Skocz do zawartości

Polecane posty

kondziu123    2

Witam mam takie pytanko pojawił mi się błąd F6 ( migał) i nie wiem co on oznacza, ciągnik deutz fahr agrotron 6.45 1996r pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Więcej informacji możesz podać? Kiedy się pojawia, co się dzieje gdy wyskoczy, czy można jeździć ciągnikiem, wszystkie objawy jakie temu towarzyszą?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

witam, więc tak chodzi o ciągnik który oglądałem, jak go odpaliłem zaczął piszczeć i pojawił się ten błąd , nie chciał ruszać pomogło dopiero ponowne odpalenie i już ok było , nie wiem czy już z nim coś nie tak jest czy to po prostu przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W serwisówce jest napisane, że to błąd przełącznika rewersu i żeby sprawdzić przełącznik lub okablowanie. Dlatego nie chciał ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

aa, czyli to pewnie z mojej winy wyskoczył bo w reni miałem trochę inną zasadę działania rewersu, oki dzięki śliczne za odpowiedź , a jak ogólnie polecasz deutza coś z tej serii bo nie wiem czy warto brać go pod uwagę bo ogólnie niezły ciągniczek trochę maly jak na tą moc i jedno mnie martwi że już szarpie przy zmianie półbiegów ale nie jesr zly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak już coś się dzieje ze skrzynią to sobie odpuść ten egzemplarz chyba, że lubisz wydawać kasę na remonty. Może to być jakiś pierdół albo coś poważnego. Ogólnie to polecam te ciągniki, mam wersje ze 115 konnym silnikiem, mógłby być troszkę mocniejszy, czasem braknie tych "kilku kucyków". Na forum masz trochę opinii o tej serii, w internecie też coś znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    0

to już pewnie daje się we znaki zacinający się elektrozawór od rewersu, jest ich tam 2 ale jak się zatnie nawet jeden to niema jazdy, prędzej czy póżniej do wymiany koszt ok.400 zł za szt. i tylko sprowadzają je z niemiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztum    0

A w którym miejscu są te elektrozawory i czy można je bez problemu wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    122

aa, czyli to pewnie z mojej winy wyskoczył bo w reni miałem trochę inną zasadę działania rewersu, oki dzięki śliczne za odpowiedź , a jak ogólnie polecasz deutza coś z tej serii bo nie wiem czy warto brać go pod uwagę bo ogólnie niezły ciągniczek trochę maly jak na tą moc i jedno mnie martwi że już szarpie przy zmianie półbiegów ale nie jesr zly

 

Ja by radził szukać czegoś nowszego, co najmniej mk3 po 2000 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Sztum elektrozawory są za akumulatorem w takiej skrzynce (jak znajde zdjęcie to wstawie). Nie wiem ja te od rewersu, bo nie rozbierałem ale te od półbiegów to bez problemu można wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×