Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
proximaplus

Problem z akumulatorem w Trac-Lift

Polecane posty

proximaplus    1

Witam mam pewien problem zamówiłem do swojego tura akumulator podwójny.Najpierw zamontowali mi pojedynczy i amortyzował fajnie na pusto a teraz zamontowali mi podwójny i zobaczyłem że na pusto działa gorzej i nie wiem czy tak ma być czy dzwonić żeby robili bo na gwarancji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

być może jest zbyt duże ciśnienie w akumulatorach ( w tym co dołożyli) niech przyjadą i spuszczą tylko z zegarem i na taką samą wartość na obuch ustawią a nie na oko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

W jednym jest większe a w drugim mniejsze ciśnienie a nie takie samo w obydwu, bo jeden działa bez obciążenia na turze a drugi amortyzuje z obciążonym ładowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcian1234
      Witam
       
      Kupiłem ostatni tura i nie wiem jak ustawić szybkość podnoszenia i opuszczania i czy jest taka możliwość ???
    • Przez MAti348
      Witam zamierzam kupić ładowacz czołowy do mojego Zetora Forerry 11441 z 2005r. Sprzedawca oferuje mi tura Trac-Lift 220sln stąd moje pytanie, ponieważ większość zakłada 260 a nie 220, czy są jakieś znaczące różnicę pomiędzy tymi dwoma modelami ładowaczy i jaki polecacie do takiego ciągnika, Może ktoś ma na sprzedaż używany ładowacz w rozsądnej cenie do tego ciągnika ?
      Z góry dziękuje za pomoc !
       
      Pozdrawiam Mati34811
    • Przez proximaplus
      Witam przymierzam się do zakupu tura i mam dylemat ktory wziac prosilbym aby posiadacze wypowiedzieli sie na ten temat.
    • Przez dudekk
      Witam
      Ostatnio stałem się posiadaczem takiego siewnika NORDSTEN Lift-o-matic clg 300, wcześniej posiadałem jakiś przerobiony konny siewnik i mam kilka pytań na które szukając nie znalazłem odpowiedzi. Nordsten będzie sial co jedynie owies, pszenżyto, jęczmień i trochę pszenicy. Prosił bym o jakaś tabele z której wy korzystacie bo nie mam bladego pojęcia jak mam go ostawić i jaka będzie odpowiednia dawka zbożna na h.
      W Nordstenie mam taka skrzynie

      oraz taka "wajchę" prawdopodobnie do ustawiania grubości ziarna
      Pozdrawiam
    • Przez kurak
      Witam
      Wybieram się za wielką wodę na "wakacje" i przyszło mi do głowy, aby przy okazji kupić sobie u nich nawigację. Siedzę i czytam o tym wszystkim ale nie mam pewności więc proszę bardziej zorientowanych o sprostowanie pewnych rzeczy.
      1. Bardzo mi się podoba GREENSTAR 3 2630 jednakże koszty są dość wysokie i dla mnie GREENSTAR 2 1800 powinien wystarczyć. Pytanie do znawców tematu - jakie korzyści mogę mieć z 2630 i czy warto się pompować na ten panel?
      2. Antena. No właśnie, antena odgrywa kluczową rolę. StarFire 3000 wydaje się być najrozsądniejszym rozwiązaniem ale nurtuje mnie antena StarFire iTC - czym się różnią te anteny? Dlaczego niektóre anteny StarFire 3000 mają taką małą antenkę a inne nie? Co w ogóle oznacza iTC? Doczytałem, że sygnał SF1 w StarFire 3000 jest uwzględniony w cenie anteny. Jaką mogę uzyskać dokładność u nas, w Polsce, na takiej antenie? Czy rozszerzenie licencji na SF2 (~2") będzie miało sens w naszych realiach i czy wystarczy sama taka antena z wykupioną licencją w naszym kraju na tak dokładną jazdę?
      3. AutoTrac Universal - informacje zamieszczone na stronie producenta mówią, że będzie to fajnie współpracować z zarówno GS 3 2630 jak i z GS 2 1800. Czy potrzebuję jakieś dodatkowe pozycje aby to fajnie pracowało? Rozumiem, że okablowanie jest przy urządzeniu, jeśli nie to jakie kable są potrzebne?
       
      Jeśli się mylę, to proszę o opisanie czego tak naprawdę będę potrzebował abym mógł skompletować cały system jazdy równoległej? Widziałem w internecie gotowe pakiety AutroTrac Uniwersal ale tam chyba jest antena StarFire 300, czyli spada jej dokładność ale za to inny panel. Może ktoś to fajnie opisać?
×