Skocz do zawartości
Adam11

Czop zwrotnicy

Polecane posty

marian3p    17

W 360(koła 16) czop posiada blaszke osłaniajacą, a w 355(koła 18) zakłada sie oddzielny uszczelniacz filcowy. Chyba że koła w 355 też masz 16 to czopy sa takie same.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    17

Tak, jeśli chodzi o wielkość są identyczne.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

różnica jakaś na pewno bo kupując półoś to trzeba powiedzieć jakie ma się koła 16 czy 18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1992    0

Witam

Mam pytanie czy jak się wymieni czop zwrotnicy u c-360 to trzeba ustawić ponownie zbieżność, gdyż wymienili czop zwrotnicy i koło prawie przyciera bokiem o błotnik, a ja tylko pomagałem, bo im nie doradzam, bo i tak mnie nie słuchają.

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    408

Nie trzeba ustawiać zbieżności bo na czopie i osi zwrotnicy są wpusty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1992    0

ok to już jedno wiem dzięki

ale po zamontowaniu nowego czopa koło prawie styka się z błotnikiem a wszystkie części pasowały dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    408

Ale napisz gdzie się styka ,czy dotyka mocowań czy samej blachy ,może jest czop rzemieślniczy i żle odgięty ,a koło jest w pionie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    726

Trzeba ustawiać zbieżność po odkręceniu i ponownym przykręceniu czopa. Nigdy nie skręcisz tego tak samo jak było wcześniej a na samym czopie 1 mm robi pewnie koło 1 cm na kole.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    408

Seweryn masz trochę racji ale tam są stożki i dokręcając równomiernie nie powinno być dużych różnic , a kolega pisze że mu trze o błotnik więc to raczej nie realne żeby był taki odchył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    726

Stożek jest tylko do czopa koła i kołek ustalający. Od strony wąsa nie ma. Jeśli dwie przednie śruby wąsa dokręcisz bardziej niż były wcześniej automatycznie zmienia się zbieżność. Nie da się tego dwa razy tak samo skręcić. Koniecznie trzeba po demontażu tego ustrojstwa ustawiać zbieżność.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1992    0

dzięki

a o co pytaliście to koło w górnej bocznej części opony prawie trze o błotnik a jak się patrzy na koło od przodu to wydaje się proste jakby nie miało zbieżności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek1992    0
Napisano (edytowany)

wszystko jest dobrze założone i równo dokręcone.

Edytowano przez jarek1992

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubar3    0

Witam,

Może przedstawię od początku jest to 3p 83r. z płaska osią którego nabyłem na jesieni 2013r. Od samemu początku nie podobało mi się przednie lewe koło które było pod dużo większym skosem niż prawe. Dodatkowo w jedna stronę lepiej skręcał niż w drugą.

Kupując go wiedziałem że przód jest wyp........y. Zrobiłem tulejowanie osi przedniej oraz zwrotnic + lewe koło miało wywalone 2 łożyska kół, prawe koło idzie ładnie po delikatnym skosem, a lewe znów podwinięte jak ogon u psa.

 

Pytanie brzmi czy czop zwrotnicy nie jest założony od czegoś innego tj do 4011. Czy czopy od 360 a 4011 się różnią?

Edytowano przez kubar3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

wstaw może zdjęcie prawej str i lewej ;)


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Czop do 4011 jest krótszy a do 360 dłuższy i nie założysz piast 18 na czop 16.Najprawdopodobniej masz skrzywiony.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MirekWraga
      witam
       
      mam luz wzdłużny na sworzniu zwrotnicy w C360  . to naprawic ??
      czy konieczna jest wymiana tulejek ??
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez Paszkamax
      Podczas szybkiej jazdy przednie koła zaczynają się szybko machać dzieję się to tylko na asfalcie a na żużlu jedzie normalnie. Jak podniosłem przód to niby nie ma luzów.
×