Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamilzapalski

John Deere 6130M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam.

Chciałbym się coś dowiedzieć o ciągniku John Deere 6130M. Czy seria M jest dobra? Czy filtr cząstek stałych ma jakieś wady? I ogółem jak się sprawuje itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

czytałem o nim w testach i co do silnika o musi chodzic na najlepszym jakosciowo paliwie .. tyle tego wraca do zaworu erg ze lepiej nie powinien chodzić na paliwie z dodatkiem bio

  • Like 1

Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid0605    22

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    25

Seria M różni się od serii R jedynie turbosprężarką jeżeli chodzi o silnik. Inną sprawą jest kompletnie nowa kabina w porównaniu do serii M.

Co do paliwa to kilka 6M i 6R pracuje u znajomych już ponad rok na paliwie z pobliskiej stacji nie żadnych vervach itpi mają sie bardzo dobrze. Więc lepsze jakościowo paliwo nie zaszkodzi ale nie jest też jakimś wymogiem w użytkowaniu tych maszyn.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Kolego a widziałeś złego John Deera ? bo dziwne pytania zadajesz... Seria M jest po prostu gorzej wyposażona niż seria R ale to mocne masywne i wytrzymałe maszyny

Dobre tzn. niezawodne JD to były do serii xx 20. ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Potwierdzam 6620se oraz 5720 ;) bezawaryjnie i oby tak dalej !

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiesz co nie wiem czy dobrze mi się wydaje ale 6130M jest na ramie dla 6 cylindrów. Zaś od 125M w dół to rama na 4 cylki. Więc ciągnik 6130M powinien być gabarytowo większy choć z tą samą ilością cylindrów. Myślę, że 5km to mała różnica w mocy a jak miałbym wybierać to brałbym na twoim miejscu 6125m. Tak moim zdaniem jest najlepiej ponieważ i to i to jest w 4 cylkach a jeśli chcesz mieć lepszą widoczność to masz ją gdy maska jest krótsza dzięki innej ramie.

Więc reasumując Jeśli chcesz ciągnik w 4 cylach i chcesz ok 130 km to brałbym 6125m ;) Wyjdzie na pewno taniej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jest opcja 6130M 6 cylindrow? Bardziej Mnie interesuje 6130M, bo jest masywniejszy i wiekszy gabarytowo... Ale czy te 4 cylindry dadza rade na ramie 6 cylidnrowej?

 

I z tego co zauwazylem 6125M jest popularniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Nie ma takiej opcji. Z opinii użytkownika 130tka wypada słabawo w tej dużej budzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki za info :) Pisalem z takim jednym co ma 6125M i mowil, ze jest opcja 6 cylindrow w 6130M wiec nie wiem :(

Edytowano przez kamilzapalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Za ok 300 tyś tylko nie wiem brutto czy netto lecz pewnie netto możesz mieć 6150M W FULL wypasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Nie ma takiej opcji żeby 130tka miała 6 cyl silnik. Ona ma ramę od 6 cylindrowego modelu, przez co jest większy, ma dłuższy rozstaw osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czemu teraz robią właśnie takie ciągniki tz. 130/140 km i jeszcze w 4 cylindrach? Wiem też, ze jest Valtra 170km z 4 cylkami i 130 z 3 . To idioctwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

myśle, że tak z 260 netto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie więc ten 130m to ok 250/260 tysięcy! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter871    0

koledzy a moglibyscie doradzic jaka skrzynie wybrac w tym jd? jakie wyposażenie opcjonalne jest w nim? na pewno bede potrzebował go z przednim tuz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miekka os, AutoQuad Plus najlepsza przekladnia w John Deere. Nie wiem do czego bedzie Jelonek na Twoim gospodarstwie :D A ty tez patrzysz nad 130?

Edytowano przez kamilzapalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym brał na pewno tego modelu AutoQuad Plus Eco shitf ^^. Za 260 netto czyli tak 300 brutto kupisz full opcję z tuz, wom, TLS+, 4 wyjścia hyrauliczne, itp. Pamiętaj bierz siedzisko najwyższej klasyfikacji ;).

Amortyzowana kabina w M jest niedostępna ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafftti
      Witam mojej emce brakuje mocy. Ogólnie 70km to za mało do tak ciężkiego ciągnika z tak mocną hydraulikom, ale jakoś to jeździło i w trójce obrotowej rozstawionej po 40 cm na 1C śmigałem na 1500 obrotów. A teraz 3-4 B  pałowanie na 1900 obrotów i potrafi zejść z obrotów. Normalnie brakuje mu z 10-15 km i pali jak smok, ale co dziwne nie dymi. Z objawów to mam wrażenie że ciężej odpala. Turbina wygląda jak nowa ale jakoś specjalnie ciśnienia nie ładuje (normalnie przewód od turbiny spokojnie się sciska)  a niema tam żadnej regulacji żeby ją podkręcić. Myślałem żeby wyjąć pompę dać do sprawdzenia i niech ją spec podkręci minimalnie. Co o tym myślicie co mu może dolegać?
    • Przez Majkelo
      Witam!!!
      Panowie nosze się z ewentualnym zakupem JOHN DEERE 6105RC Prosze o opinie na temat tego modelu, WADY , ZALETY, wyceny dealerów oraz wszelkiego rodzaju inne cenne informacje.
      Jesli są rez tutaj użytkownicy 6105MC to rowniez prosze o wziecie udziału w dyskucji.
      ...a moze lepiej kupic 6095RC/MC i pozniej jak będzie mało to podciągnac go na   ????
      Pozdrawiam.
    • Przez Kamil9717
      Witam, myślę nad kupnem John Deere 6155r i zastanawiam się jaka skrzynie biegów wybrać, jakie wyposażenie, wymiary opon i wgl, ciągnik będzie pracował głównie z prasa w transporcie oraz innych pracach polowych typu orka siew, doradzi ktoś o czym warto pamiętać przy zakupie takiej bryczki? 
    • Przez Rkiel76
      witam mam problem zmoim jaśkiem po jednodniowym postoju gdy go odpalam chodzi jakby nie na wszystkich garach.problem mija gdy dodam gazu przez 2-3 minuty.Druga boląca sprawa to gdy jest włączony bieg na skrzyni i luz na rewersie delikatnie rusza do przodu co to może być za przyczyna? 
    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
×