Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam .posiadam zetora 7711turbo i mam problem z zgrzytajacymi biegami .gdy wciskam sprzegło i wrzucam bieg słychac zgzyt a gdy przytrzymam sprzegło kilka sekund zgzytu niema .co moze byc przyczyna .

Opublikowano

w skrzyni biegów z przodu pod synchronizatorem na dolnym wałku jest taka kostka która zatrzymuje skrzynie

ona dotyka koła zębatego to jest taki hamulec skrzyni

jeżeli to jest wytarte to od razu nie łapie i to olej wyhamowuje skrzynie dlatego jest potrzebne kilka sekund

Opublikowano

Kolego maniekkk z lewej strony na dźwigni jest takie cięgło i jest ono zakończone dwiema nakrętkami M 8. a z drugiej strony jest ono osadzone na wałku co przechodzi przez skrzynią biegów jest ten wałek od ręcznego hamulca na pewno się domyślisz, pod nimi masz podkładkę i taki jakby gumową tulejkę która się ściska gdy naciskasz pedał sprzęgła. musisz te nakrętki roz kontrować i podciągnąć według potrzeby. najlepiej poprosić kogoś do pomocy (byś co chwila nie musiał wskakiwać do traktora )by było to lepiej ustawić podczas wciśnięcia sprzęgła do końca ta gumowa tuleja musi się zgniatać od 0.5 do 1 cm wiec uważam ze ta regulacja powinna rozwiązać problem ze zgrzytaniem biegów jak coś byś nie wiedział to pisz na GG.pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

w 7711 nie ma tej gumy , tylko jest dźwignia połączona z wysprzęglikiem. Na końcu tej dźwigni jest regulacja ( tu właśnie trzeba podciągnąć) pręta połączonego z kolei z hamulcem skrzyni .

Regulacja opisana przez "piotrek1979" była w modelach serii 5011-7045 , a już w serii 52XX-7745 zmieniono sterowanie sprzęgła na hydrauliczne no i też sterowanie hamulcem skrzyni.

Tutaj masz kilka obrazków http://www.fmix.pl/album/110003/walek-poprzeczny/1

Przy opisanej przezemnie regulacji nic nie musisz rozbierać!

Edytowane przez DAREK
Opublikowano

darek wielki dzieki za te fotki dużo pomogły .czy do tego hamulca dojde od spodu odkrecajac dekielek czy z góry odkrecajac pokrywe skrzyni biegów.

Opublikowano (edytowane)

na początek spróbuj podciągnąć śrubą regulacyjną

Raczej od góry jak chcesz wymienić tą łapkę

Edytowane przez DAREK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez michalc123
      Witam, szukam z jakim momentem trzeba dokręcić głowice w 2140 turbo oraz kolejność dokręcania.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam wszystkich na forum. chcial bym sie dowiedziec od posiadaczy i tych ktozy posiadali taki ciagnik o tym modelu jaki jest tam montowany silnik ??? jego wady zalety jak skrzynia biegow czy w kabinie jest cicho itd
      i czy warto tali cignik kupic jest z rocznika 90
    • Przez rumker28
      Witam, Mam takie pytanie, a mianowicie nie mogę się doszukać stopnia sprężania z tego masseya, z silnika at4.236. z silnika a4.236 to 16atm, ale z turbem nie mogę się doszukać. Pomoże ktoś?
    • Przez bazar
      Słyszałem, że aby wymienić orbitrol w Zetorze 7711 trzeba ściągać kabinę. Czy to prawda? Dodam, że jest straszny luz w kierownicy w ciągniku
    • Przez Tommekpol
      Witamy
      Baza Maszynowa Danex autoryzowany dealer maszyn Case IH i ładowarek Manitou Group na terenie województwa podlaskiego posiada do zaoferowania dla Państwa ładowarkę teleskopową Manitou MLT 735-120 LSU. Ładowarka była serwisowana w autoryzowanym serwisie Manitou.

      Rok produkcji:2007
      Silnik : Perkins Turbo 4 cylindrowy
      Moc: 120 KM
      Udźwig: 3,5 T
      Wysokość podnoszenia: 7 m
      Cena: 119 000 zł (brutto)

      Więcej informacji udzielimy telefonicznie tel. 606 648 578 
      Link do aukcji

      Ładowarka do obejrzenia w firmie DANEX, Rogienice Wielkie, ul. Olszanka 27, 18-516 Mały Płock










×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v