Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamilzapalski

John Deere 6130M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam.

Chciałbym się coś dowiedzieć o ciągniku John Deere 6130M. Czy seria M jest dobra? Czy filtr cząstek stałych ma jakieś wady? I ogółem jak się sprawuje itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

czytałem o nim w testach i co do silnika o musi chodzic na najlepszym jakosciowo paliwie .. tyle tego wraca do zaworu erg ze lepiej nie powinien chodzić na paliwie z dodatkiem bio

  • Like 1

Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid0605    22

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    30

Seria M różni się od serii R jedynie turbosprężarką jeżeli chodzi o silnik. Inną sprawą jest kompletnie nowa kabina w porównaniu do serii M.

Co do paliwa to kilka 6M i 6R pracuje u znajomych już ponad rok na paliwie z pobliskiej stacji nie żadnych vervach itpi mają sie bardzo dobrze. Więc lepsze jakościowo paliwo nie zaszkodzi ale nie jest też jakimś wymogiem w użytkowaniu tych maszyn.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

Dobre tzn. niezawodne JD to były do serii xx 20. ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Potwierdzam 6620se oraz 5720 ;) bezawaryjnie i oby tak dalej !

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiesz co nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale 6130M jest na ramie dla 6 cylindrów. Zaś od 125M w dół to rama na 4 cylki. Więc ciągnik 6130M powinien być gabarytowo większy choć z tą samą ilością cylindrów. Myślę, że 5km to mała różnica w mocy a jak miałbym wybierać to brałbym na twoim miejscu 6125m. Tak moim zdaniem jest najlepiej ponieważ i to i to jest w 4 cylkach a jeśli chcesz mieć lepszą widoczność to masz ją gdy maska jest krótsza dzięki innej ramie.

Więc reasumując Jeśli chcesz ciągnik w 4 cylach i chcesz ok 130 km to brałbym 6125m ;) Wyjdzie na pewno taniej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jest opcja 6130M 6 cylindrow? Bardziej Mnie interesuje 6130M, bo jest masywniejszy i wiekszy gabarytowo... Ale czy te 4 cylindry dadza rade na ramie 6 cylidnrowej?

 

I z tego co zauwazylem 6125M jest popularniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Nie ma takiej opcji. Z opinii użytkownika 130tka wypada słabawo w tej dużej budzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki za info :) Pisalem z takim jednym co ma 6125M i mowil, ze jest opcja 6 cylindrow w 6130M wiec nie wiem :(

Edytowano przez kamilzapalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Za ok 300 tyś tylko nie wiem brutto czy netto lecz pewnie netto możesz mieć 6150M W FULL wypasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Nie ma takiej opcji żeby 130tka miała 6 cyl silnik. Ona ma ramę od 6 cylindrowego modelu, przez co jest większy, ma dłuższy rozstaw osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czemu teraz robią właśnie takie ciągniki tz. 130/140 km i jeszcze w 4 cylindrach? Wiem też, ze jest Valtra 170km z 4 cylkami i 130 z 3 . To idioctwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

myśle, że tak z 260 netto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie więc ten 130m to ok 250/260 tysięcy! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter871    0

koledzy a moglibyscie doradzic jaka skrzynie wybrac w tym jd? jakie wyposażenie opcjonalne jest w nim? na pewno bede potrzebował go z przednim tuz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miekka os, AutoQuad Plus najlepsza przekladnia w John Deere. Nie wiem do czego bedzie Jelonek na Twoim gospodarstwie :D A ty tez patrzysz nad 130?

Edytowano przez kamilzapalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym brał na pewno tego modelu AutoQuad Plus Eco shitf ^^. Za 260 netto czyli tak 300 brutto kupisz full opcję z tuz, wom, TLS+, 4 wyjścia hyrauliczne, itp. Pamiętaj bierz siedzisko najwyższej klasyfikacji ;).

Amortyzowana kabina w M jest niedostępna ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Szczepan26
      Witam mam problem z JD 5100r a mianowicie zapalaja mi sie kontrolki:
      Pierwszo ze jest temperatura plynu chlodzacego zbyt wysoka. Zaraz potem ze jest zbyt niskie cisnienie oleju przekladniowo-hydraulicznego. A przy tym zapala mi sie kontrolka "stop" , "!" ,"i".  Gdy zgasze i zapale ciagnik to raz jest dobrze a raz dalej tak samo. Od czego zaczac?
    • Przez chillout89
      Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.