Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wlasnie obnizy sie i będzie brzydko. A moze sa takie wysokie opony do felg 30-ki? Jak mam dac minimum 1500 za kola 32 to lepsze pochwy za 1200, kola zostana, uciag zostanie, szerokość chyba 140cm. Ramiona podnośnika to mi tata przerobi tylko nie wiem ile kosztuje skrocenie wajch podnosnika i hydrauliki.

Opublikowano

a kolego tomek ja koledze do sadow przerabialem uklad przedni na bazie mojego 3P i nawet zwykla 360 ma lepszy promien skretu od 330 tyle ze on mial te badziewne 42 9.00 ja szukam r36 13.6 ale nic do 60tki nie ma blisko a dralowac 500 km nie usmiecha mi sie w ciemno

 

Opublikowano

Dzięki za filmik. Ale jak go zobaczyłem, to rezygnuję z tego profesjonalnego zwężania, toż to z 8 tysi spokojnie kosztuje albo lepiej, bo spawania sam nie zrobię. Jeszcze żeby to 3 p było, a to zwykla paliwożerna 60-ka. Lepiej sprzedać dołożyć te 5tyś i mieć oryginalnego sadownika MF np. z Hiszpanii, oszczędnego i bardzo zwrotnego (wujek właśnie kupił, super sprawa) Ja na razie zdjąłem lewe koło i błotnik, bo hamulce i tak robię. I próbowałem odwrócić koła, ale wtedy wentyl mi zahacza o zwolnice, trzeba go przenieść na drugą stronę felgi. Po tym zabiegu będzie miał jakieś 167cm, próbuję kupić koła 12.4 32 ale nie ma już w niskiej cenie, i jeszcze mocowania obręcze żeby miały po samym brzegu, to szerokość była by ok. 155. I trzeba błotniki jakieś skombinować, wtedy koszt by był niewielki. Nie chcę pakować kasy w to gospodarstwo, bo i tak jest nierentowne, dodatkowo wszystkie czereśnie mi teraz przemarzły, a cena wiśni w tamtym roku 0.55, dużo poniżej kosztów.    

Opublikowano

dlatego wczesniej pisalem ze nie latwo osiagnac efekt 130cm szer bez zmian pochw zwolnic lansz TUZu blotnikow ja do swojego 3P szukam kol 13.6 38 ale w normalnyh pieniazkach to łyse albo bez mozliwosci regulacji zastanawiam sie czy nie lepiej osobno felgi i laczki to wyjdzie podobnie do kompletu

https://www.olx.pl/oferta/opona-340-85r3813-6r38-vredestein-CID757-IDl99jV.html#476a1e9934

https://www.olx.pl/oferta/felgi-13-6-38-obciazniki-400-kg-CID757-IDl1uR2.html#bed2bb28be

to mi wyszło najtaniej bo inny uklad tzn felgi z oponami na rok czy 2 to mnie nie interesuja

Opublikowano (edytowane)

nie wiem skąd jesteś, ale możesz zadzwonić do tego gościa https://www.olx.pl/oferta/obudowa-tylnego-mostu-do-ursusa-c330-CID757-IDgmflH.html#c5759b7353 ma dużo części do ciągników, ostatnio miał koła od Zetora pasowne do C-360, rozmiar 12.4/32 , a jak chce ci się przerabiać otwory w feldze to felg na podwórku ma z 50szt., coś byś pewnie wybrał

https://www.olx.pl/oferta/silnik-i-inne-czesci-do-mtz-CID757-IDlusGV.html#160183a31b tutaj w tle widać że ma z czego wybierać, a nie wszystko ma wystawione na aukcjach, trzeba dzwonić

Edytowane przez bratrolnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ssman860
      Witam!
       
      Chcę zmniejszyć rozstaw osi przedniej w swoim ursusie c385, ale nie mogę ruszyć końcówek (tych wsuwanych) Śruby ustalające puściły bez problemu, ale nie można ruszyć końcówki drążka.
      Moje pytanie: Ma ktoś jakiś sposób na ruszenie tego elementu???
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez jackson20000
      Witam. problem tak jak w temacie, otóż zauważyłem ze owe koło pasowe( tak mi się wydaję ze pasowe - to które napędza poprzez pasek alternator i wentylek) ma bicie na boki, lata ósemką.I wobec tego mam kilka pytań:
      1. Co może być przyczyną tego bicia?
      2. Czy ma to jakiś wpływ na pracę władka?(skacze na obrotach, późniejsze usterki itp.)
      3. Jak to naprawić?
      Z góry dziekuję za odpowiedzi.
    • Przez rudi0018
      Witam wszystkich.
      TAk jak napisałem w temacie, od kilku dni podczas ruszania, hamowania i jazdy(nie cały czas) coś skrzypi w okolicach tylnego koła. Śruby od koła dokręciliśmy i nadal to samo. Co to może być?
    • Przez jasiusz19
      Witam, w zetorze w prawym kole cieknie mi olej ze zwolnicy. Chce ściągnąć koło i po prostu wymienić simering który prawdopodobnie przepuszcza ten olej . Odkręciłem nakrętki, ściągnąłem łożysko, pokrywę osi, koło koronowe i zatrzymałem się na koszu satelit. Założyłem ścigacz i próbowałem ciągnąć ale coś nie idzie, nie chce na chama bo boje się że coś strzeli i pytanie co trzeba dalej zrobić ? Ciągnąc aż zejdzie czy jest jeszcze jakaś magiczna śrubka która to trzyma a jej nie widać . Pozdrawiam
      http://zapodaj.net/0...cb2169.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v