Skocz do zawartości

Polecane posty

Maciek0903    1

Witam,

Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    400
Mysle ze Bedzie coś z wałkiem w skrzyni, koło zębate może być zużyte ewentualnie wałek zniekształcony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    145
Hydraulika padnięta a nie żaden wałek. Gdzieś jakąś nieszczelność masz. Załóż sobie przewód od dojarki zamiast tego gumowego co idzie ze zbiornika z przodu do chłodnicy oleju i patrz czy olej idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Maciek0903    1

Witam, Zrobiłem tak jak napisałeś i oto co zaobserwowałem:

Podczas podnoszenia tura olej nie przepływa ze zbiornika do chłodnicy lecz jak już tur się zatrzyma to przepływa.

Podczas podnoszenia podnośnika TUZ przepływ zanika ale nawet jak podnośnik zatrzyma się na właściwej pozycji przepływu nie ma i po chwili na wolnych obrotach ciągnik dostaje "padaczki"

Czy przyczyną może być zła regulacja zaworów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek0903    1

Na żółwiu.Oba półbiegi wchodzą gładko. Jak niczego nie używam to olej idzie. Przestudiowałem schematy hydrauliczne i podejrzewam zawór który jest za pompą wewnętrzną. Steruje go ciśnienie z tej pompy i na wolnych obrotach go nie przełącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    3

Heh.. dobre. Potrafisz kolegę podnieść na duchu, ewidentnie problem z hydrauliką, ale wątpię żeby był to przeciek raczej coś ze sterowaniem podnośnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek0903    1

Witam,

Problem został rozwiązany. Przyczyną "padaczki" był całkowicie zabity filtr oleju który ( na szczęście) wyłapał wszystkie opiłki z wysypanego łożyska tylnej półosi oraz tarczek hamulcowych. 

Serdecznie pozdrawiam i życzę cierpliwości do swoich maszyn. 

Maciek

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomas1987    32

Możesz zdradzic koszt remontu i jak jest z dostepnoscia części? Moze jakie byly objawy zużycia.Przyfa się dla szukajacych takich modeli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206
Kto robi remont a nie myje skrzyni i nie wymienia filtrów?
  • Haha 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez tomo_91
      Dzień dobry pierwszy raz zakładam temat na forum mam problem z wyżej wymienioną ładowarką teleskopową, podczas odpalania mam wrażenie, że coś obciąża silnik i gdy kręcę rozrusznikiem dopiero po np. 15 sekundach silnik zaczyna mieć lżej  i rozrusznik zaczyna kręcić z odpowiednią prędkością i odpala. Sytuacja występuję w 2/3 przypadków. O ile w temperaturze dodatniej nie jest to uciążliwe bo akumulator daje radę to zimo trzeba się namęczyć podgrzewanie silnika itp też ledwo daje radę. Rozrusznik ok, akumulator ok, silnik i wtryski ok, 
      Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Serwis też nie miał na to pomysłu.
    • Przez Wojtek02055
      Witam poszukuje nowego ciągnika o mocy do 100 km. Muszę sie zmieścić w 175 tysiącach netto. Myślałem nad Deutz fahrem 5100g. Dodam jeszcze że będzie to ciągnik współpracujący z turem
       
    • Przez leszek4
      Mam obszar na którym muszę co jakiś czas zawieść ciągnikiem różne materiały sypkie. DO tej pory posiłkowałem sie  wynajmem ciężarówki. Chciałbym kupić ciągnik który by pociągnął na asfalcie , pod wiadukt nad expresówką bez zbytniego zwalniania 3.5 - 4t dmc. Czy ktos mógłby mi podpowidzieć  co używanego niedrogiego mozna do tego lupic co tez nie spali tony paliwa. Na moje działce ciągnik ma słuzyc do zrywki drewna i robienia odwiertów pod ogrodzenie itp.
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.