Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Mam ursusa 4514 z 2009 r i chcialbym sie dowiedziec jak mam odczytac ta tabele. jaki biegiem i jakie obroty silnika zeby uzyskac 540 wom i predkosc np 6 km/h

 

http://***.com.pl/ga...2&view=no_count

Opublikowano (edytowane)

tam gdzie masz ten trójkącik masz 540 obr wom, musisz poprostu dobrać ten bieg na którym strzałka najdokładniej pokryje się z żądaną prędkościom :)

ps. przy 6km/h będzie to 3

Edytowane przez mencher_21
Opublikowano

Aha czyli na 3 biegu musze osiagnac 1600 obrotow silnika zeby miec 540 obr

 

to w tych wynalazkach wom nie jest niezalezny ??

 

w "normalnym" ciągniku prędkość wom zależna jest tylko od obrotów silnika bieg którym jedziemy jest obojetny

 

 

Wom jest niezalezny. Chodzi mi o obroty silnika zeby miez 540 . potrzebne mi to jest do opryskiwacza.

Opublikowano

napisane jest że 540 obr to 1680 obr wiec albo bedziesz miał obroty na wałku albo prędkość bo z tej tabeli wynika że przy tych obrotach to prędkość na trzecim biegu jest trochę wyższa wiec musisz określić co jest dla Ciebie priorytetem czy prędkość czy obroty ?

Opublikowano

napisane jest że 540 obr to 1680 obr wiec albo bedziesz miał obroty na wałku albo prędkość bo z tej tabeli wynika że przy tych obrotach to prędkość na trzecim biegu jest trochę wyższa wiec musisz określić co jest dla Ciebie priorytetem czy prędkość czy obroty ?

 

No tak ale opryskiwacz moze miec mniejsze obroty na walku tylko zeby cisnienie bylo dobre i predkosc w miare tak?

Opublikowano

to w tych wynalazkach wom nie jest niezalezny ??

 

w "normalnym" ciągniku prędkość wom zależna jest tylko od obrotów silnika bieg którym jedziemy jest obojetny

Chłopie! Na następny raz spójrz dokładnie na tabelke i nie wypisuj bzdur <_< <_< :rolleyes:

Opublikowano

Trochę gościu przesadza ujmując ursusowi, sam mam ursusa,a posiadam też zachodnie ciągniki i ursus może nie jest szczytem techniki, ale jest prosty, zwinny, poręcxny i tani w eksaploatacji :) :) ps. "cudze chwalicie, swojego..."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v