Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jarooo3013

Problem z reduktorem biegów JD 2650

Polecane posty

jarooo3013    1

Witam. Problem polega na tym iz ciezko jest wbic reduktor czy w przod czy w tyl. A jak wrzuce np.do jazdy w przodu to pozniej ciezko wrzucic do tylu,ze az musze lewarek zmiany biegow wyrzucic na luz i dopiero przestawic tamte dzwignie. A nawet jak reduktor jest w pozycji do przadu a ciagnik na luzie to jakby delikatnie chcial ruszac, i bez sprzegla reduktora nie przelacze a wczesniej leciutko wskakiwal. Tarcza sprz.nowa jak i pompka. Jaka diagnoze stawiacie,wina sprzegla czy jaki walek sie zaciera i ciagnie??? Filtry i oleje ok jedynie wyrabane tarczki od polbiegow. Czekam na jakies podp. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazpl    0

A to stało się po wymianie sprzegła? Czy wymieniłeś sprzęgło było dobrze po czym się zepsuło?

Edytowano przez qazpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarooo3013    1

Przed wymiana tarczy bylo ok.jak rowniez i po wymianie tarczy i pompki na nowa. Nie stalo sie to tak od nagle. Plyn nie ubywa wiec wysprzeglik powinien byc sprawny?? Dodam ze ciagnik pracuje z turem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazpl    0

Wiesz bo w naszym jest ten sam problem, włączona tylko grupa a ciągnik chce jechać. Niby poprzedni właściciel zmieniał sprzęgło, dlatego się pytałem czy to u ciebie stało się po wymianie tarczy. A biegi 1,2,3,4 wchodzą bez zgrzytów, żaden nie zgrzyta?

Edytowano przez qazpl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi101    0

posiadam JD 2850 ale to samo.moim zdaniem problem tkwi w zapowietrzonym sprzęgłem,można odpowietrzyć spróbować pod tapicerką przy pedale sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarooo3013    1

Biegi wchodza nawet dobrze. Tez tak myslalem zeby pompke jeszcze odpowietrzyc. Jutro bede odpalal na odsniezanie wiec ja sprubuje odpowietrzac.Jak cos to napisze czy pomoglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sapacz    0

łozysko pilotowe w kole zamachowym zły luz i się zaciera lub wysiadło z racji wieku, druga opcja to zjechane frezy na wałku sprzęgłowym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×