Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Niedawno stałem sie posiadaczem case-a 885 xl i na razie spełnia swą rolę w gospodarstwie ale!

Własnie jest to ale gdy wracałem do domu od zwożenia bel zauważyłem że po puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu nie przyspiesza z miejsca a po kilku sekundach może 3-5s. Dlaczego tak jest? Wcześniej miałem tylko doświadczenia z ursusem i zetorem i przyspieszał od razu z miejsca (rwał dosłownie) a tu nie. Czy tak powinno byc czy to wina sprzęgła a może czegoś innego?

Proszę o podpowiedzi:)

Dodam że mocno to czuć na 4 biegu! Na niższych biegach jest trochę lepiej.

Edytowane przez AsToNeK_LwG
Opublikowano

Na pusto tez tak sie dzieje czy tylko z obciazeniem? To samo sie dzieje na postoju co w czasie jazdy? Na 100 % sprzeglo Jesli dzieje sie to tylko pod jakims obciazeniem. Jesli na pusto to moze to byc wina pompy paliwowej

Opublikowano

No jechałem tylko z chwytakiem do bel ;). Skrzynia jest mechaniczna! Jak stoję w miejscu i dodaje gazu to jest elegancko tylko jak szybko się jedzie to po kilku sekundach właśnie jak na 4 biegu to to czuć bardzo ten odstęp czasowy od dodania gazu do przyśpieszenia. Dodam tez że na obroty się wkręca silnik wyższe momentalnie tylko przyśpiesza z taką różnicą czasową!

A i jeszcze jedno pytanie do posiadaczy case z serii 85- , 95-, czy u was też są problemy z wrzuceniem biegu polowego? I czy skrzynia nie grzykota przy szybszej zmianie biegu np z wstecznego na szosowy?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A gdzie ci nie zgrzyta by szybkiej zmianie z wstecznego na szosowe? Nie wiem jakie tam jest sprzęgło ale może być turbomatik i taki będzie efekt.

Opublikowano

W moim 845 zrobiłem w zeszłym roku regenerację wrzutnika biegów i skończył się problem "szukania" -na którym to biegu jestem .A problem zgrzytania przy przełączaniu biegów -też to mam ale znalazłem na to sposób. Zaważyłem że ta skrzynia biegów bardzo pozytywnie reaguje na tzw. podwójne wysprzęglanie -ta jak kiedyś robiło to się w rodzimych naszych Starach .To znaczy jedziemy np. na czwartym biegu i chcemy zredukować na trzeci - wciskamy sprzęgło dajemy z 4 na luz -puszczamy sprzęgło /mała przygazówka/ wciskamy sprzęgło i włączamy 3 bieg lub jakiś inny i wchodzi bez żadnych zgrzytów.Trochę to denerwujące ale skuteczne -ważne że nie zgrzyta a biegi wchodzą płynnie.

Opublikowano

No szybka to może za dużo powiedziane bo np przy wożeniu bel na 2 biegu i bez zająca czyli ok 7.5 km/h max i to na full gaz cofam wciskam sprzęgło zatrzymuje się w miejsce zmieniam na szosowy i jak grzechotka :) ale zauważyłem chyba kilka razy że coś takiego jak podwójne sprzęgło trochę pomaga. Chyba będzie się trzeba do tego przyzwyczaić bo skrzynia trochę za droga do niego:)

A wiecie ile może kosztować zestaw naprawczy sprzęgła do modeli serii 85 (wersja angielska)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v