Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

nie rozumie dokladnie o co ci chodzi. ale jesli chodzi ci o to czy sa nowego typu to sa. bo starego typu maja na koncu przy feldze taka pokrywke i srubki a nowe tego nie maja. ja mam bez tych pokrywek.

Opublikowano

Niewiem jak Ci to wytłumaczyc, jak sciagasz zwolnice to tam jest pierscien no nie z trybami?? No i np 914 ma waskie,tzn chodzi o grubosc, a 1014 ma szersze od 914, czyli 1014 ma tak jak 1224, a 1614 ma jeszcze szersze (grubsze). Wiesz mniej wiecej, to Ty masz napewno szerokie. Bo u przemka99 są wąskie tak jak c385 lub 914

 

Takze niema co Przemek99 owijac ludzi z Agrofoto w bawełne, ten traktorek to byl c385, a popzedni uzytkownik wstawil silnik szostki, rame po obu strona przedłuzyl bo wspawane sa plaskowniki, no i i wiadomo ze c385 bo zwolnice ma waskie, przednia kratka jak sam przemek sie przyznal przerabiali, bo lampy mial po bokach jak c385, nawet boczne siatki sa teraz zamontowane nowe, ale ramka stara taka jak w 1204 lub c385:D. Takze to jest traktor nie mlodszy niz 1978 rok:d Teraz oceniajcie:D

Opublikowano

Rama jest oszlifowana ze nie widac, ale ja sie przypatrzylem i jest dospawane po obu stronach, wlasnie ten traktor pracoal z turem. I on powiedzial przemek99 ze lampy mial po bokach bo robil z turem, hehe po bokach z turem by tur je polamal hehe sciema jak nic:d

Opublikowano
za taką składanke ciągnika to 20tys. to max

Za 20 tys. to można C360 kupić a nie sześciocylindrowego Ursusa 4x4. Co z tego że to "składanka", jeśli ciągnik jest dobrze złożony, wyremontowany i sprawny to nie widze problemu zapłacić więcej niż za "oryginalną" padake do remontu. Dopiero po obejżeniu na żywo mógłbym go wycenić.

Opublikowano

No najlepiej ocenic go na żywo. Al esluchaj, tyl caly jest od zwyklej czworki, nawet nie jest to tyl tak jak maja 1014 tylko c385, a silnik jest mocny bo 120 koni a nie 80 jak maja c385, nie mowie ze sie rozsypie, ale niewiadomo jakby podzczepil do niego jakis ciezki zawieszany plog czy by sie z tylu nic nie dzialo.

Opublikowano

tylko spokojnie. bez nerwow.np. taki rolnik co nigdy nie mial stycznosci z duzymi ciagnikami tylko obrabial wszystko malymi to mysle ze by ani nie spojrzal na to ze jest to skladak tylko by go bral bo wszystkie inne "12" kosztuja powyzej 35 tys. a ta by mogl kupic za te 30 tys. zl. bo potrzebowalby silny ciagnik to by bral.

Opublikowano
wiadomo jak z rodzina (1014 powiedz jak nas chcieliscie wy****** z bionem) pochwal sie co zrobilista

No własnie i ci powiem to bylo tak:d Mielismy bizonka na spolke, bylo wszystko ok, kiedy moj ojciec kupil sobie po kilku latach bizona uzywanego twoj dziadzius powiedzial tak: o ty kupiles sobie bizona to tego nam oddaj:d i tak to bylo z kazda maszyną, wszystkie maszyny ojciec wam pooddawal a sobie nowe kupil, ale bizonka nie oddal, tylko musieliscie zaplacic jakas sume:d Wy byscie wszystko za darmo chcieli, znam was:D

I nie zmieniaj teematu bo jestemy w temacie 1204 a nie w temacie bizon:d

Opublikowano
No najlepiej ocenic go na żywo. Ale sluchaj, tyl caly jest od zwyklej czworki, nawet nie jest to tyl tak jak maja 1014 tylko c385, a silnik jest mocny bo 120 koni a nie 80 jak maja c385, nie mowie ze sie rozsypie, ale niewiadomo jakby podzczepil do niego jakis ciezki zawieszany plog czy by sie z tylu nic nie dzialo.

Chyba nic sie nie działo skoro zrobił 8000mth od 1994 roku :P Podnośnik i pompa są przecierz wzmocnione.

Opublikowano

Sluchaj jego to w zime w kapciach bedziesz chodzil. Remont silnika teraz bedzie robil, ale cisnienie ma 5 mowil, to poco robic remont>? Kumasz to?? Chyba jak cisnienie jest 5 to wszytsko jest gucio, jakby mial 2,albo 1 to tak. Podnosnik ma 2 dodatkowe silowniki tylko dla pokazu, nic on nie targa ciezkego na pompie, pompa slaba i sa silowniki dodatkowe zalozyl : :P d

Opublikowano
Kumasz to??

A Ty kumasz że ciśnienie oleju to nie wszystko? Może kompresja już jest słaba i potrzebny jest remont? Akurat wały korbowe w tych silnikach mają wysoką trwałość. Co do TUZ, jak są siłowniki wspomagające to i udźwig jest większy.

Opublikowano
A Ty kumasz że ciśnienie oleju to nie wszystko? Może kompresja już jest słaba i potrzebny jest remont? Akurat wały korbowe w tych silnikach mają wysoką trwałość. Co do TUZ, jak są siłowniki wspomagające to i udźwig jest większy.

ma 8 tys mtg ale juz z silnika zaczynaja opary leciec wiec 1014 lepiej patrz na ten twoj 1014

Opublikowano

Około 30tys. możesz sobie za niego życzyć :P

 

 

 

A co do Twojej kłótni z Ursus1014Turbo, to dajcie sobie na wstrzymanie, bo będą opłakane w skutkach kary :angry: A jak już to proszę bardzo, możecie to załatwić na gadu. Albo dać sobie po razie przy najbliższym spotkaniu. :angry: :angry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez YTheFreeDead
      Słuchajcie. W zimę zakupiłem Ursusa 1224 w bardzo dobrym stanie. Wszystko byłoby z nim dobrze jeśli nie ten wałek wom, który nie włącza się przy kierownicy, to znaczy, jak włączy się pod siedzeniem to kręci się, co z nim może być nie tak? Poprzedni właściciel powiedział, że wcześniej wszystko dobrze chodziło tylko, że coś w tym rozdzielaczu zamarzło( Nie wiem co mu mogło tam zamarznąć). Co według was może być popsute może ktoś to już naprawiał? Czy może być to pompa hydrauliczna? Dodam, że przyśpieszacz nie działa (z tego co wiem to zaspawany) i czasami przy postoju znacznie ciężko kręci się kierownicą w prawo ale w jeździe to nie przeszkadza. Gdy ktoś coś może wiedzieć w tej sprawie to proszę pisać.

    • Przez PatMatAgro
      Witam, mam ursusa 1224 świeżo kupiony. W czasie jazdy na 3 i 4 biegu szosowym słychać rumot tak jak by tryb coś w tym stylu. Zaobserwowałem że rumot ten jest słychać wewnątrz (tak jak by coś z prawej strony z tyłu ale może być to przenoszone więc nie wiem). W przypadku biegów polowych, wstecznym nic nie słychać, podobnie jak na 1 i 2 szosowej też nic się nie dzieje.
      Zaobserwowałem że w trakcie zjazdu z dużego wzniesienia rumot cichnie. Dodatkowo poprzedni właściciel zapewniał mnie że skrzynia była po kapitalnym remoncie. Myślałem że może to być prawa zwolnica ale było wszystko ok.     Czy jest możliwe że to luz na ataku?  Proszę pomóżcie mi!
       
      Z podziękowaniem Mati
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v