Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1 to jest zbiornik płynu hamulcowego okienko pokazuje poziom żeby uzupełnić trzeba zdjąć boczną blachę

2 czujnik znajduje się za filtrem jak zdejmiesz bocze blachę silnika z prawej u góry za filtrem

U mnie to jest włącznik tylnych świateł trzeba zapalać z światłami przednimi ( przynajmniej u mnie tak jest )

3 , 4 to od awaryjnych 5 to świeca płomieniowa

3 u mnie tego nie ma

4 Nie powinna się zapalać zobacz poziom oleju .

5 Może od czujnika filtra powietrza (strzelam )

6 Zdaje mi się że i u mnie są też te przewody niektóre wersie miały elektryczne sterowanie podnośnikiem a wszystkie miały takie same wąski przewodów elektrycznych

Opublikowano (edytowane)

Ad2.

być może filtr był już rozerwany i mimo zabrudzenia nie tworzyło sie podciśnienie by uruchomić czujnik

czujnik jest uszkodzony lub kontrolka

 

 

Ad.5 i 6

czesto w instalacji sa wolne kostki, potrzebne do bogatszych wersji ciagnika lub do ciagników produkowanych na inne kraje a z racji komplikacji produkcji wrzucaja wszedzie te same wiązki

Edytowane przez yudin
Opublikowano (edytowane)

ad 1

tu wszystko jasne

 

ad 2

sprawdzę czujnik i kontrolkę

 

ad 3

u mnie od kierunkowskazu i awaryjnych jest ta pierwsza kontrolka. Te, które oznaczyłem jako 3 i 4 nie palą się. Może to związane jest w podłączeniem przyczepy?

 

ad 4

ale ona zapala się dopiero po zgaszeniu silnika. Gdy pracuje nie pali się.

 

ad 5 i 6

wyjaśnione :)

Edytowane przez Xeon
Opublikowano

Ad. 4 U mnie jak zaczęła się zapalać po uruchomieniu ciągnika to do wymiany był filtr hydrauliczny ten duży przy skrzyni, a przy zgaszonym się nie świeciła

Opublikowano

W sumie kwestia kontrolek wyjaśniona. Znalazłem coś takiego:

deutz_fahr_dx_kontrolki_min.png

 

Czyli wracając do ad 4 - u mnie ta kontrolka podczas pracy silnik anie świeci się. Ona jest od ciśnienia oleju w skrzyni.

 

Wyjaśniła się także kwestia kontrolek kierunkowskazów.

 

 

Jakie dajecie ciśnienie powietrza w oponach?

Opublikowano

Ciągle mam problem z przeciekiem oleju pod kabiną. Nie mogę go zlokalizować. Miałem ostatnio założonego PHXa (był podniesiony na tylnym kole i na ramionach), to leciało mocno - wydaje mi się, że będzie to jakaś rurka/wąż od szybkozłącza od wywrotu. Problem w tym, że nie mogę się tam dostać, żeby dokładnie ustalić źródło przecieku. Macie jakiś sposób na w dostanie się pod kabinę?

 

Mam nadzieję, że nie będzie konieczne zdejmowanie kabiny?

Opublikowano (edytowane)

Dzięki wielkie tommy - bardzo cenna informacja.

 

Przeciek usunięty. Był uszkodzony uszczelniacz na śrubie (duża - średnica ok 8 cm) wkręcanej w podnośnik (to prawdopodobnie jest dno tłoka o podnośnika).

Edytowane przez Xeon
Opublikowano

1. W moim 6.30 nie ma pod kabiną dodatkowego zbiornika na olej hydrauliki. To znaczy, że hydraulika pobiera olej ze skrzyni?

2. Za kabiną na tylnej obudowie podnośnika jest jakiś korek - rozumiem, że do uzupełniania oleju? Poza tym obok niego po lewej stronie jest mała gałka/przełącznik (prawo-lewo) - do czego to jest?

Opublikowano

Tak, zgadza się, że zbiornik od hydrauliki jest pod kabiną obok podnośnika (po lewej stronie). Jednak w mojej wersji go nie ma stąd moje pytanie, czy podnośnik pobiera olej ze skrzyni?

Opublikowano

Wychodzi na to, że faktycznie w samym podnośniku jest osobny olej - mieści się tam ponoć13 litrów (trochę mało). Tylko jak się ten stary olej z hydrauliki spuszcza? Na pewno jest śrubka do spuszczania oleju na rurce wychodzącej z pompy (między pompą, a filtrem - mniej-więcej na wysokości stopni wejściowych do kabiny). Czyli dzięki niej spuszczę olej z samej rurki i pompy. Jednak ten w podnośniku zostanie.

Gdzieś powinien być korek spustowy z podnośnika, ale gdzie?

Opublikowano

Tak, w przypadku dodatkowego zbiornika korek jest pod nim i na rurce wychodzącej z pompy. Jednak ja nie mam dodatkowego zbiornika, a starego oleju chcę się pozbyć, ale jak?

 

Jak nic nie znajde, to odkręcę korek na rurce (lub filtr), uruchomię silnik i pompa sama wytłoczy olej na zwenątrz. Innego pomysłu nie mam.

Opublikowano (edytowane)

Kolejna kwestia... na tylnej części podnośnika na górze (za kabiną po prawej stronie gdzie przyłącza hydrauliczne) jest korek wlewu oleju z bagnetem wzkazującym obecny poziom oleju. U mnie komuś musiał widocznie złamać bagnet i ponownie przyspawał go do korka. Nie wiem jednak, czy jest on prawidłowo (na odpowiedniej wysokości) przyspawany. Prośba o wykręcenie korka i zmierzenie ile jest cm od początku bagnetu do kołnierza śruby. Oraz patrząc od poczatku (dołu) bagnetu ile jest cm od stanu min do max oleju?

 

DX 6.30 (z tego co wiem w DX 4.50, DX 4.70, DX 6.05, DX 6.10, DX 6.30, DX 6.50, DX 7.10 korek jest taki sam).

 

din_910.jpg

Edytowane przez Xeon
Opublikowano (edytowane)

Witam. Przy wciśnięciu sprzęgła każdorazowo zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni... O co chodzi? Dodam że 2 bieg nie zawsze wchodzi... 

Edytowane przez Niki20
Opublikowano

Witam,

Jako, że jednak zima do nas dotarła wymieniłem świecę płomieniową w DX 6.30. Jednak mam małe pytanko. Po przekręceniu kluczyka w pozycję grzania świecy nie zapala się kontrolka od świec.

Teraz co sprawdziłem:

- rozebrałem tablicę rozdzielczą - kontrolka jest ok

- przy okazji wymiany świecy sprawdziłem, czy na kablu jest zasilanie - jest

- j.w sprawdziłem, czy rurką pompowane jest paliwo do świecy w momencie grzania - jest

 

Jednak kontrolka nie świeci się. Czy można jakoś sprawdzić, czy świeca działa prawidłowo?

Co mogę jeszcze sprawdzić, żeby ta kontrolka działała (prawdopodobnie świeca działa prawidłowo, a po drodze coś jest nie tak i nie zapala się kontrolka - nie daje mi to jednak spokoju i chcę zapiąć temat do końca)?

Opublikowano (edytowane)

Od świecy jest bezpiecznik nr 1 - jest ok - sprawdziłem, czy na kablu dochodzącym do świecy jest zasilanie (jest).

 

Tak przy okazji... z jakiej książki jest fotka, którą wstawiłeś?

Edytowane przez Xeon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v