Zaloguj się, aby obserwować  
kamilzapalski

John Deere 6130M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.

Chciałbym się coś dowiedzieć o ciągniku John Deere 6130M. Czy seria M jest dobra? Czy filtr cząstek stałych ma jakieś wady? I ogółem jak się sprawuje itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

czytałem o nim w testach i co do silnika o musi chodzic na najlepszym jakosciowo paliwie .. tyle tego wraca do zaworu erg ze lepiej nie powinien chodzić na paliwie z dodatkiem bio

  • Like 1

Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    133

Seria M różni się od serii R jedynie turbosprężarką jeżeli chodzi o silnik. Inną sprawą jest kompletnie nowa kabina w porównaniu do serii M.

Co do paliwa to kilka 6M i 6R pracuje u znajomych już ponad rok na paliwie z pobliskiej stacji nie żadnych vervach itpi mają sie bardzo dobrze. Więc lepsze jakościowo paliwo nie zaszkodzi ale nie jest też jakimś wymogiem w użytkowaniu tych maszyn.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

Dobre tzn. niezawodne JD to były do serii xx 20. ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Potwierdzam 6620se oraz 5720 ;) bezawaryjnie i oby tak dalej !

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiesz co nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale 6130M jest na ramie dla 6 cylindrów. Zaś od 125M w dół to rama na 4 cylki. Więc ciągnik 6130M powinien być gabarytowo większy choć z tą samą ilością cylindrów. Myślę, że 5km to mała różnica w mocy a jak miałbym wybierać to brałbym na twoim miejscu 6125m. Tak moim zdaniem jest najlepiej ponieważ i to i to jest w 4 cylkach a jeśli chcesz mieć lepszą widoczność to masz ją gdy maska jest krótsza dzięki innej ramie.

Więc reasumując Jeśli chcesz ciągnik w 4 cylach i chcesz ok 130 km to brałbym 6125m ;) Wyjdzie na pewno taniej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jest opcja 6130M 6 cylindrow? Bardziej Mnie interesuje 6130M, bo jest masywniejszy i wiekszy gabarytowo... Ale czy te 4 cylindry dadza rade na ramie 6 cylidnrowej?

 

I z tego co zauwazylem 6125M jest popularniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Nie ma takiej opcji. Z opinii użytkownika 130tka wypada słabawo w tej dużej budzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki za info :) Pisalem z takim jednym co ma 6125M i mowil, ze jest opcja 6 cylindrow w 6130M wiec nie wiem :(

Edytowano przez kamilzapalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Za ok 300 tyś tylko nie wiem brutto czy netto lecz pewnie netto możesz mieć 6150M W FULL wypasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Nie ma takiej opcji żeby 130tka miała 6 cyl silnik. Ona ma ramę od 6 cylindrowego modelu, przez co jest większy, ma dłuższy rozstaw osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czemu teraz robią właśnie takie ciągniki tz. 130/140 km i jeszcze w 4 cylindrach? Wiem też, ze jest Valtra 170km z 4 cylkami i 130 z 3 . To idioctwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

myśle, że tak z 260 netto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie więc ten 130m to ok 250/260 tysięcy! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter871    1

koledzy a moglibyscie doradzic jaka skrzynie wybrac w tym jd? jakie wyposażenie opcjonalne jest w nim? na pewno bede potrzebował go z przednim tuz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miekka os, AutoQuad Plus najlepsza przekladnia w John Deere. Nie wiem do czego bedzie Jelonek na Twoim gospodarstwie :D A ty tez patrzysz nad 130?

Edytowano przez kamilzapalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym brał na pewno tego modelu AutoQuad Plus Eco shitf ^^. Za 260 netto czyli tak 300 brutto kupisz full opcję z tuz, wom, TLS+, 4 wyjścia hyrauliczne, itp. Pamiętaj bierz siedzisko najwyższej klasyfikacji ;).

Amortyzowana kabina w M jest niedostępna ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj