Skocz do zawartości
fireseba

Tur Quicke Q88 do Fendt 716 Vario- jak podłączyć hydraulikę

Polecane posty

fireseba    101

Jak podłączyć tura 3 sekcyjnego do Fendta 716 Vario mając tylko dwie pary wyjść hydraulicznych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

normalnie kolego podłącz pod wyjscia hydrauliczne. Trzecia sekcja bierze olej z drugiej sekcji. Jeżeli nacisniesz ten guzik na joystiku blokuje ci drugą sekcje a załacza trzecią :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

pod ile par wyjść trzeba podłączyć? Chce jeszcze podłączyć pod jedną parę tuza przedniego i np belownicę lub beczkowóz

Nie mam jeszcze tego tura lecz chce go kupić...

Edytowano przez fireseba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marquez    0

Zazwyczaj jest tak, że aby podłączyć tura ( 3 sekcyjnego, czy dwu ) wystarczy jedna para gniazd hydraulicznych, ponieważ większość turów ma własny dodatkowy rozdzielacz hydr. który załatwia sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

U mnie w valtrze ładowacz nie zajmuje żadnego wyjscia hydrauliki zewnętrznej ciagnika wiec może i w Twoim fendzie tak sie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Pewnie że się da podłączyć żeby nie zajmowało złącz z tyłu- przecież Quicke ma swój rozdzielacz.

A jeżeli chcesz mieć ładowacz sterowany z zaworu krzyżowego na podłokietniku to trzeba będzie podłączyć ładowacz tak jak są montowane ładowacze Cargo Fendt, ale to potrzebne będzie trochę dodatkowych części (nie wiem czy czasem nie dodatkowy rozdzielacz do ciągnika) i wtedy Quicka można zamawiać bez własnego rozdzielacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

Pewnie że się da podłączyć żeby nie zajmowało złącz z tyłu- przecież Quicke ma swój rozdzielacz.

 

Więc gdzie mam podłączyć przewody od rozdzielacza tura? Czy taki rozdzielacz można gdzieś kupić? W internecie widziałem tylko o wydajności 40l/min

Edytowano przez fireseba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Kupując ładowacz dostajesz rozdzielacz razem z nim- Tech-Kom Ci zamontuje bez problemu, wepnie Ci się w instalacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    101

Jakby każdy mieszkał w Wielkopolsce... Chce kupić używany tur, więc poszukam lepiej jakiegoś mechanika który to zrobi. Ostatnie pytanie czy da radę to podłączyć bez ingerowania w komputer?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Bo generalnie fendt ma pompę o zmiennej wydajności więc rozdzielacz ładowacza też powinien być do tego dostosowany. Tak teraz myślę że jeżeli rozdzielacz byłby przygotowany pod pompę typu LS (czyli miałby 1 wąż zasilający, 1 powrót i 1 tzw linię czujnikową) to można było by wykorzystać złącza Power Beyond znajdujące się w ciągniku a z tego co wiem to 716 takie przyłącza ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    0

A ja Ci kolego proponuję abyś skontaktował się z jakimś przedstawicielem firmy Quicke na Polskę. Gdy ja montowałem u siebie w fendzie ładowacz to po prostu zadzwoniłem i wysłali mi na maila oryginalną instrukcję do konkretnego modelu ładowacza tylko że ja mam ładowacz MX T8 ale też używany. Z tą instrukcją to łatwizna kilka trójników kilka godzin pracy i zrobione i działa elegancko. Może akurat zechcą Ci coś podesłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globus512    17

Ja w 716 mam podpięty bezpośrednio do rozdzialacza nad akumulatorem, do tegi dokupujesz rurki wyprowadzające wraz z klamrą na zewnątrz ciągnika i wszystko gra :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zielony111    0

Drodzy forumowicze . Nie mylcie chłopakowi w głowe . Z reguły ludzie którzy tu piszą to synowie Piekarza :lol:

Słuchaj normalnie żeby podłoczyć ładowacz w Fendt"cie muszisz mieć full hydraulika (czyli 4x2 wyjść hydraulicznych) + HydroWczep i zamontować bo bezpośrednio w bloki hydrauliki co sprawia że pracując ładowaczem masz go wczepianego na stałe , i chcąc działać tylnią hydrauliką blokujesz ładowacz i masz aktywne wyjścia z tyłu . Ale biorą pod uwagę że nie masz hydrowczepu i chcesz podłączyć łodwać na "krótko" dorób węże do podnoszenia (góra-dół) i obalania łyszki . Przeciąg je pod kabiną i wepnij wężę (góra-dół) na wyjście żółte a obalnie łyżki na niebieskie . Wtedy będzie Ci to ładnie chodzić na dzwigni krzyżowej . Chyba że masz 4x2 wyjść hydr może wpiąć to na niebieskie i żółte ale będziesz musiał wtedy zablokować TUZ . Odezwij się na priv . Mogę załatwić Ci hydrowczep i pomóc go zamontować .

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez KrystianPodgrski
      Witam, Posiadam ciągnik fendt 311 lsa w którym remontowałem skrzynie biegów (wymiana synchronizatora 2 biegu). Po złożeniu nie działa sterowanie podnośnika z ciągnika. Działa z błotników oraz sterowanie ręczne. Wtyczki posprawdzane, nie ma możliwości zamiany czy złego podłączenia. Miał ktoś taki przypadek ? Pozdrawiam serdecznie ! 

    • Przez Fendt270
      Witam.W moim ciągniku sadowniczym Fendt 270v gdy silnik się nagrzeje wspomaganie ciężko pracuje.Została wymieniona pompa hydrauliczna i nic to nie pomogło.Proszę o pomoc.Z góry dzięki 
    • Przez krychan144
      Witam, 
      Posiadam ciągnik fendt 311 Lsa od roku i doprowadzam go do porządku. Po naprawie skrzyni, przedniego napędu czas na założenie układu pneumatycznego. Zwracam się z uprzejmą prośbą o podesłanie mi kilku zdjęć mocowań, ułożenia sprężarki abym mógł to odwzorować.
      Pozdrawiam 
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
×