Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
arcy

Podorywka zimowa

Polecane posty

arcy    4

Witam ,

Otóż mam pytanie w tamtym roku miałem bardzo ciężki rok podorywkę zrobiłem tylko na 3 polach które które na grubo nie zaorałem na zimę

Teraz pytanie z marcu możliwe planuje wjechać do pola żeby to zaorać ładnie i pozniej przed sianiem jak coś pobronować

Możecie mi pomóż co mam zrobić aktualnie z tą podorywką ?

Pobronować i zaorać to na grubo? Aktualnie w niedziele byłem na polu sprawdzić jak to sie ma szczerze mówiąc jestem wystraszony zielono jak na łące :)

pozdrawiam

rk1    5

Jak masz dobry pług to od razu orka i chyba nie ms sensu bronowac od razu agregat i siew no chyba że nie masz agregatu to zostają brony.

arcy    4

Jak masz dobry pług to od razu orka i chyba nie ms sensu bronowac od razu agregat i siew no chyba że nie masz agregatu to zostają brony.

Myślisz że Marzec ( połowa ) będzie dobrym miesiącem żeby to zrobić ? aktualnie pogoda na 16 dni nic nigdzie nie widać żeby miało sypnąć chociaż w tym roku nie było praktycznie żadnej zimy :)

Wiadomość z agroFakt.pl

rk1    5

Jeśli myślisz o zasiewie zboża to nie ma na co czekać bo raczej zimy nie będzie no chyba, że będziesz tam siał kukurydzę, ale i w tym przypadku nie możesz zbytnio czekać. A ważne jest żeby po orce w miarę szybko pole agregatować ( bronować ) żeby nie obsychało. Ja już pod koniec tygodnia będę siał pierwszą dawkę azotu na rzepaki.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez tom446
      Witam potrzebuje dokładne wymiary agregatu ścierniskowego na 7 łap.(Rozstaw łap, odległość łapy od łapy)Najlepiej na zdjęciu.
    • Przez Hardy67