Skocz do zawartości
V12

Jd 2650 Vs Case 965 Vs renault 9514

Polecane posty


V12    10

Witam

Jakie macie odczucia na temat wymienionych ciagników???

Dziś oglądałem dośc zadbanego JD2650 tylko sie go troche boje, ta hydraulika jest tak rozbudowana , a ceny cześci (pompy ) wręcz nie dożeczne

Jakie macie doświadczenia z tymi JD serii 50 ??

Renault i Case wydają się bardziej przyjazne załanczanie napędu i WOM mechaniczne

W tytule jest błąd chodzi o Case 956

pozdr

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fifi155    1

Jeżeli o mnie chodzi ja bym sobie odpuscił JD z powodu drogich częsc. Ja bym bym wybrał case bo sam mam case 845xl i jestem z niego zadowolony i mile zaskoczony co prawda mam go dopiero od roku sam wachałem sie nad kupnem renault i czytałem na ten temat i ludzie wypowiadali sie na ich temat pozytywnie. Ale wiadomo wszystko jest dobre cos sie nie psuje :) wiec cięzko ocenic który by był lepszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi101    0

posiadam 2850 już 6lat,to mity że drogie części, oleje.może do case są tańsze części ale do JD ich nie bedziesz potrzebował jak znajdziesz dobry model,sprawdż tylko czy na rozgrzanym ciągniku JD bedzie wszystko ok to możesz brać.sprawdż półbieg,czy po zgaszeniu wskoczy sam na żółw.

ogólnie JD ma komfort pracy dobry jak na takie lata.kolega miał case 42xx,to nie nadożyli jeżdzić do niego ,też był problem z hydrauliką,niemogli dojść co to jest,pokazywała

na zegarze że 200barów,a wycinakiem nie mógł robić,sprzedał za Białystok,za tydzień dzwonili z pretensją że napęd sie rozwalił.także patrz na stan techniczny,jak kupujesz

za ile ten JD 2650?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


V12    10

Jd za 32 tys

Własnie boje sie tylko hydrauliki teraz nie ma opcji zeby olej rozgrzac i tu tkwi problem

Druga sprawa że w tym co ogladałem wszystko działa oprócz lampki ciśnienia skrzyni (dziwne). Wszystko działa ale olej temperatura minusowa .

Gdzie jest ten czujnik w nim ciśnienia skrzyni

Case i renault biare po uwage tylko lata 80 i wczesne 90 tam nie ma elektryki i hydo w JD juz jest i to mnie martwi , a nie jest mi to potrzebne, nie zależy mi czy mechanizmy

załnczam przyciskiem czy mechaniczną dzwignią

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi101    0

Jak się boisz elektroniki z lat 80-tych,to kup sobie belarusa czy ursusa ,tam nie ma eletroniki :)

renówki to składaki,części ciężko znależć,do JD pójdziesz do sklepu,to pytają z jakiej firmy chcesz,tyle tego jest.

czujnik ciśnienia nie wiem gdzie jest.

a skąd jesteś,bo u nas stoi JD 2650 ,też około 30tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

Tam nie ma elektroniki tylko hydraulika

Zetor ursus , Mf i ruskie odpadaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi101    0

Spróbujesz JD to zobaczysz że będziesz zadowolony ,tyko pilnuj olejów,a najlepiej wymienić po zakupie na orginalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ;Kup sobie jd to dopiero poznasz cene czesci i zuzycie paliwa.Ta bezawaryjnosc to tez mit wytwozony przez fanow .Nie twierdze ze ten ciagnik jest do niczego ale nie jest oszczedny i bezawaryjny to trzeba sobie powiedziec.Dziwne jest to ze dwoch najwiekszych rolnikow w mojej wsi mieli kombajny i ciagniki jd i wymienili je na CASE ,DF czy mf chyba nie wiedza co dokonca robia. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

Ja nie jestem fanem żadnej marki . Bo w każdej zdarzaja sie te lepsze gorsze

Gdyby Jd był sterowany mechaniczne tak jak np starsze Case czy Renault to bym brał bo jakość materiałów jest bardzo wysoka

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krol9    3

Czujnik ciśnienia oleju skrzyni w JD 2650 masz pod tym kwadratowym deklem co jest w podłodze w prawym górnym rogu (dekiel taki 20x20cm na kilka wkrętów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

Naj wieksze obawy to mam od ta pompe co jest w skrzyni i te tarczki co załanczają WOM i wzmacniacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi101    0

Pompa w środku koszt około 2000-2500tys,ale jak sprawdzisz że jest dobra to jeszcze pochodzi ci długo.tarczki to tego nie sprawdzisz,ale nie ma co do przodu się przejmować,nie słyszałem żeby ktoś do skrzyni zaglądał,

a co do spalania to porównywalnie do ursusa4512,serie xx50,nie są paliwożerne,następne nowsze serie już były bardziej głodne na paliwo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

ze sprawdzeniem bedzie problem bo do marca cos musimy kupić a oleju w zaden sposób sie nie rozgrzeje jak przy letniej temp

z tym spalaniem nie popadajmy w paranoje on ma tylko 4.0L pojemności to maly silniczek

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi101    0

Po prostu po zapaleniu i pochodzi trochę to hydraulika ma chodzić płynnie,nie drgać na tuzie.sprawdz wom czy załańcza pod obciążeniem,napęd w czasie jazdy też można włączyć i zobaczyć czy nie będzie coś słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

no z godzine z nim walczyłem i działało wszystko napęd po sniegu sie ślizgał(ale na śniegu co to za obciążenie) nic nie wydawało podejrzanych dzwieków i wspomaganie chyba chodziło najlżej ze wszystkich traktorów które oglądałem

ale watpie co by sie olej zagrzał było na minusie że paliwo co rusz zamarzało

Nie mam pomysłow jak go bardziej sprawdzić , WOM zakładalismy do prasy ale co to za obciązenie

pozdr

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Szwagier ma 2650 zastąpił nim u-912 w orce tym samym pługiem na tym samym kawałku ok. 4 ha 912 paliła ok 80 l ON a John pali ok. 60 l ON.

Napęd załącza się przez odcięcie oleju tak że gdy hydraulika będzie szwankować to nie rozłączysz napędu, to znaczy że jak ciągnik jest zgaszony to napęd załączony.

Jak skrzynia chodzi cicho i biegi wchodzą bez zgrzytów (synchronizatory), to skrzynia musi być dobra bo luzy i wżery na zębach są bardzo hałaśliwe w każdej jednej skrzyni niezależnie od modelu, reasumując skrzynia cicha- znaczy dobra.

Z oceną silnika to raczej nie masz widzę problemu.

Słabą stroną tych modeli jest instalacja elektryczna, czyli braki świateł, problemy ze wskaźnikami, kontrolkami (sam pisałeś) i temu bym się przyjrzał, choć bez tego będzie jeździł.

Podsumowując jak wszystko w miarę działa i wizualnie odpowiada to możesz brać, za 30 tyś nie kupisz nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

Czy wychodzi na to że sprzęgła wielopłytkowe mokre sa ściskane przez spręzyny a tylko rozłanczane przez siłowniki hydrauliczne.??

Szkoda zę nie widziałem w takim wypadku jest to układ bardzo trwały

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Dotyczy to napędu i nie tylko w JD bo Renault, MF mają tą samą zasadę, natomiast WOM jest załączany przez olej, przynajmniej tak mi się wydaje ale w napędzie na pewno jest jak piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


krol9    3

A co konkretnie chcesz z tej skrzyni? Robiłem już kilka razy te skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

I co jest ich największą bolączka ?? sprzęgła wzmacniacza i WOM są dociskane spręzynami czy siłownikiem hydraulicznym???

Jaka żywotnośc tej pompy wewnętrznej (wstępnej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafi101    0

Największą bolączką jest hydraulika,ale i z nią można sobie poradzić za nie duże pieniądze,są zestawy naprawcze pomp,wszystko jest dostępne.

chyba nie miałeś do czynienia z zachodnim ciągnikiem?

kiedyś też się bałem,jak kupiłem pierwszego JD 2850 to nie miałem pojęcia co kupuje,nic nie sprawdzałem ,tylko się przejechałm do przodu i do tyłu.

mam go 6lat i zrobiłem 2500godz.wymieniłem pompkie paliwa 170zł,uszczelniłem pompę główną,opony przód za 1200zł(tureckie),i śmiga do tej pory.

była wymiana wszystkich płynów eksplatacyjnych na JD orginały koszt 2200 z filtrami wszystkimi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

Mam do czynienia bo mam fiata 680

Ja najbardziej sie obawiam że jak padnie z hydrauliką coś w środku skrzyni jakieś sprzegiełko czy ta wewnętrzna pompka

Jestem w stanie sam wszystko zrobić tylko nie ma mi kto pomóc np go rozjechać, zdjąć kabinę , bez myślnie tą pompke wewnątrz zrobili.

Jak na razie się rozglądam porównuje, sporo na rozkręcałem sie krajowych ciągników , nie jest to dla mnie czarna magia . Tylko chce sobie pomóc na starcie żeby nie wdepnąć w mine a potem płakać w środku sezonu

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krol9    3

Sprężynami masz tylko ściskane sprzęgło przedniego napędu. Wom masz załączany ciśnieniem oleju, tak samo hamulec wom.Półbieg, szybsze przełożenie też jest załączane ciśnieniem oleju, jak zamkniesz dopływ oleju do niego to przełączy się na to wolniejsze. Skrzynia ogólnie jest bardzo wytrzymała, jedynie ta hydraulika jest troszkę zawiła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

I to mnie martwi bo np jak bedzie słaba pompa i przeciekał bedzie cylinder załanczania WOM na rozgrzanym oleju pod obciążeniem może się ślizgać.

nie przeczę że skrzynia jest wytrzymała ,ale wiadomo jak to handlarze sprowadzają największy złom o przebiegu nie raz bliski 20tyś h

A wiadomo zwykłe sprzęgło WOM jak tarcza słaba to moment i się przerzuci , a w JD cała skrzynia do rozbiórki żeby zrobić

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kuscyk
      Witam wszystkich .
       
      Na razie bezskutecznie poszukuję informacji 
      Jakim momentem dokręcić śruby głowicy w ciągniku renault ceres 340 oraz informacji o kolejności dokręcania tych śrub oraz jakim momentem dokręcić śruby korbowodu.
      Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi ewentualnie odnośniki gdzie ta informacje można znaleźć .
       
      Z góry dziękuję
    • Przez DawidWsik
      Witam posiadam adaptację do ciągnika Renault Ares 546RZ. Mogę sprzedać sam rozdzielacz z dżojstik w niższej cenie. Wszystko sprawne zdemontowane z ciągnika. 
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-do-mailleux-mx-120-CID757-IDmeJSI.html
    • Przez RAFALW
      Witam, poszukuję termostatu puszkowego do Reni 155-54 o numerach katalogowych - 600 500 37 54 , trzy wyjścia - 52 , 52, 40 mm i wysokości 16 cm ,  temperatura otwarcia 75 stopni Celsjusza.Obdzwoniłem wszystkie sklepy i hurtownie oraz oferty z allegro i Olx jakie znalazłem w necie i porażka , niby wystawione a nikt nie ma na stanie , jak by ktoś wiedział gdzie takowy mogę nabyć byłbym wdzięczny za info --pozdrawiam
×