Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
danielj001

fendt vario

Polecane posty

danielj001    0

Witam.Od dłuższego czasu zastanawiam sie w jaki sposób wymieniana jest skrzynia vario w fendt??? czy do takowej operacji trzeba ropoławiać ciągnik czy wyjdzie ona ta pokrywa z góry?? interesuja mnie takie zagadnienia ale nigdzie nie mozna znalesc informacji.Niedawno nie daleko mnie serwis zmieniał taka skrzynie ale nie chcieli zdradzić jak to sie robi.Czy ktoś pomoże mi rozwiać wątpliwości??Pozrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtrisix    32

Ja tak mniej więcej widziałem jak zmieniali skrzynie w 936 Vario. Zdjęli kabine, otworzyli obudowe(zapewne to jest ta pokrywa o której wspominałeś), wyjęli cały ten "wkład", nie rozpoławiali ciągnika, cała operacja zajęła może dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielj001    0

poprostu mnie to interesuje,takie rozwiazania technologiczne, a ze skrzyniami vario nie miałem stycznosci i byłem ciekawy jak to jest z wymiana takiego srodka.Dzieki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez bzykuu
      Witam
      Nadszedł czas na zmianę ciągnika, trzeba w końcu przesiąść się z C-360 poczytałem parę postów, parę możliwości już odrzuciłem, finalnie muszę wybrać któryś z ciągników: Deutz Fahr DX4.50(lub wersje poboczne), Fendt 108, MTZ 82 lub jeszcze Landini 7550. Szukałem postów o dostępności części i ich ceny, awaryjności itp lecz bardzo ciekawi mnie wasze zdanie w porównaniu tych ciągników co wy byście wybrali. Czy wy mieliście styczność z tymi ciągnikami czy w sklepach są dostępne części a jak są to czemu tak drogo Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez zdredzik
      Witam.
      Posiadam Fenda 916 Vario i mam problem z hydraulika, mianowicie nie działają sekwencje z joystika(czerwona i zielona) oraz nie wyświetlają sie one na monitorze.Żółta i niebieska działa.
      Z gory dziękuję za pomoc.
    • Przez Rolnik117
      Witam czy jesli mam plugi obrotowe w vario 50cm ustawione na skibe, to przy każdym obrocie muszę je najpierw złożyć żeby je obrucic, (żeby nie zaczepialy o ziemię), czy nie muszę. Proszę o odpowiedź 
       
       
       
       
       
    • Przez Damiano604
      Witam,
      kupię części do Fendta 312 LSA 1991 r.
      - półoś zwolnicy
      - bęben hamulcowy
      - tryb atakujący 

      kontakt. tel. 726-467-505 lub PW 
×