Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, odkręcając filtr oleju wypadł mi taki zaworek:

post-38582-0-93528300-1310726754_thumb.jpg

i teraz mam problem bo nie wiem jak go wkręcić, a dokładniej którą stroną go wkręcić, czy tym płaskim w dół, czy odwrotnie.

Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj przy wymianie filtra zajrzalem pod spod i ukazalo mi sie wlasnie to co na zdjeciu tzn bylo zamontowane odwrotnie tj. gora do dolu.

 

A pasuje przykrecic to tak jak teraz?? Jak mozesz daj zdj odwrotnie.

 

Wg mnie jest to zawor zapchania filtra tzn jak filter sie zasyfi olej omija filtr. Jak sie myle to mnie poprawcie.

A tak z ciekawosci zapytam ktora rurka olej wplywa a ktora wyplywa z filtra oleju??

I jeszcze jesli podlozylem 1grosz pod zawor nadmiaru cisnienia pod klucz 32 za filtrem to cisnienie sie zwiekszy troche?? na goracym potrafi spasc ponizej 1bara pomimo oleju 20w50...

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

Junkers a może masz jakieś redukcje na wężach lub dodatkową chłodnicę? 1 atm to trochę za mało

kilka dni temu zakładałem dodatkową chłodnicę oleju silnika. dorobiłem węże (chłodnica od fortschritta ta z jednej rurki). ciśnienie z 4 atm spadło do ledwo 1 atm.

ktoś powiedział że ta chłodnica ma jakieś dławiki, więc kupiłem inną chłodnicę . Na tej było 2,5atm

okazało się że nie wolno zakładać jakiś redukcji na wężach . ( chłodniczki miały mniejsze gwinty niż te oryginalne)

kupiłem oryginalną chłodniczkę z odzysku razem z wężem , który miał prawidłową średnicę , teraz ciśnienie jest takie jak wcześniej a i temp oleju spadła o ok 25%

Opublikowano
Dnia 5.07.2014 o 18:26, wert12 napisał:

Witam, odkręcając filtr oleju wypadł mi taki zaworek:

post-38582-0-93528300-1310726754_thumb.jpg

i teraz mam problem bo nie wiem jak go wkręcić, a dokładniej którą stroną go wkręcić, czy tym płaskim w dół, czy odwrotnie.

Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję.

Witam 

I jak jest w końcu z tym zaworkiem którą stroną  się do wkreca? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


    • Przez center
      Hey,
      Kto mi podpowie skąd ten wyciek w zetorze 7211?  czy to olej czy płyn ? pod ciągnikiem na kapane.  Ubywa mi płynu hamulcowego ale prawy cylinderek nowy i przewód reszta sucho, lewy przewód suchy... Pod spodem  prawa strona skrzyni mokra i spód. miedzy mostem a skrzynią.. z góry dekiel suchy, tylko dołek  przy dźwigniach terenowe szosowe mokry. Czy może to cieknąć z dźwigienek bo jest na nich luz ?
       
      Pozdrawiam!




    • Przez kamil5421
      Witam. Potrzebuje informacji ile Oleju wchodzi do silnika w Ciągniku Claas Ares 836 z 2005r . silnik Jonh Deere  model 6068
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v