Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z case jak w temacie.

Mianowicie nie wom włącza się i na 540 i na 1000 obr/min.

Stopniowo cały czas się to pogarszało aż przestało działać całkowicie.

Jescze do niedawna z trudem dało się go uruchomić podnosząc obroty silnika, teraz nawet to nie działa.

Sprawdziłem cewkę i elektrozawór -cewka ok napewno, natomiast elektrozawór wydaje mi się że raczej też mimo żę wałek nie działa nawet przy podłaczonym elektrozaworze na " krótko ".

Przy diagnostyce wywala błędy 63 i 67 czasem też 14.

Wyminiony zpstał też filtr hydrauliki.

Sprawdziłem rezystancję czujnika przędkości obrotowej wałka (bo chyba tego dotyczy bład 63) i wynosi 3kOhm.

Może macie jakieś pomysły.

Pozdrawiam

Opublikowano

Rozumie, że na krótko łączyłeś omijając kompa i podłączając elektrozawór bezpośrednio pod 12v? Jeśli tak to albo coś z elektrozaworem albo coś mechanicznego czyli brak ciśnienia oleju albo zużyte tarcze jednak na pusto to by i tak się kręcił. Jeśli na krótko nie działa to nie ma co szukać w czujniku prędkości czy tam w alternatorze tylko musisz w jakiś sposób zweryfikować ten elektrozawór. To jest zawór PWM więc nie zastąpisz go innym z ciągnika, najlepiej wypróbować go w innym ciagniku bądź odwrotnie bo to trochę kosztuje.

Opublikowano (edytowane)

Rozumie, że na krótko łączyłeś omijając kompa i podłączając elektrozawór bezpośrednio pod 12v? Jeśli tak to albo coś z elektrozaworem albo coś mechanicznego czyli brak ciśnienia oleju albo zużyte tarcze jednak na pusto to by i tak się kręcił. Jeśli na krótko nie działa to nie ma co szukać w czujniku prędkości czy tam w alternatorze tylko musisz w jakiś sposób zweryfikować ten elektrozawór. To jest zawór PWM więc nie zastąpisz go innym z ciągnika, najlepiej wypróbować go w innym ciagniku bądź odwrotnie bo to trochę kosztuje.

 

Witam

Tak kolego podłączałem go pod 12V.

Wykręciłem również ten zawór rozebrałem go i złożyłem do kupy, jednak wydaje się wszystko być z nim ok. Wszystko lekko pracuje i nic nie jest zatarte.

Sprawdzałem wcześniej jak sie jeszcze uruchamiał obciażając wałek ..... nic sie nie ślizgało. Także raczej wykluczam tarczki.

Co do ciśnienia to też mam takie podejżenia.

Może jest tam jakiś jeszcze filterek (może siatkowy o którym nie wiem) i ogranicza ciśnienie.

Pozdrawiam

Edytowane przez SWITCHER
Opublikowano

Wieczorem zobaczę jak to jest z cisnieniem oleju do WOMu ale z tego co pamiętam to jest zasilane z tej samej "szyny" co przedni napęd, blokada mostu i chyba nawet półbiegi, więc gdyby go nie było to bys zauważył jak włączysz WOM to półbiegi działają normalnie? Trzeba by też zobaczyć w tym rozdzielaczu gdzie jest elektrozawór czy nie ma tam zaślepki jakieś aby sprawdzić ciśnienie.

Opublikowano

Sprawdź oporność cewki elektrozaworu, nowa ma 10 Ω, z doświadczenia wiem że przy ok 7 Ω już odmawiają posługi.

Obok elektrozaworu jest zaślepka, musiałbyś się tam włączyć manometrem i zmierzyć ciśnienie na 540 i 1000 obr/min powinno być odpowiednio 13.5 - 16.5 oraz 19 - 21 bar

 

63 do sprawdzenia czujnik prędkości obrotowej wom

67 brak korelacji prędkości obrotowej silnika i womu

14 spadek obrotów silnika podczas załączania womu

 

Sprawdź jeszcze rezystancję czujnika prędkości obrotowej womu powinia mieścić się w zakresie 2.7 - 3.3 kΩ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v