Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Więcej informacji możesz podać? Kiedy się pojawia, co się dzieje gdy wyskoczy, czy można jeździć ciągnikiem, wszystkie objawy jakie temu towarzyszą?

Pozdrawiam.

Opublikowano

witam, więc tak chodzi o ciągnik który oglądałem, jak go odpaliłem zaczął piszczeć i pojawił się ten błąd , nie chciał ruszać pomogło dopiero ponowne odpalenie i już ok było , nie wiem czy już z nim coś nie tak jest czy to po prostu przypadek

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W serwisówce jest napisane, że to błąd przełącznika rewersu i żeby sprawdzić przełącznik lub okablowanie. Dlatego nie chciał ruszyć.

Opublikowano

aa, czyli to pewnie z mojej winy wyskoczył bo w reni miałem trochę inną zasadę działania rewersu, oki dzięki śliczne za odpowiedź , a jak ogólnie polecasz deutza coś z tej serii bo nie wiem czy warto brać go pod uwagę bo ogólnie niezły ciągniczek trochę maly jak na tą moc i jedno mnie martwi że już szarpie przy zmianie półbiegów ale nie jesr zly

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak już coś się dzieje ze skrzynią to sobie odpuść ten egzemplarz chyba, że lubisz wydawać kasę na remonty. Może to być jakiś pierdół albo coś poważnego. Ogólnie to polecam te ciągniki, mam wersje ze 115 konnym silnikiem, mógłby być troszkę mocniejszy, czasem braknie tych "kilku kucyków". Na forum masz trochę opinii o tej serii, w internecie też coś znajdziesz.

Opublikowano

to już pewnie daje się we znaki zacinający się elektrozawór od rewersu, jest ich tam 2 ale jak się zatnie nawet jeden to niema jazdy, prędzej czy póżniej do wymiany koszt ok.400 zł za szt. i tylko sprowadzają je z niemiec

Opublikowano

aa, czyli to pewnie z mojej winy wyskoczył bo w reni miałem trochę inną zasadę działania rewersu, oki dzięki śliczne za odpowiedź , a jak ogólnie polecasz deutza coś z tej serii bo nie wiem czy warto brać go pod uwagę bo ogólnie niezły ciągniczek trochę maly jak na tą moc i jedno mnie martwi że już szarpie przy zmianie półbiegów ale nie jesr zly

 

Ja by radził szukać czegoś nowszego, co najmniej mk3 po 2000 r.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@Sztum elektrozawory są za akumulatorem w takiej skrzynce (jak znajde zdjęcie to wstawie). Nie wiem ja te od rewersu, bo nie rozbierałem ale te od półbiegów to bez problemu można wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam df
      k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez GRPakosz
      NH z silnikiem 6 cilindrowym wolno ssąca. 
    • Przez Orzech334
      Witam . 
      Posiadam Deutz Fahra Agrotron K90 okazało sie że padla uszczelka pod glowica, wiec ciągnik pojechał do naprawy. Dzisiaj bylem zobaczyc jak pracuje bo juz go poskladali i ciągnik zaczął kopcic.Glowica po planowaniu .zawory dotarte , nowe wnetrze turbiny.regenerowane byly wtryskiwacze. Dodam ze przed wymiana ciągnik nawet jak był zimny to nawet dymku nie puścił. A teraz kopci na niebiesko....;/ .co moze byc przyczyna ? Zle wyregulowane zawory ? Ciagnika nie odebrałem i nie mam zamiaru płacić ani złotówki póki ciągnik nie przestanie kopcic.Prosze o opinie i pomoc.
       
    • Przez kocik62
      deutz agrotron 6.30s wyświetla się blad FC i nie ma biegów
    • Przez rudinho11
      Pracowałem w polu i pojawił sie komunikat sprawdź elektryke/elektronike silnika ( w języku niemieckim) szukałem na forach niemieckich i naszych lecz nic nie znalazłem. Moze ktoś miał taki przypadek ? Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v