Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Seria M różni się od serii R jedynie turbosprężarką jeżeli chodzi o silnik. Inną sprawą jest kompletnie nowa kabina w porównaniu do serii M.

Co do paliwa to kilka 6M i 6R pracuje u znajomych już ponad rok na paliwie z pobliskiej stacji nie żadnych vervach itpi mają sie bardzo dobrze. Więc lepsze jakościowo paliwo nie zaszkodzi ale nie jest też jakimś wymogiem w użytkowaniu tych maszyn.

  • Like 1
Opublikowano

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

Dobre tzn. niezawodne JD to były do serii xx 20. ;)

  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Potwierdzam 6620se oraz 5720 ;) bezawaryjnie i oby tak dalej !

  • Like 1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wiesz co nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale 6130M jest na ramie dla 6 cylindrów. Zaś od 125M w dół to rama na 4 cylki. Więc ciągnik 6130M powinien być gabarytowo większy choć z tą samą ilością cylindrów. Myślę, że 5km to mała różnica w mocy a jak miałbym wybierać to brałbym na twoim miejscu 6125m. Tak moim zdaniem jest najlepiej ponieważ i to i to jest w 4 cylkach a jeśli chcesz mieć lepszą widoczność to masz ją gdy maska jest krótsza dzięki innej ramie.

Więc reasumując Jeśli chcesz ciągnik w 4 cylach i chcesz ok 130 km to brałbym 6125m ;) Wyjdzie na pewno taniej!

Opublikowano

A jest opcja 6130M 6 cylindrow? Bardziej Mnie interesuje 6130M, bo jest masywniejszy i wiekszy gabarytowo... Ale czy te 4 cylindry dadza rade na ramie 6 cylidnrowej?

 

I z tego co zauwazylem 6125M jest popularniejszy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Za ok 300 tyś tylko nie wiem brutto czy netto lecz pewnie netto możesz mieć 6150M W FULL wypasie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A czemu teraz robią właśnie takie ciągniki tz. 130/140 km i jeszcze w 4 cylindrach? Wiem też, ze jest Valtra 170km z 4 cylkami i 130 z 3 . To idioctwo.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dokładnie więc ten 130m to ok 250/260 tysięcy! 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja bym brał na pewno tego modelu AutoQuad Plus Eco shitf ^^. Za 260 netto czyli tak 300 brutto kupisz full opcję z tuz, wom, TLS+, 4 wyjścia hyrauliczne, itp. Pamiętaj bierz siedzisko najwyższej klasyfikacji ;).

Amortyzowana kabina w M jest niedostępna ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v