Skocz do zawartości
cybi

Model Bizon Rekord-Ankieta

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam z BIZONA 0-58 rekord i nigdy go nie zmienię!!!!!!!!

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez matpol91
      Witam jestem studentem Rolnictwa(II stopień) na SGGW. Piszę prace magisterską na temat wprowadzania nowych rozwiązań w gospodarstwach. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
      https://docs.google.com/forms/d/1FW7l0Z2l_QwDeqrka1vDu0YgRpRcvLA0zEvbp46L09g/edit
    • Przez matpol91
      Witam,
      Jestem studentem Rolnictwa(II stopień) na SGGW. Piszę prace magisterską na temat wprowadzania nowych rozwiązań w gospodarstwach. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
      https://docs.google.com/forms/d/1FW7l0Z2l_QwDeqrka1vDu0YgRpRcvLA0zEvbp46L09g/edit
    • Przez gucik131
      Witam.
      Zakupiłem ostatnio Rekorda, leciwy (1984r) ma dużo wymienionych części, między innymi nowe wytrząsacze, ale od  z056 i tu moje pytanie  czy kupić nowe od rekorda i wymienić, czy zostawić. Rekord obecnie nie ma sieczkarni, ale muszę ją założyć i wydaje mi się że będzie problem bo ma dużo krócej koniec wytrząsaczy 
    • Przez Kazik1221
      BIZON DYNAMIC- jest to kombajn godny polecenia ale części do nie go nie  można kupić w Płocku tak samo jak do Recorda, ponieważ tam są produkowane New Hollandy. 
      Skrzynię, zwolnica, młocarnia, odrzutnik, wytrząsacze i hydraulika są takie same jak w Record niebieskim na długiej szyi.
    • Przez gumis428
      Witam wszystkich,