Skocz do zawartości
Grzesiu95

Proxima nie chce wejśc na obroty

Polecane posty

Grzesiu95    7

Witam, czy ktos miał u siebie podobny problem, a mianowicie proxima odpala, lecz chodzi tylko na wolnych obrotach, gdy chce dodac gazu to jakby sie dławi, i wgl nie ma siły, chociaz zadarzaja się dni kiedy wszystko buja jakby nigdy nic. Może ktos wie co moze być tego przyczyną??

 

filt paliwa wymieniony, ostojnik wyczyszczony, filtry powietrza tez wyczyszczone..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzesiu95    7

I w mrozy i w normalną pogodę sie tak dzieje, jak sam zgasnie to pozniej jest problem z odpaleniem, a jak normalnie zgasze to odpala bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco82    0

sprawdż oczka na pompce paliwowej miałem taki przypadek w 8441 w samym oczku był smieć raz szła araz nie niezależnie od pogody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

kolego Grzesiu95 miałem podobny problem teraz jesienią ale w Zetorku 6245 objawy podobne jak u ciebie czasami było że odpalił i chodził bez problemu ale podczas pracy na dużych obrotach zaczynał się zapowietrzać, pochodził tak chwilę ale mu przewaliło i chodził dalej normalnie, ale z czasem objawy się nasilały nawet do tego stopnia że odpalił i zaraz zgasł musiałem ręczną pompką pompować aby odpalił jak odpalił to tylko na wolnych obrotach bo jak dodałem gazu to zaraz zgasł, wymieniłem wszystkie opaski na przewodach wymienione podkładki miedziane, filtry wymienione nawet mam filtr założony w zbiorniku aby mi jakiegoś syfu nie pociągnął i nadal to samo odpalał i zaraz się zapowietrzała pompa, problem został rozwiązany naprawa w sumie wyniosła 7 zł a wadliwy był zaworek w pompie do powrotu paliwa do zbiornika, cały czas przepuszczał paliwo do zbiornika a pompa dostawała za mało, sprawdź może ten zaworek czy masz sprawny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

kolego u mnie jest on z tyłu pompy między pompą a silnikiem, z tego zaworka wychodzi przewód powrotny do zbiornika paliwa, ja popuściłem pompę na śrubach i wykręciłem przewody do wtrysków i odkręciłem ten zaworek bez wyciągania pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

Jak dawno kupowałeś Zetora (tak gdzieś około 2008 roku) to na pewno problemem jest filtr wstępny paliwa w zbiorniku paliwa (dokładnie nie wiem jak on wygląda i co tam wogóle jest w środku, bo u mnie, w moim zetorze zajął się tym tata z bratem, a mnie akurat przy tym nie było). Tak więc, ten filterek ze zbiornika wywalili i na przewodzie paliwowym zapomontowali taki mały plastikowy (tak jak robią to teraz fabrycznie w zetorach i nie tylko). Mimo wszystko jednak, problemem spadku mocy i gaśnięcia ciągnika jest niedostarczanie odpowiedniej ilości paliwa do pompy. Przykładowo, w moim przypadku czasami jest to wina rdzy z beczek w których przechowuje paliwo i która potem zostaje wlana wraz z paliwem do zbiornika i następnie zapycha ten filterek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    14

Potwierdzam to co pisze łukasz56612.Ja sobie poradziłem z nim zamieniając przewody przy baku plus filter na przewodzie doprowadzającym paliwo z filtrona cena 3zł.Odkręć przewód co idzie z baku i przedmuchaj na początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    7

Rozkrecilem bak i mialem niespodzianke bo te rurki wypadly z tego filtra, i jak narazie to znalazlem zwłoki jakiegos robaka w wezyku od paliwa, wiec byc moze to on byl przyczyna. Jutro kupie nowe weże , poskladam i zobaczymy czy pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki21
      witam co może być przyczyną tego że władek nie chce wejść na obroty i rozpędza się wolno?
    • Przez xes21
      Witam , posiadam fahra m922 z 1981 r. Ma małą wade a mianowicie ma kłopoty z odpalaniem, ciężko sie wkręca na obroty gdyż zajmuje mu to okolo 2 minut . Jeśli ktoś miał podobny problem niech pisze z góry dziekuje. D Z I Ę K I!
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez ssman860
      witajcie! mam taki dylemat: robiłem w maju br. kapitalke silnika, wszystkie części oryginalne "lepszej jakości" wymieniłem: tłoki, tuleje, pierścienie, panewmi, sprawdzane były w zakładzie korby, toczone główki, głowica terz miała w tym samym zakładzie remont kapitalny czyli: prowadnice, gniazda, zawory, planowanie i próba szczelności, wymieniłem też jeden drążek popychacza bo był zgięty pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski nowe, nowe uszczelki. docierałem go normalnie na wolnych obrotach tak na 500 obr około przez 4 dni, wtedy juz załozyłem maske, tłumik i zacząłem nim jezdzić najpierw na pusto potem z przyczepą z małym cięzarem. ale zanim załozylem go do przyczepy zacząłem słyszeć stukot a bardziej takie cykanie na obrotach od 600 do 1200 w górnej cześci silnika w okolicach 4 gara od przodu patrząc. Uwazałem ze to zawory, więc tydzien temu znowu je wyregulowałem na 0,3 wszystkiei jest to samo. dodam że silnik ma moc dobrą. Jednak dziś przy orce mnie coś zaniepokoiło: pojezdziłem nim z godzinke no az sie rozgrzał do tych 80 stopni około, no i stało sie cos dziwnego bo cisnienie na obrotach 1500 było tak z 2,5 a gdy pusciłem gaz to spadło do 0! Zgasiłem go, postał z 10 minut, odpaliłem no i wrociło do normy cisnienie juz wtedy trzymał na około 2,5 minimalnie 2. nie mam pojecia co to, moze filtr (bączek) sie przypchał?
      Bardzo proszę o pomoc, myślę ze precycyjnie opisałem
    • Przez PatrykSenior
      Witam, problem dotyczy zetora proximy 8441. Obrotomierz nie działa oraz alternator nie ładuje, wymieniłem akumulator(był uszkodzony) natomiast alternator raz jest zimny jak lód a raz nie daje sie go dotknac, tak sie grzeje. co moze byc przyczyna? alternator jest ok, sprawdzałem... Problem jest dosc uciążliwy, zwłaszcza gdy braknie pradu na polu i nie da sie zetora zapalic.. z gory dzieki za pomocne odpowiedzi
×