Skocz do zawartości

Motocykle i motorowery czyli jednoślady


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
31 minut temu, pawel885 napisał:

Też mam gs-a, jakiego masz ? 500? 

Tak, 500. A w ogóle były jakieś inne, poza tymi wcześniejszymi 400 czy 450????

19 minut temu, Bananek napisał:

aprilia rs bedzie tu odpowiedzia na Twoja zachcianke. ew honda nsr.

Po dwóch latach chyba już coś pewnie kupił😂

Opublikowano
3 godziny temu, zetorki12 napisał:

A pies wie co to . Silnik niby podobny . No ale te konie , jakieś dodatkowe dekielki ... No ulep jak nic .

Krótko ale były w sprzedaży podobnie jak z 4 suwem austriackiego Rotaxa. Jeden cylinder 500 albo 600 cm3...już  nie pamiętam dokładnie. 

Ceny tych nowych wersji były zaporowe i to był gwóźdź do trumny dla MZ.

3 godziny temu, bratrolnika napisał:

To fabryka, była taka wersja

A taka widzieli??? Pewnie szybsza od mojego gsa

 

Taką widzę pierwszy raz. Ciekawe czy to prototyp, krótka seria czy dzieło jakiegoś pasjonata DDRowskiej techniki.

Co by mie mówić licznik skubany zamkmął 😎 ale dymi tak samo jak 250 😆

W latach 70-tych Kawasaki, Suzuki i Yamaha produkowały prawdziwe rakiety...3 cylindrowe dwu suwy. Znajomy ma kilka takich. Na ulicy nie jeden dzisiejszy ścigacz nie ma polotu do nich 😎

Opublikowano
10 godzin temu, pawel885 napisał:

Były były, od 125 do 1100 albo 1200

ale to były GSXF GSXR GSF itd. samo GS chyba tylko w 500 figurowało

7 godzin temu, extrabyk napisał:

Taką widzę pierwszy raz. Ciekawe czy to prototyp, krótka seria czy dzieło jakiegoś pasjonata DDRowskiej techniki.

Co by mie mówić licznik skubany zamkmął 😎 ale dymi tak samo jak 250 😆

chyba to jakieś prototypy

a tu kolejny rodzynek

 

Opublikowano
20 minut temu, bratrolnika napisał:

mój 2003, ale kosztował ponad drugie tyle....

Ja potrzebowałem czegoś żeby woziło mnie po polach czy lasach i po asfalcie czasami, oglądałem kilka dużych enduro - za szybkie i ciężkie tzn szybki 1 bieg i wysoki środek ciężkości, jedna gleba gdzieś na piasku czy w koleinie i trochę przykro- wożę ze sobą sprzęt za kilka tysi, małe szlifierki nie dla mnie a gs to taki przyjazny motorek ... A jak trzeba to te 180 wydusi 

Opublikowano
5 godzin temu, pawel885 napisał:

To konstrukcje jakiś fanatyków.... To już nie jest ETZ = einzylinder.... na filmie od 1min 20s - naliczyłem ponad 7sekund do setki więc gs 500 by sobie poradził;) Gs-y 500 były najpopularniejsze ale spotyka się 125 i inne https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS_series

GS500 był i jest tylko jeden wszystkie inne z literami GS ale z dodatkiem jeszcze dodatkowej litery to już zupełnie inne motocylke i one są w pojemnościach od małych pierdów do tych ponad litr.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, extrabyk napisał:

GS500 był i jest tylko jeden wszystkie inne z literami GS ale z dodatkiem jeszcze dodatkowej litery to już zupełnie inne motocylke i one są w pojemnościach od małych pierdów do tych ponad litr.

Jasne że inne konstrukcje, przecież do 125 nie założą np hamulców od 1100..... Chodziło mi o to że były GS-y o różnych pojemnościach, nie gsxr gsf itd...

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gs-1100-l-klasyk-unikat-zamiana-ID6A2VQ2.html

https://www.olx.pl/oferta/suzuki-gs-125-stan-idealny-praktycznie-jak-nowy-CID5-IDAUSSQ.html#9fac29ff7c

Edytowane przez pawel885
Opublikowano

Prawie każe szosowe Suzuki ma w symbolu litery GS ale GS500 to klasa sama w sobie i każdy kto miał lub ma styczność z motocyklami wie, że jest i co to jest GS500 nawet jak nie zna większości innych modeli z litrami GS w symbolu.

Japończycy dokonali rewolucji i podboju świata gdy na przełomie lat 70tych i 80tych wypuścili rodziny motocykli Honda CB, Kawasaki Z, Yamaha XJ i Suzuki GS w różnych wersjach stylistycznuch. Przeważnie były to trzy wersje czyli tak zwany nacked (klasyczna linia bez żadnych owiewek), sport (mniej lub bardziej rozbudowana owiewka) i soft choper, którego przedstawiciele wyglądali jak GS 1100 L z podanego przrz Ciebie linku. 

Miałem przyjemność ujeżdżania kilku modeli Hondy CB , Yamahy XJ i Suzuki GS. Co do Kawasaki to tylko krótka przejażdżka modelem Z1. Wszystkie właśnie z końca lat 70tych i początku 80tych. 

Opublikowano (edytowane)

Chłopie rozmowa się zaczęła od tego że spytałem jakiego kolega ma gs-a a Ty ciągle dążysz do tego że jedyny gs to gs 500, honda cb też jest tylko jedna ? 

Edytowane przez pawel885
Opublikowano

Ja silnika od dwóch lat szukam, ciężko cokolwiek sprawnego znaleźć. Powiem ci że zastanawiam się czy tego co zostało nie pogonić w świat, a jak młody podrośnie za rok, dwa to mu chińskiego pocketa kupić, części dostępne, cały nowy kupisz za 700zl, silnik za 220. Do motorynki to byle co cenią jakby ze złota było

Opublikowano
no wlasnie ceny sa kosmiczne. motorynka jest fajna moj starszy syn ma 7 lat wiec w wakacje juz by moze jezdzil. a na komarkach i innych to musi byc wiekszy? mam aprilie mojito 125 ale to tylko ze mna w noga jezdza. a jaki jest maly motorek dla takich chlopakow nie za drogi. wiem ze sa takie male crossy 50-80 ale ceny kosmiczne nawet moj kuzyn kupil.synkowi ktm 50 za.kupe kasy a nie jezdza wcale
Opublikowano

ogladalem te chinczki nie podobaja mi sie. chlopaki maja quada chinczyka 125 jezdzi to ale wszedzie ma luzy i inne uszkodzenia, wykonanie-bardzo mizerne, nie polecam. dlatego wolal bym cos co warto do reki wziasc jesli jest dobra motorynka albo ja naprawisz to odwdzieczy sie na lata.

Opublikowano

wiem, tylko że za dobrą motorynkę musisz położyć tyle co za 4 takie chinole, ja już się chyba powoli wyleczyłem, dwa lata temu wsadziłem w motorynkę chyba 350zł, zrobiona lux, w tym roku na dzień dobry na wiosnę zdechł silnik, przejechałem się nią dwa razy z młodym.... znajomy ją rozkręcił, mówi szukaj drugiego silnika, za 500zł nie można znaleźć nic co jest na chodzie, z gwarancją choćby rozruchową na tydzień... póki co leży za garażem bez silnika, i co raz bardziej myślę żeby sprzedać ten szmelc, a jak młody za 2 lata będzie coś chciał, to go właśnie w chinola wyposażę, jak popsuje to kupię kolejnego-za kwotę mniejszą niż w tą motorynkę musiałbym włożyć, bez żadnej gwarancji że znów nie zdechnie...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v