Skocz do zawartości
ziom97

Brak napędu Case 885xl

Polecane posty

ziom97    0

witam dzisiaj jak chciałem wyjechac z belą z takiego mniejszego wzniesienia ... na wstecznym ... włączyłem w ciągniku napęd ii wtedy usłyszałem zgrzyt w przedniej osi ... dodam ze wał napędowy się kręci lecz nie przekazuje żadnej mocy tylko w tym czasie zgrzyta coś .... co to moze być ... z jakimi kosztami powinienem się liczyć jeżeli chodzi o naprawę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    0

Mogły obciąć się frezy na wale atakującym. Podnieś jedno przednie koło, pokręć nim i zobacz czy kręci sie wał napędowy. Zrób to samo z włączonym i wyłączonym przednim napędem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DEATH    0

kolego

ziom97

 

jaki olej lejesz do podnosnika i skrzyni?? i jak leje sie olej do osi tylnej czy wogle sie dolewa??

Do skrzyni i hydrauliki idzie ok 20l??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pablo_97
      Witam  na wstępie chciałbym przeprosić jesli założyłem temat nie tu gdzie trzeba 
      Sprawa wygląda tak  Kupiłem ciągnik Case  956 XL z oponami 12,4  R28 oraz 16,9 R38  chciałbym zamienić ten zestaw opon na szerszy ale nie wiem jak dobrać żeby nie rozwalić przedniego napędu może da sie tak że można zwiększyć szerokość opony w samym przodze bez zmiany tyłu ? ciągnik będzie pracował w lesie  i potrzebujemy troche serszych  opon byłbym wdzięczny jeśli ktoś z was pomógł by w dobraniu odpowiednich opon tak aby wszystko sie zgrwało tak jak należy Dziękuję i pozdrawiam 
       
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez bizonsuperzo56
      witam do czego sluzy pokretlo przy rozdzielaczu od podnosnika. ??? w case 856 xl ???
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Zakuplem internationala 844s z 1981r.
      Jest taki problem ze kabina i blotniki tylnie sa zmasakrowane.
      I pytanie czy kabina "comfort2000" razem z blotnikami pasuje z 744 do mojego 844?
      Lub czy ktos ma jakas kabine razem z blotnikami?
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.