Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam, 5090.4g  z początku  2017 który stoi na serwisie od ponad 3 miesięcy właśnie z powodu skrzyni HI-LO 20 z półbiegami. Nie polecam tego ciągnika. Nie będę na razie zamieszczał zdjęć bo trwa przepychanka z sdf. Ogólnie syf  

Opublikowano

sowa84 a można wiedzieć co za usterkę w skrzyni miałeś sam posiadam df 5115.4g MD gs od połowy 2015 ma już prawie 1000 mtg i poza wymianą uszczelek pod górą silnika na gwarancji nie  było nic robione tylko oleje i paliwo a oraz były 3 akcje serwisowe takie tam udoskonalenia :) ale to u wszystkich zmieniali

Opublikowano (edytowane)

Posiadam Deutz Fahr 5090 G  od roku i już 4 razy był w serwisie, na samym początku przyjechał do mnie z niesprawnym sterowaniem podnośnika więc pojechał do serwisu, po 2 tygodniach przyjechałem nim na kołach do domu ok 40 km, zatrzymałem się na podwórku spoglądam na silnik a tu pojawił sie wyciek oleju spod sprężarki pneumatyki więc ciągnik dwa dni później pojechał znowu do serwisu. Jakiś czas był spokój do żniw. W pierwszy dzień żniw tylko wyjechałem z podwórka na drogę z pustą  przyczepą coś się stało kontrolki sie zaświeciły od ładowania  zaczął piszczeć okazało sie że urwał sie napinacz paska przy silniku wraz z podstawą mocowania, więc ciągnik pojechał do serwisu wrócił po żniwach i ostatnio w styczniu znowu się ten napinacz urwał. Teraz niby został założony wzmacniany po modernizacji, ale sam fakty takich usterek w ciągniku z tej półki jest raczej niedopuszczalny,           

Edytowane przez mateusz21
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez Gość
Opublikowano
Dnia 6.03.2018 o 18:59, mateusz21 napisał:

Posiadam Deutz Fahr 5090 G  od roku i już 4 razy był w serwisie, na samym początku przyjechał do mnie z niesprawnym sterowaniem podnośnika więc pojechał do serwisu, po 2 tygodniach przyjechałem nim na kołach do domu ok 40 km, zatrzymałem się na podwórku spoglądam na silnik a tu pojawił sie wyciek oleju spod sprężarki pneumatyki więc ciągnik dwa dni później pojechał znowu do serwisu. Jakiś czas był spokój do żniw. W pierwszy dzień żniw tylko wyjechałem z podwórka na drogę z pustą  przyczepą coś się stało kontrolki sie zaświeciły od ładowania  zaczął piszczeć okazało sie że urwał sie napinacz paska przy silniku wraz z podstawą mocowania, więc ciągnik pojechał do serwisu wrócił po żniwach i ostatnio w styczniu znowu się ten napinacz urwał. Teraz niby został założony wzmacniany po modernizacji, ale sam fakty takich usterek w ciągniku z tej półki jest raczej niedopuszczalny,           

A od kiedy df to marka premium jest ;)

Opublikowano (edytowane)

Może i niej jest premium , ale z pewnością to nie jest ta sama półka co Farmtrac, Ursus czy Zetor o Belarusie nawet nie wspomnę :) 

       Właśnie dziś kolejny raz urwała mi się rolka napinacza, tym razem bez mocowania. oczywiście już gwarancji na ciągnik niema, do tego kilka dni temu przestały mi działać światła pozycyjne (bezpieczniki i przekaźniki działają)       

Edytowane przez mateusz21

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v