Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moze ktos wie gdzie znajduje korek spustowy hydrauliki w Deutz Fahr 4.50? Pozdrawiam

 

Korek jest na przewodzie metalowym za zbiornikiem paliwa łączącym zbiornik oleju z pompą hydrauliki

Opublikowano

Korek jest na przewodzie metalowym za zbiornikiem paliwa łączącym zbiornik oleju z pompą hydrauliki

Dziekuje kolego. Masz u mnie piwo. Moze wiesz ile idzie oleju do hydrauliki?

Opublikowano

Witam. Przy wciśnięciu sprzęgła każdorazowo zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni... O co chodzi? Dodam że 2 bieg nie zawsze wchodzi... 

 

Mam taki sam problem może ktoś wie o co chodzi z tym ciśnieniem?

Opublikowano

Wtam

Kupiłem dx 6.30 i mam problem ze sprzęgłem,nie wysprzęgla do końca i biegi nie wchodzą.

Czy tam gdzie jest założona sprężyna nie powinno być wyprzęgnika.

Proszę o przesłanie zdjęcia.

post-206410-0-69979000-1479653341_thumb.jpg

Opublikowano

W DX 6.30 obok korka wlewu oleju do podnośnika (na plecaku, z tyłu pod kabiną) jest dźwignia. Z tego co wyczytałem w instrukcji służy do regulacji wysokości podnoszenia ramion (po przełączeniu będą podnoszone wyżej). Nie mogę jednak jej przestawić - jakby coś się blokowało. Nie chcę tego robić na siłę, żeby nie złamać tej dźwigni.

Macie na to jakiś patent?

Ogólnie chodzi mi o to, żeby podnośnik unosił ramiona trochę wyżej (przy maksymalnej pozycji widzę, że siłowniki nie są wysunięte jeszcze do końca).

 

wysokosc_podnoszenia_dx.jpg

Opublikowano

Gdzie znajduje się wizjer, bagnet do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów ? w tym temacie wspomniane było tylko że po prawej stronie jednak niewiele to mówi, mógłby ktoś wytłumaczyć dokładniej gdzie się on znajduje ? Przy okazji też wlew oraz korek spustowy. Model to DX6.10 ale pewnie w innych DX6 jest tak samo.

Opublikowano

Dzięki, właśnie wczoraj zwróciłem uwagę na tą śrubę jednak myślałem że gdzieś jest zwykły bagnet lub coś ale widzę że skrzynia jest zamknięta szczelnie pod ciśnieniem. 

Tommy83 a masz może więcej tych skanów lub całą instrukcję po polsku ? bardzo by mi taka pomogła podczas eksploatacji.

Opublikowano (edytowane)

Panowie podczas jazdy zaczęła mi się zaświecać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni. Najbardziej dzieje się to przy jeździe na nierównościach oraz pod górkę... Filtr wkręcany od spodu do wymiany??? Jest gdzieś drugi filtr może?

Edytowane przez Niki20
Opublikowano

Tak tak. To pierwsze co sprawdziłem... Kurcze, teraz uprawiałem nim pole przez ok 3 godz i ani razu się nie zaświeciła. Wcześniej tylko skontrolowałem poziom oleju i ręką sprawdziłem czy wsuwka siedzi na czujniku... Hmmm.

Opublikowano

Mam pytanie, może wydać się głupie ale chcę się upewnić. Chodzi o wskaźnik temp. silnika, w innych ciągnikach mam na skali kolor zielony biały i czerwony więc wiadomo co i jak a w Deutzu DX6.10 mam długi wskaźnik zielonego i krótszy biały. Gdy wskazówka zaczyna wchodzić na biały to już jest zbyt wysoka temperatura czy jak to odczytywać ? Może właściciele powiedzą jak u nich wskazuje i jak powinno być. Dzisiaj gdy uprawiałem ciągle jakieś 6 godzin to praktycznie cały czas miałem na granicy zielonego z białym często ze 3mm pod ale kilka razy na cięższej ziemi podchodziło też ze 3mm na białym to już była za wysoka temperatura czy mniej więcej tak powinno być ? To pierwszy ciągnik chłodzony powietrzem z jakim mam doczynienia więc wolę się upewnić jak powinno być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v