Skocz do zawartości
banan575

Zabawa SHOW AGROFOTOWICZEK.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
banan575    104

Na poczatku kilka objasnien kto co i jak. I moje pytanie czy Wam dziewczyny sie podoba.

 

Wzabawie Beda zawodniczki i klony (oszustki). :D

 

Kto to ZAWODNICZKA?? ;)

 

Jest to agrofotowiczka, uczestniczka zabawy ktora walczy o glowna nagrode

 

Kto to jest KLON (oszustka)?? :D

 

Jest to agrofotowiczka, uczestniczka zabawy ktora pomaga zawodniczce, ale ona nie walczy o glowna nagrode

 

Kto moze zostac KLONEM (oszustka)? :D

 

Klonem moze byc kazda ZAWODNICZKA bioraca udzial w zabawie, lub miec inna agrofotowiczke ale wybrana wylaczni przez ZAWODNICZKE.

 

Jakie ma zadanie ZAWODNICZKA???

 

Zawodniczka ma wykonac 4lub 5 zadan

 

Jakie ma zadanie KLON (OSZUSTKA)?? :D

 

Klon bedzie oszukiwac i pilnowac zeby nikt nie wiedzial ile zawodniczek bierze udzial w zabawie. :D

 

ZAWODNICZKI i KLONY beda mialy numerki ale one sobie same wybiora.

 

 

Kto bedzie ocenial zadania???? Jury i wszyscy co nie beda brac udzialu w zabawie.

 

 

 

 

Nagroda dla zwyciezcy bedzie maly upominek, No bo nie stac mnie na traktory czy jakies telewizory plazmowe :rolleyes:

 

 

Nad calym bezpieczenstwem beda strozowac moderatory administracja i wspomniane klony.

 

 

To by bylo narazie tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tworkowiak    103

Wiedziałem, że zaraz skomentujesz :P Powinniśmy dać dziewczynom wolną rękę - niech zrobią to do końca tak jak chcą. Jak konkurs wypali to pochwalimy, a jak nie... to się pośmiejemy... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to forum rolnicze i poziom inteligencji mamy dużo niższy od ciebie, tak więc ten temat tu nie przystaje .przenieś ten temat na fora intelektualne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Wiedziałem, że zaraz skomentujesz :P Powinniśmy dać dziewczynom wolną rękę - niech zrobią to do końca tak jak chcą. Jak konkurs wypali to pochwalimy, a jak nie... to się pośmiejemy... :P

Nie mogłem się powstrzymać :D

"...czasami człowiek musi , inaczej się udusi ....."

Ok czekamy na rozwój sytuacji .

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WeSolyRomeK    17

Jeżeli to będzie SHOW typu erotic SHOW to ja zawczasu zaklepuje sobie miejsce w jury. A i jeszcze jedno czy ten show będzie się odbywał w realu czy w internecie? Jeżeli w realu to wraz z komendantem i sołtysem jesteśmy w stanie udostępnić wam drogie panie naszą remizę, oraz rure do pole dance a w razie potrzeby nasze gospodynie wiejskie chętnie przeprowadzą szkolenie z obsługi rury..... i nie tylko

B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    180

Podejrzewam że autorka tematu by się raczej na tego klona załapała ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oj @banan575 ależ Ty kobito masz pomysły ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

No @Mariuszku pisales na forum ze Ja UKRADLAM Wam pomysl, a teraz nagle piszesz ze to niezrozumiale dla Ciebie??? :huh: Przeciez to ponoc Wasz pomysl.

 

 

Dziewczyny szczegolowe informacje na temat KLONA dostana na PW zebyscie Wy panowie o niczym nie wiedzieli.

 

Zeby zabawa ruszyla najpierw trzeba zbudowac zaufanie miedzy ZAWODNICZKAMI i KLONAMI.

 

Jak narazie mam 2 ZAWODNICZKI i 3 KLONY :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymi40    373

Ciekawe czy wśród zawodniczek znajdą się moje ulubione AGROFOTOWICZKI :rolleyes: :P a mam dwie.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat22889    11

ale o co w tym chodzi?? jak będą zdjęcia uczestniczek to mogą być takie zabawy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Oceniac prace ZAWODNICZEK :D Bedziecie glosowac na najlepsz prace zawodniczki i pomagac zawodniczce zdobyc pkt

 

 

I pewnie zgadywac ktora jest zawodniczka i jaki ma nick a ktora oszustka

Edytowano przez banan575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WeSolyRomeK    17

No @Mariuszku pisales na forum ze Ja UKRADLAM Wam pomysl, a teraz nagle piszesz ze to niezrozumiale dla Ciebie??? :huh: Przeciez to ponoc Wasz pomysl.

 

 

Dziewczyny szczegolowe informacje na temat KLONA dostana na PW zebyscie Wy panowie o niczym nie wiedzieli.

 

Zeby zabawa ruszyla najpierw trzeba zbudowac zaufanie miedzy ZAWODNICZKAMI i KLONAMI.

 

Jak narazie mam 2 ZAWODNICZKI i 3 KLONY :D

 

I jednego członka jury, byłem pierwszy to chce być przewodniczącym składu sędziowskiego także zaklepane, a jako przewodniczący wręczam nagrodę główną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WeSolyRomeK    17

Możecie być spokojni osobiście dopilnuje żeby nie było w tym konkursie żadnych wałków typu multikonta, przybywanie głosów itd... Tak jak to bywa czasami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

To sa chlopy jeszcze nie wiedza o co chodzi a juz wiedza jaki final i kto wygra.

 

 

To tak jakby ktos Wam dal ksiazke przeczytac, a Wy przeczytali tylko tytul i juz wiedza jaka calosc ksiazki jest.

Edytowano przez banan575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

A koleżanka nie wie że chłopy lubią oceniać po wyglądzie. Propo tych klonów to przypomniała mi się fajna parodia

Tam też ciężko skumać ocokaman Edytowano przez Piechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bercik92
      Oglądał ktoś z was dzisiejsze wiadomości w południe ? Był artykuł o zabawie dla świn jeżeli jakiś rolnik nie będzie miał "zabawek" dla trzody to można stracić dopłaty co o tym sądzicie ?
    • Przez eti1997
      Kto się wybiera do Kąkolewa na tą imprezę ? Jakie jest wasze zdanie na temat tej imprezy i czy wgl warto za każdym razem dowiaduje się coś nowego z tej imprezy na temat zakiszania zielonek itd. Trochę maszyn również kupiłem przez tą imprezę i nie narzekam Wystawcy mili i zawsze coś doradzą czy to z kupnem ciągnika czy innej maszyny
    • Przez DoradcaFinansowy5
      Witam,
       
      Chciałbym zacząć zabawę, która pozwoliłaby uświadomić kilka rzeczy: Ile chciałbym dostać na emeryturze, a ile rzeczywiście dostanę z prognoz?
       
       
      Z czasem dopiszę kolejne reguły zainteresowanych prosiłbym o wpisy
×