Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

aha czyli nie zaleznie czy 10xx czy 9xx to trzeba szukac z odpowiednia rura... moje wymagania rosna, chyba takiego nie znajde :D

 
Mój 1075 podnosi wysyp na wysokość ok 4m
Opublikowano

Nie spotkałem się nigdy z dłuższą rurą w serii 9xx. Raczej to jest nie możliwe chyba że ktoś na własną rękę taką zamontował. 

 

Były takie wersje fabryczne. Przedłużana rura w 9xx była w opcji (wiem z instrukcji czy prospektów). Sam mam taką w JD 985. Zawsze można zmienić krótką na długą.  

Opublikowano

Z tego co wiem 985 miał dłuższa rurę niż 975. Nie spotkałem się nigdy z dłuższymi rurami w poszczególnym modelu no chyba że tak jak piszesz była taka możliwość w dodatkowej opcji a oryginalnie wychodziły w standardach. 

Opublikowano

Z tego co wiem 985 miał dłuższa rurę niż 975. Nie spotkałem się nigdy z dłuższymi rurami w poszczególnym modelu no chyba że tak jak piszesz była taka możliwość w dodatkowej opcji a oryginalnie wychodziły w standardach. 

 

Nie wszystkie 985 czy 1085 mają dłuższe rury (w tych modelach to też była opcja), popatrz na ogłoszenia. 

Opublikowano

zestaw uszczelek  50 zł razy dwa o ile się nie mylę bo dwa tłoczki są , jak dasz do naprawy to pewnie 200 zł skasuje za naprawę , ciekawe ile nowa pompka może naprawa się nie kalkulować , raz jak siłownik dałem do naprawy , bo trzeba rozcinać , trzymał mnie więcej jak tydzień bo twierdził że nie ma uszczelek jeszcze , mnie się spieszyło bo prawie żniwa już były , na używane części dzwoniłem 200 zł zapewniał że siłownik suchutki nic nie puszcza sprawę bym załatwił w ciągu jednego dnia , za naprawę 150 zł a jak pojechałem po siłownik to zgarniający uszczelniacz  jeszcze nie założony i oddaje mi taki siłownik , a miał być gotowy , wbili na szybko niechlujnie

Opublikowano

Miałem taki sam przypadek. Pojechałem po uszczelniacze do siłownika motowideł w serwisie JD powiedzieli mi 320zł za komplet wyśmiałem się im w twarz. Mówię że za te pieniądze kupię nowy siłownik i nie będę starego regenerował. Ale wyciągnąłem wszystkie uszczelniacze pojechałem do sklepu z hydrauliką siłową i kupiłem każdy z osobna (za wszystko 12zł). Czasami lepiej się opłaca samemu zregenerować i nie szukać warsztatów do naprawy w końcu to nie jest skomplikowana rzecz takie uszczelnienie tylko trzeba umiejętnie złożyć. 

Opublikowano

Do hydrauliki leję hl 46. Widzę, że kolega z powiatu chełmskiego (tak jak ja). Też miałem JD 955. Jak można wiedzieć. Posiadasz taki kombajn czy chcesz kupić? 

 

 

Opublikowano

Do hydrauliki leję hl 46. Widzę, że kolega z powiatu chełmskiego (tak jak ja). Też miałem JD 955. Jak można wiedzieć. Posiadasz taki kombajn czy chcesz kupić? 

taki kombajn juz posiadam kilka lat

Opublikowano

jaki olej idzie do hydrauliki jd 955

 

Na wymianę idzie 10,5 l oleju. Wymienia się go co 500 godzin także można się pokusić o coś lepszego niż Hydrol. Ja tam leję oryginalnego HY-GARDA

Opublikowano

Jeżeli czujesz taką potrzebę, masz szczelny układ, rozdzielacz (co jest mało prawdopodobne w kombajnie ponad 30 letnim)  i uważasz, że jest sens lać olej za 17 zł to możesz lać i HY-garda (lub nieco tańszy odpowiednik shella). Producent w serii 900 zaleca wymianę oleju hydraulicznego co 800 godzin. 

Opublikowano

A co Ci się dzieje z tą co kupiłeś że szukasz teraz oryginalnej?

Nie tnie grochu cały czas sie zapycha . Dzwoniłem do producenta w zniwa i powiedział ze ona jest do słomy zbóż a nie grochu czy rzepaku, masakryczne podejście. W słomie w pszenżycie kilka razy też mi się zapchała.  Nie wiem sam czy przerabiać tą na dwa paski bo jest na jednym i chyba zmniejszyłbym jej koła pasowe tzn takiej średnicy jak orginalne żeby miała większe obroty ale boję się ze ta stal nie wytrzyma tego. Jak znajdę orginał jd w dobrej cenie to kupię a tą sprzedam.

 

@CONDOR Dzięki jutro zadzwonię ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v