Skocz do zawartości
tommy66692

Problem z wyborem kombajnu

Polecane posty

tommy66692    65

Witam

Przyszedł czas wymienić starego, małego i wyjeżdzonego claasa na coś innego, na pewno większego. Co polecacie w cenie do 40 tys zł? Nie musi być to jakiś duzy kombajn- wystarczy max 3,5 m. Myślałem nad Claasem, John Deere, a może International?

Swojego areału bede miał coś koło 17 ha + jakieś usługi na pewno.

Może ma ktoś z was coś przystępnego do sprzedania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie ja osobiście będę polecał Dronningborga D3000, kupiłem przed tym sezonem, zastanawiałem się jeszcze nad dominatorem 48, ale dominatory nie dość że są droższe to jeszcze same trupy,a hedery przeważnie takie jak w moim starym Claasie Merkurze albo jak w Consulu, zobacz sobie mój filmik i zobacz jak dronningborg wygląda, technologicznie myślę że przewyższa claasy i ma ciekawą, bardzo przemyślaną konstrukcje, naprawdę polecam tą maszynę, jakbym miał jeszcze raz kupować to nie szukałbym innej maszyny niż on.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek1    17

ja Ci polecam dominatora 66 kupilem go wlasie w tej cenie choc to byla okazja, wygodny zwrotny, heder 3.6m spalanie ok 10l na godzine ceny czesci srednio drogie jest masa zamiennikow, ale sam miales claasa to wiesz :) do JD w tej cenie sa k**ewwsko drogie czesci takze nie polecam i jest ich slaba dostepnosc choc wiadomo maszynki to sa dobre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nie był malowany,w tak dobrym stanie go kupilem. Co do dronningborga to polecam go z hederem 3,3m w kosie tak jak ja mam,są jeszcze one z hederami 2,83 w kosie ale uważam że dla takiego kombajnu to zdecydowanie za mało,nie miałby kompletnie co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Bo właśnie i u nas w żniwa był pomysł żeby Bizona się pozbyć i coś bardziej komfortowego i nowocześniejszego kupić. Bizon za dużo opieki wymaga a i tak zawsze coś niespodziewanego wyskoczy... Zobaczymy jak będzie.

Tak w temacie jak się rozglądałem to ciekawe się wydają też NH serii 80xx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dronningborg nie ustępuje wydajnością bizonowi, a jego plusem jest przemyślana konstrukcja, można powiedzieć że jest przyjazny dla mechanika, dostęp do wszystkiego jest bardzo dobry i nie trzeba się narozbierać kombajnu żeby do czegokolwiek dojść, a i komfort pracy jest bardzo duży, myślę że ta marka jest w Polsce zwyczajnie niedoceniana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

wybor bardzo prosty zadnych wynalazkow bo gdzie do tego czesci w zniwa znajdziesz przeciez to nie nowe i sie psuje a zniwa nietrwaja 6 miesiecy BIZON albo CLAAS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    269

Miałeś classa to wiesz co i jak i tez bym polecał Ci classa jakiegoś Dominatora lub ewentualnie bizona lub ostatecznie NH bo ostatnio sporo nh jest w ogloszeniach


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    65

jestem po oględzinach dość ładnego claasa mercatora, wszystko by było ok gdyby nie takie dziwne terkotanie silnika, jest to 6 perkins. Stan jest wzorowy jak na taki stary kombajn, cena przystępna więc chyba musi być jakiś haczyk...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nhfanatic    1

nh sporo w ogłoszeniach? chyba raczej tych najstarszych bo z ostatnich 10 lat cięzko cos znalezc z nh do kupna, albo trzymaja wysoką cene albo schodzą od razu. używane TC trzymają wysoką cene mimo upływu lat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Rychu332
      Jaka może być przyczyna nierównomiernego zużywania się talerzy w talerzówce? stojąc z tyłu prawa strona ma talerze w o wiele gorszym stanie niż lewa, jedna strona również idzie lepiej w ziemie niż druga mimo takiej samej długości łączników ciągnika. Z góry dzięki




    • Przez jozef_111
      Witam,
      Jestem posiadaczem ciągnika LTZ 55A. Mój problem polega na tym, że nie mogę wrzucić żadnego biegu na obrotach powyżej 1000. Na mniejszych obrotach biegi dają się włączyć, ale zgrzytają. Na zgaszonym silniku skrzynia pracuje bez zarzutów.
      Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o radę. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.