Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

normalnie kolego podłącz pod wyjscia hydrauliczne. Trzecia sekcja bierze olej z drugiej sekcji. Jeżeli nacisniesz ten guzik na joystiku blokuje ci drugą sekcje a załacza trzecią :)

Opublikowano (edytowane)

pod ile par wyjść trzeba podłączyć? Chce jeszcze podłączyć pod jedną parę tuza przedniego i np belownicę lub beczkowóz

Nie mam jeszcze tego tura lecz chce go kupić...

Edytowane przez fireseba
Opublikowano

Zazwyczaj jest tak, że aby podłączyć tura ( 3 sekcyjnego, czy dwu ) wystarczy jedna para gniazd hydraulicznych, ponieważ większość turów ma własny dodatkowy rozdzielacz hydr. który załatwia sprawę.

Opublikowano

Pewnie że się da podłączyć żeby nie zajmowało złącz z tyłu- przecież Quicke ma swój rozdzielacz.

A jeżeli chcesz mieć ładowacz sterowany z zaworu krzyżowego na podłokietniku to trzeba będzie podłączyć ładowacz tak jak są montowane ładowacze Cargo Fendt, ale to potrzebne będzie trochę dodatkowych części (nie wiem czy czasem nie dodatkowy rozdzielacz do ciągnika) i wtedy Quicka można zamawiać bez własnego rozdzielacza.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie że się da podłączyć żeby nie zajmowało złącz z tyłu- przecież Quicke ma swój rozdzielacz.

 

Więc gdzie mam podłączyć przewody od rozdzielacza tura? Czy taki rozdzielacz można gdzieś kupić? W internecie widziałem tylko o wydajności 40l/min

Edytowane przez fireseba
Opublikowano

Jakby każdy mieszkał w Wielkopolsce... Chce kupić używany tur, więc poszukam lepiej jakiegoś mechanika który to zrobi. Ostatnie pytanie czy da radę to podłączyć bez ingerowania w komputer?

Opublikowano

Bo generalnie fendt ma pompę o zmiennej wydajności więc rozdzielacz ładowacza też powinien być do tego dostosowany. Tak teraz myślę że jeżeli rozdzielacz byłby przygotowany pod pompę typu LS (czyli miałby 1 wąż zasilający, 1 powrót i 1 tzw linię czujnikową) to można było by wykorzystać złącza Power Beyond znajdujące się w ciągniku a z tego co wiem to 716 takie przyłącza ma.

Opublikowano

A ja Ci kolego proponuję abyś skontaktował się z jakimś przedstawicielem firmy Quicke na Polskę. Gdy ja montowałem u siebie w fendzie ładowacz to po prostu zadzwoniłem i wysłali mi na maila oryginalną instrukcję do konkretnego modelu ładowacza tylko że ja mam ładowacz MX T8 ale też używany. Z tą instrukcją to łatwizna kilka trójników kilka godzin pracy i zrobione i działa elegancko. Może akurat zechcą Ci coś podesłać.

Opublikowano

Drodzy forumowicze . Nie mylcie chłopakowi w głowe . Z reguły ludzie którzy tu piszą to synowie Piekarza :lol:

Słuchaj normalnie żeby podłoczyć ładowacz w Fendt"cie muszisz mieć full hydraulika (czyli 4x2 wyjść hydraulicznych) + HydroWczep i zamontować bo bezpośrednio w bloki hydrauliki co sprawia że pracując ładowaczem masz go wczepianego na stałe , i chcąc działać tylnią hydrauliką blokujesz ładowacz i masz aktywne wyjścia z tyłu . Ale biorą pod uwagę że nie masz hydrowczepu i chcesz podłączyć łodwać na "krótko" dorób węże do podnoszenia (góra-dół) i obalania łyszki . Przeciąg je pod kabiną i wepnij wężę (góra-dół) na wyjście żółte a obalnie łyżki na niebieskie . Wtedy będzie Ci to ładnie chodzić na dzwigni krzyżowej . Chyba że masz 4x2 wyjść hydr może wpiąć to na niebieskie i żółte ale będziesz musiał wtedy zablokować TUZ . Odezwij się na priv . Mogę załatwić Ci hydrowczep i pomóc go zamontować .

Pozdrawiam

Opublikowano
Dnia 30.01.2014 o 12:11, Zielony111 napisał:

Drodzy forumowicze . Nie mylcie chłopakowi w głowe . Z reguły ludzie którzy tu piszą to synowie Piekarza :lol:

Słuchaj normalnie żeby podłoczyć ładowacz w Fendt"cie muszisz mieć full hydraulika (czyli 4x2 wyjść hydraulicznych) + HydroWczep i zamontować bo bezpośrednio w bloki hydrauliki co sprawia że pracując ładowaczem masz go wczepianego na stałe , i chcąc działać tylnią hydrauliką blokujesz ładowacz i masz aktywne wyjścia z tyłu . Ale biorą pod uwagę że nie masz hydrowczepu i chcesz podłączyć łodwać na "krótko" dorób węże do podnoszenia (góra-dół) i obalania łyszki . Przeciąg je pod kabiną i wepnij wężę (góra-dół) na wyjście żółte a obalnie łyżki na niebieskie . Wtedy będzie Ci to ładnie chodzić na dzwigni krzyżowej . Chyba że masz 4x2 wyjść hydr może wpiąć to na niebieskie i żółte ale będziesz musiał wtedy zablokować TUZ . Odezwij się na priv . Mogę załatwić Ci hydrowczep i pomóc go zamontować .

Pozdrawiam

Co to jest ten hydrowczep możesz to jaśniej opisać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez kamil8352
      Witam. Fendt 716 vario 2002r. Po nacisnieciu przycisku nie zmienia zakresu predkości I/II. Po zmianie zakresu mechanicznie kluczem na ciagnik jeździ tak jak powinien. Nie wyswietla zadnych błędów.
    • Gość
      Przez Gość
      witam,
      pytanie jaka jest najwolniejsza jazda na TMSie ?? włączam pierwszą skrzynie i to jest najwolniej ?? a wolniej to już tylko na dżoju z wyłączonym TMS .. czy jak ??
      i do czego te pomarańczowe pokrętła ??
       
       
       

    • Przez Traktorzysta_25
      Witam, czy ma ktoś może instrukcję do ciągnika Fendt 722 Vario Profi Plus z 2012 roku? Mam problem z obsługą przedniego podnośnika. Pozdrawiam
    • Przez Dominik4321
      Witam mam fendta 920 vario 2002r. i mam problem z terminalem. Jest cały czas ciemny i gdy próbuje go ściemniać to nie widać różnicy a gdy jest jasność na 100% to też jest ciemny. Oczywiście widać coś tylko gdy jest słońce to nic nie widać. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v