Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MrMar    1

Witam wszystkich!

Być może ktoś z Was ma wiedzę gdzie można nabyć wieniec piasty zwolnicy do kombajnu Dronningborg d3000 bo po długich poszukiwaniach odnoszę wrażenie, że nie da się tego kupić w naszym kraju...

A może jest ktoś kto posiada katalog części do dronningborga d3000???

 

post-48100-0-14822000-1342887360_thumb.jpg

Z tego co mi wiadomo to ta część jest bardzo awaryjna, bo skoro konstruktor wymyślił, żeby otwór na szpilkę był praktycznie w zębie trybu to nie ma siły, prędzej czy później musi się złamać. post-48100-0-82176400-1342889152_thumb.jpgpost-48100-0-95690900-1342889169_thumb.jpg

Tak więc od dwóch lat koszę kombajnem bez jednego zęba na wieńcu zwolnicy. Oczywiście musiałem zrezygnować z zarobkowania, bo trochę stuka i obawiam się, że w każdej chwili może się posypać...

Na allegro co drugi d3000 piastę zwolnicy ma w innym kolorze ale to już raczej było wymieniane w Danii.

Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia z d3000 albo coś więcej wie na ten temat to proszę o info.

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnych żniw! :)

post-48100-0-14822000-1342887360_thumb.jpg

post-48100-0-82176400-1342889152_thumb.jpg

post-48100-0-95690900-1342889169_thumb.jpg

Edytowano przez MrMar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

niedaleko mnie facet dorabia wszystkie części do maszyn zagranicznych i bardzo dobrze to robi . sam w tym tygodniu robiłem u niego tryb do sieczkarni bo nowy był drogi a on dorobił za 140zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MrMar    1

niedaleko mnie facet dorabia wszystkie części do maszyn zagranicznych i bardzo dobrze to robi . sam w tym tygodniu robiłem u niego tryb do sieczkarni bo nowy był drogi a on dorobił za 140zł

 

A z jakich okolic jesteś?

W mojej okolicy też jest firma, która dorabia tryby, ale ten wieniec jest całkiem spory i wycenili mi go na 3000zł bez hartowania, bo oni się tym nie zajmują. No i to musi być dość precyzyjnie zrobione, każdy otwór musi idealnie pasować, żeby wieniec nabić na kołki a następnie przykręcić do piasty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMar    1

Nie daleko mnie facet taki kombajn na części rozebrał ale jaki sy,bol to nie pamiętam...

 

A mógłbyś się dowiedzieć czy to d 3000 bo od innych typów nie pasuje...

Tak powinien wyglądać:

 

post-48100-0-27657900-1342907806_thumb.jpg

 

post-48100-0-99935600-1342907752_thumb.jpg

post-48100-0-34999000-1342907920_thumb.jpg

post-48100-0-80231900-1342907998_thumb.jpg

post-48100-0-99935600-1342907752_thumb.jpg

post-48100-0-27657900-1342907806_thumb.jpg

post-48100-0-34999000-1342907920_thumb.jpg

post-48100-0-80231900-1342907998_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4porucznik01    15

ja jestem z Podlaskiego . wszystko jest bardzo precyzyjnie zrobione i hartowane . naprawdę wiem co mówię bo często jestem tam ma sprzęty i chyba powinien to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMar    1

ja jestem z Podlaskiego . wszystko jest bardzo precyzyjnie zrobione i hartowane . naprawdę wiem co mówię bo często jestem tam ma sprzęty i chyba powinien to zrobić

 

Masz jakiś tel. do tego fachowca? Myślę,że w wieńcu robionym na zamówienie można by było zrezygnować z otworów w zębach trybu ( takie otwory są tylko w kilku zębach) i są one najsłabszym ogniwem. A tak poza tym to kombajnik jest naprawdę super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekzxc    0

szczerze to raczej nie wierzę w to że ktoś to tanio zrobi. do wykonania takiego wieńca czy koła potrzebny jest specjalny nóz dłutowniczy, ewentualnie frez. jeszcze gorzej jest jeśli nie ma takiego narzędzia w sprzedaży... wtedy koszt wykonania takiego wieńca i koła wynosiłby ok 3 tysięcy złotych. ojciec robi w branży metalowej i sie trochę orientuje w tych sprawach. samo narzędzie moze kosztowac nawet kilka tysięcy złotych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMar    1

Kombajny mf a są chyba blixniaczo podobne do tych. Nie wiem czy nawet w tej samej fabryce nie powstają.

 

Zgadza się i d3000 też ma swój odpowiednik MF-a ale niestety, w nim są już zupełnie inne zwolnice.

post-48100-0-09191500-1346282593_thumb.jpg

post-48100-0-51870600-1346282225_thumb.jpg

post-48100-0-90898400-1346282238_thumb.jpg

post-48100-0-51870600-1346282225_thumb.jpg

post-48100-0-90898400-1346282238_thumb.jpg

post-48100-0-09191500-1346282593_thumb.jpg

Edytowano przez MrMar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMar    1

Czy nie prościej dać zregenerować ten wieniec?

 

Właśnie tak myślę, że zregenerować będzie najprościej i najtaniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    0
Napisano (edytowany)

Panowie, jakie będą objawy uszkodzonego wieńca zwolnicy w D4000 na hydrostacie? Albo inaczej, czy rozwalony wieniec może spowodować całkowity brak jazdy? Coś mi chrupie w prawej zwolnicy jak go holuję i kombajn nie jeździ.

Edytowano przez Maryush

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8

u nas w lubelskim jest ogromne cmentarzysko kombajnów Dragany i Nowy Dwór  (oni twierdza ze sa na sprzedaż  ale nikt tam nie kupuje :) rozbierają na części)możesz zadzwonić i zapytać o części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    0
Napisano (edytowany)

Znam to miejsce, dziękuję ;-)

 

Temat zgłębiony, wina leży gdzieś po stronie hydraulicznej. Na wyjściu hydromotoru bez obciążenia (odłączony od skrzyni) nie ma obrotu. Albo padła pompa albo hydromotor. Bo przewody drożne.

Edytowano przez Maryush

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    0

Temat zwolnicy powraca. Podniosłem przednią oś i lewa strona kręci się w miarę cicho, ale w prawej zwolnicy słychać niepożądane odgłosy, pracuje wyraźnie głośniej.

Panowie, czy macie jakiś prosty i szybki patent na ściągnięcie zwolnicy z ośki? Czy w grę wchodzi tylko zrobienie specjalnego przyrządu-ścągacza?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arekmucha1980
      Hej,  nie wiem czy był juz poruszany temat o rozdzielaczu hydraulicznym  fahr m900. A mianowicie wymieniałem uszczelniacze na walkach w poszczególnych sekcjach i wszystko szło nieźle aż do momentu gdy sie zorjetowałem ze wypadły jakieś śruciki i teraz nie wiem w których kanalikach powinny być pomocy bo nie mogę ruszyć dalej a czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa ten przyśpieszacz bębna młocarni  bo mam taki napedzany na łańcuszek ale to nie działa 
    • Przez barczjano1988
      Witam 
      Mam pytanie czy ktoś z was dorabial w jakimś zakładzie koło pasowe. 
      Mam uszkodzone jedno z głównych kół w moim massey 27 i nigdzie nie mogę dostać 
    • Przez BaRtEk7710
      Witam.Mam pytanie odnośnie noży do sieczkarni przy kombaijnie .Czy lepsze są noże ząbkowane czy płaskie .I jakiej firmy są godne polecenia.
    • Przez Przemek121
      Witam, mam pytanie gdzie mogę znaleźć, dostać sprawny silnik nawiewu do Volvo 1150?
    • Przez ursus-moc
      witam poda ktoś informacje o tym silniku ile ma km itp
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.