koło skrzyni się go blokowało ?

Edytowane przez denis667
Opublikowano

Tak.

Co do przeglądu to w ciągniku ma działać wszystko co na drodze potrzebne: światła, oznakowanie pojazdu, hamulce, układ kierowniczy, klakson. Ma nie kapać olej, opony mieć jakiś bieżnik a całość ma się trzymać kupy. Zgodność numerów z dowodem.

Jeśli ciągnik ma instalacje pneumatyczną do przyczep powinna być sprawna, jeśli oczywiście ma wbite w dowód.

Opublikowano

Ale nie ukrywajmy faktu że większość stacji w małych miastach czy wsiach przybije przegląd nawet jak tam troche olej leci itp. ważne żeby światła były sprawne oraz hamulce :P Nieraz nie trzeba nawet jechać na stacje bo ci podbiją bez tego. Przynajmniej w mojej okolicy tak jest :P

Opublikowano (edytowane)

Pisz więcej jak łatwo jest załatwić przegląd to za jakiś czas po kontroli jaka ich naleci będziesz musiał mieć wszystko sprawne bo inaczej o pieczątce tylko pomarzysz. ;)

 

Edit:

W sumie to i dobrze by było. :D;)

Edytowane przez mtracz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:
       
      2:
       
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :


      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
       

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v