Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wert12

Zaworek w filtrze oleju

Polecane posty

wert12    0

Witam, odkręcając filtr oleju wypadł mi taki zaworek:

post-38582-0-93528300-1310726754_thumb.jpg

i teraz mam problem bo nie wiem jak go wkręcić, a dokładniej którą stroną go wkręcić, czy tym płaskim w dół, czy odwrotnie.

Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Dzisiaj przy wymianie filtra zajrzalem pod spod i ukazalo mi sie wlasnie to co na zdjeciu tzn bylo zamontowane odwrotnie tj. gora do dolu.

 

A pasuje przykrecic to tak jak teraz?? Jak mozesz daj zdj odwrotnie.

 

Wg mnie jest to zawor zapchania filtra tzn jak filter sie zasyfi olej omija filtr. Jak sie myle to mnie poprawcie.

A tak z ciekawosci zapytam ktora rurka olej wplywa a ktora wyplywa z filtra oleju??

I jeszcze jesli podlozylem 1grosz pod zawor nadmiaru cisnienia pod klucz 32 za filtrem to cisnienie sie zwiekszy troche?? na goracym potrafi spasc ponizej 1bara pomimo oleju 20w50...

Edytowano przez Junkers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NewBravo82    3

Junkers a może masz jakieś redukcje na wężach lub dodatkową chłodnicę? 1 atm to trochę za mało

kilka dni temu zakładałem dodatkową chłodnicę oleju silnika. dorobiłem węże (chłodnica od fortschritta ta z jednej rurki). ciśnienie z 4 atm spadło do ledwo 1 atm.

ktoś powiedział że ta chłodnica ma jakieś dławiki, więc kupiłem inną chłodnicę . Na tej było 2,5atm

okazało się że nie wolno zakładać jakiś redukcji na wężach . ( chłodniczki miały mniejsze gwinty niż te oryginalne)

kupiłem oryginalną chłodniczkę z odzysku razem z wężem , który miał prawidłową średnicę , teraz ciśnienie jest takie jak wcześniej a i temp oleju spadła o ok 25%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal16
      hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(
    • Przez janek999
      Tak jak w temacie .Pompa podnosiale trzeba bardzo dlugo czekac i co jakos 1 min sie podniesie troszeczke i za 1 min znowu i slychac z przodu ciagnika jakies jakby obcieranie czy takie cos jakby olej saczyl sie -niewiem jak to opisac. W domu normalnie jak sie doleje do pompy oleju to podnosi na podworku normalnie.Wyjade na pole podiesie ze 2 raz i juz niepodnosci- na podworku niewidac zeby olej lecial.Wie ktos mzoe w czym problem ? W pompie jest 15 L .Tak podejrzewam bo niewiem gdzie sie wlewa z tylu nad ramionami miechanik mowil.A do jakiegos serwisu niemam nr zeby zadzwonic.
      Jaki to model to niewiem wiem ze ma 31 lat bo niepisze jaki model -wiem ze ma 98 czy 100 KM.
      Z gory dziekuje bardzo.
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez xFarmeRx
      W zeszłym roku kupilem SAME z 1984r chcę wymienić olej w pompie podnośnika i w pompie wałka (są oddzielne) ale nie wiem jaki olej zalać czy ktoś może mi pomóc
      ??
    • Przez patryk17
      ma ktos z was w swoim zetorze zmontowany zegarowy wskaźnik oleju, jeśli tak to jakie trzymaja wam ciśnienie, takie same na różnych obrotach czy może inne??
×